cumartesi günü 16 mbit 50 gb sınırsız tarifeye geciş yaptım. modemde 8 mb olarak görünüyor. ve down hızı 0,64mbit! varmı benden daha yavas nete bağlanan??
ayrıca modem ayarları aşağıda.bu rakamlar ne anlama geliyor bilen varmı
16 mbit aldatmacası..
Dostum modemine bir rest at, tekrar hızını ölç ve hala aynıysa 444 0 375 i ara küfür et :)
resetledim söktüm taktım ama aynı.aradım arıza kaydı fln hikaye anlattılar nolacak bakalım.
Hat zayıflama değerleriniz çok kötü. Bu durumda 3 seçenek var. Ya santrale çok uzaksınız ki yapacak hiçbirşey yok, ya santralinizden size gönderilen bağlantı düşük kaliteli olarak ayarlanmış (santralinizdeki görevlinin iki tıktıkına bakar; tabi ulaşabilirseniz 444'ü aşıp onlara), ya da ev içi telefon hattınız yani ankastreniz yenilenme istiyor (telefonlarınız daireden daireye seri biçimde yapılmış olabilir, bakır kablolar yıpranmış olabilir, vb.. vb.., iyi bir elektrikçi direkt olarak apartman girişindeki kutudan yeni hat çekerek sorunu çözecektir).
türk telekom binası iki sokak yantarafımda. acaba ordaki personeller bu bağlantı kalitesini artırma becerisine sahipmidir? burası işyerim dahili santralimizde var hat önce oraya uğruyor ama bunun bir düşüşe yol acacağını sanmıyorum . kablolar fln yeni.
Hat zayıflama değerleriniz çok kötü. Bu durumda 3 seçenek var. Ya santrale çok uzaksınız ki yapacak hiçbirşey yok, ya santralinizden size gönderilen bağlantı düşük kaliteli olarak ayarlanmış (santralinizdeki görevlinin iki tıktıkına bakar; tabi ulaşabilirseniz 444'ü aşıp onlara), ya da ev içi telefon hattınız yani ankastreniz yenilenme istiyor (telefonlarınız daireden daireye seri biçimde yapılmış olabilir, bakır kablolar yıpranmış olabilir, vb.. vb.., iyi bir elektrikçi direkt olarak apartman girişindeki kutudan yeni hat çekerek sorunu çözecektir).
Hat zayıflama değerleriniz çok kötü. Bu durumda 3 seçenek var. Ya santrale çok uzaksınız ki yapacak hiçbirşey yok, ya santralinizden size gönderilen bağlantı düşük kaliteli olarak ayarlanmış (santralinizdeki görevlinin iki tıktıkına bakar; tabi ulaşabilirseniz 444'ü aşıp onlara), ya da ev içi telefon hattınız yani ankastreniz yenilenme istiyor (telefonlarınız daireden daireye seri biçimde yapılmış olabilir, bakır kablolar yıpranmış olabilir, vb.. vb.., iyi bir elektrikçi direkt olarak apartman girişindeki kutudan yeni hat çekerek sorunu çözecektir).
bırakın şua santral safsatasınıda adam akıllı birşey deyin telekomdan iyi kapmışsınız bu saçma kelimeyi. kablonet şuanki adı ile uydunette zamanında telekomun elinde idi ve aynı sorunlar ondada mevcut idi ve söven söveneydi ama yapacak birşey yoktu koskoca türkiyede sadece kablonet vardı birde 56k fax modem bağlantısı.
şimdi kablonet özel sektöre devredildi ve kablonet merkez binası ankarada bense antalyadayım ve bukadar uzak olmama karşın tık yok aramda taş patlasa 2 km uzaklıkta olan postane daha 1 mbit interneti ulaştıramıyor ezikliği yüzünden telekom daha saç teli kalınlığındaki bakırlar ile çok yol alır merak etmeyin siz borşversenize yemişim santralini santralden evvel yapılması gerekeni yapıpı bakır kesitini en minimum yerine en ideale çekmeleri lazım ama oda yemez çünkü çok pahalı fiber optik dahada pahalı o yüzden hiç yemez birde fiber optik için ayrı adsl modem kullanılması şartı var daha onlan ilgili detaya girmiyorum bile.
@black_flood, ben deneyimlerim ışığında konuşuyorum. Telekom ile bir sıkıntın varsa sorununu başka birileriyle hallet. Sonuçta santrale de gitmişliğim var telekomun bir türlü veremediği sınırsız hızlar yüzünden seneler önce ve 444'ün halledemediği şeylerin iki tık ile nasıl yapılabileceğini görmüşlüğüm de. Ayrıca, konuyu yazan kişinin yukarıdaki hat zayıflık değerleri de gayet vasat durumda. Olası 3 durumu belirttim, sorunun kişisel olarak nasıl çözülebileceği ile ilgili bir öneriniz varsa girin detaya; yoksa edebinizi takının. Kime hangi kuruma kızıyorsanız kızın, ancak mesajıma yazdığınız yanıtınızdaki bana olan üslubunuzdan hiç hoşlanmadım...
görünen köy klavuz istemez belki eskiden mümkündü artık ne yapılırsa yapılsın imkansız telekomu savuna dur sen daha verdiği cevaptan belli o kıl tal muhabbetini araştır bence ondan sonra hesaplamalarını yap ve ozaman nasıl olacakta 16 mbit lik bir veri sinyali 0.01 kalınlığında keside sahip telden geçecek düşün adam akıllı konuşmayı sen öğren önce gerçeği görmektense kıvırmadasın.
önce alt yapı değişecek en az 2 mm lik bakır kablo ardındanda artık 100 mbitmi verir yoksa 300 mbit mi orası bağlamaz tamamen sorunsuz şekilde sinyal kaybı olmadan çalışır.
sanırım hiç fen yada fizik eğitimi almamışsın eğer kablo kesidi küçük olursa direnç artar artan direnci kırmak içinde çok daha fazla kuvvetli bir akım verilir tabiki bu akımın doğurduğu sorunlarda belli.
büyük kesitli kablolarda ise karşı direnç olayı daha düşüktür.
aynı konu elektrik içinde geçerli 3X2 yerine 3X1 kablo kullanınca neler olduğunu deneyenler iyi bilir yüke geldiğinde.
arkadslar tartısmanıza gerek yok.
bu "hat zayıflık değerleri" benim telefon hatıımdaki kablolardan ötürümü vasat durumda bunu anlayamadım ?
hayır senin telefon hattınlan alakası pek yok telekomun sana verinin ulaşması için kullandığı malzeme dandik ondan olan bir sorun bundan 3 yıl önceki altyapı kullanılıyor halen fakat bilmem kaç bin tane iken kullanıcı artık milyon oldu ve mevcut yapı kaldırmıyor. telekomun zaten alt yapısı dediğim kadar adi ve bozuk olmasa tek sen yakınırdın ama tek sen değilsin senin gibi yakınan sorun yaşayan çok insan var. sırf bu konuda adını vermek istemediğim firmaların açmış olduğu ve halen devam eden örnek davaları mevcut ve halen bu örnek davalara çıkarak o 16 ve üzeri bağlantı hızlarının teorik olduğunu gerçekte o değeri görmenin mümkün olmadığını reklamların aldatmaca olduğunu ve bütün herkezin bunu yaptığını ve daha hiç bir reklama istinaden ceza alan firma olmadığı için kendilerininde haklı olduğunu pişkince beyan eden ve avukatlığın yüz karası olanlar mevcut malesef.
eğer teorik ise reklamlardaki 16 mbit muhabbeti diğer sağlayıcılar bu teorikdiye nitelendirilen hızın eksiğini değilde fazlasını veriyor anlamakta mümkün değil.
soruyn çözüldü arkadaslar. suanki hızım 8.7 mbps bunada sükür. son kez aradığımda iyi bi fırca attım. peşinden teknik servis aradı ve 10mbps ye ayarladığını söyledi. 16 mb nedense desteklemiyormus:/
imkanı yokki zaten 16 mbit vermelerinin gerçek 16mbit'i merak edenler uydunete bakabilir keza 16 değil adamlar 30 mbit üzeriymiş gibi çalışıyor.
telekom asla veremez gerçek 8 mbit ve üzerini gerçek 8 mbitte makina delirir hızdan dosya indirirken filim izlenir oyun çalışır vs. vs daha birçok şey.
Daha önce söylemiştim, daha önce 8 Mbit/s'e kadar sınırsız tarifesini kullanıyordum. Ne olduysa hızım 2-3 ay önce 350 Kbit/s'e kadar düştü. Deken arıza kaydı açıldı ve 3 gün boyunca internetsiz kaldım. Tütk Telekom'a gittim ve durumu izah ettim. İnternete bağlanamadığımı söyledim. Herhangi bir siteye bağlandığımda http://www.ttnet.com.tr/hatali_kullanici_adi_sifre gibi bir sayfaya yönlendiriliyordum. Ve sürekli aynı şey tekrarlanıyordu ardı ardınca. Sadece www.ttnet.com.tr e bağlanıyordu. Müşteri Hizmetleri çözemiyor bu sorunu. Türk Telekom'a gittim. Arkadaşlar varsa böyle bir sorun yaşayan Müşteri Hizmetleri ile çözmeye çalışmayın. Türk Telekom'a gidin. Hızım testlerde 1.75 Mibt/s çıkıyordu. Ancak sorun yaşamadan önce hızım 6.7 Mbit/s idi. Ancak bu şekilde hızımda hiç bir değişiklik olmuyordu ne yükseliyor ne de düşüyordu. 1 Ocak 2011'de ADSL2+ 16 Mbit/s'e kadar sınırsız tarifesine geçtim. Hızımda hiçbir değişiklik olmadı. 1 gün sonra Müşteri Hizmetlerini aradım. Arıza kaydı aldılar. Ancak ne arayan ne de soran var. Aynı tas aynı hamam. :D şu 10 gün içinde internet üzerinden de bir kaç defa şikayette bulundum. Yine arayan soran yok. Dün saat 3 gibi Müşteri Hizmetlerini aradım. Durumu izah ettim. Hızda bir değişiklik olmadaığını ve daha önce olduğu gibi 1.7 Mibt/s olduğunu söyledim. Arıza kaydı aldılar. 1 saat sonra internet gitti. Daha önce anlattığım sorun yine başladı. (Hatalı Kullanıcı adı ve şifre durumu). Bugün Türk Telekom'a gittim sorunu çözmek için. Binbir uğraşla arkadaşlar yardımcı olmaya çalıştılar. Ancak sistemden kaynaklanan bir sorun olduğunu söylediler. Not aldılar ilgileneceklerini söylediler. Ancak şunu belirtmeden geçemeyeceğim; Türk Telekom'daki arkadaş gerçekten çok yardımcı oldu. Çok teşekkürler. Ben Türk Telekom binasından çıktıktan 10 dakika sonra beni aradı. Sorunun giderildiğini. Hızımın 9 Mbit/s e göre ayarlandığını söyledi. Ancak kendisi de durumun farkında olup alt yapının yetersizliğinden 16 Mbit/s i ayarlayamadığını ve internet bağlantısında kopma bile olabileceğini söyledi. Ki yabancısı olduğumuz bir durum değil. Eve geldim. Hız testinde download hızım 7.92 Mbit/s upload hızım 0.68 Mbit/s olarak görünüyor. Bu bana yeterde artar da. Umarım hızı yine düşürmezler! :D
imkanı yokki zaten 16 mbit vermelerinin gerçek 16mbit'i merak edenler uydunete bakabilir keza 16 değil adamlar 30 mbit üzeriymiş gibi çalışıyor.gerçek internet için herkesi 50mblik fiber intnerneti 1 aydenemye davet diyom bırakcan o dandik bakır kabloalrı ;)
telekom asla veremez gerçek 8 mbit ve üzerini gerçek 8 mbitte makina delirir hızdan dosya indirirken filim izlenir oyun çalışır vs. vs daha birçok şey.
ya bilader bırakın şu ttneti Allah aşkına, gidin smile adslye geçin 8mb e kadar 49 lira sınırsız alın.. smile zam yapmadı.. tt net 2011 itibariyle zam yaptı milleti sömürüyor.. yada ben 1mb hızındada kullanırım dersen kablo net çektir 29 lira sınırsız