MODELLEME
- Ploygon Modelleme ve Patch (yama) yüzeylerin kullanımı
- 3D Max kullanıcı ara yüzünün tanıtımı
- Box (Kutu) Modelleme, karakter ve bina modelleme
- Scatter kullanımı
- Basit üç boyutlu hazır nesneleri oluşturma
- Autocad ve diğer çizim dosyalarının 3ds Max'e aktarılması ve düzenlenmesi
- Parçacık sistemleri (Spray, Super Spray vb.) Kullanımı ve uygulamaları
- Space Warps( Boşluk etkileri=Yerçekimi,rüzgar vb.) nin parçacık sistemleri ile ilişkilendirilmesi ve Yağmur,Kar, Ateş, Fıskiye gibi uygulamaların bunlarla hazırlanması
YÜZEY KAPLAMA
- Photoshop ile malzeme hazırlama ve düzenlemeler.
- Film dosyalarının kullanımı
- Resim kanallarının farklı kullanımı, yansıma, parlama, kabartma verilmesi
- Çok katmanlı yüzey kaplamalarının kullanımı
ANİMASYON
- Nesnelerin birbirleriyle ilişkilendirilerek anime(animasyon) hazırlanması ve birleşik şekillere hareket kazandırma
- Fizik kurallarına göre simülasyonlar hazırlama
- Kumaş, metal ve cam vb. özel malzemelerin oluşturulması ve ayarları
- Karakter Modelleme teknikleri
- Karakterlerin animasyonu
- Key Animasyonu
- Hareket dosyalarının kullanılması, Motion Mixer kullanımı
- Kayıtlı bir filmden hareketlerin elde edilmesi
- Kamera ile dolaşma animasyonun film olarak kaydedilmesi
V-RAY RENDER
- Photometric ışıklar, Caustic ve Light Tracer ile Render alma
- RPC ve Vray Plug-in lerinin kullanımı
- Video Post ile animasyonlar ve görüntüler oluşturma
- VRay ve Mental Ray ile render
- Back Burner (Render Farm) kullanımı
- Fotometrik ışıklarla 3d Max kursu sırasında çizdiğimiz projenin aydınlatılması
- örnek projenin render edilmesi ve kaydedilmesi
- Eğitimimizde en uzun süreyi v-ray render bölümüne ayırmaktayız.
- 3D Max'de Kullanılacak Photoshop Araçlarının öğretilmesi
- Photoshopta Taşıma ve montaj yöntemleri
- Seçim ve rötuş araçlarının kullanımı
- Doku ve malzeme oluşturma
- Photoshoptan çıktı alma
- Photoshopta düzenlenen 3D Max Projesinin Kayıt Edilmesi (jpg -PSD, )