Acer Servis

muratgs52
24-12-2009, 14:05   |  #1  
muratgs52 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Arkadaşlar Bende acer 5739g Modelli notebook var ekranında titreme sorunuyla servise verdim bugün 3. günü olucak . Benim kafama takılan bunlar çokmu geç teslim edicek 30 gün beklicekmiyim :-(

damlakatre
24-12-2009, 14:15   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 3
164 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Cihaz garantiye verildikten sonra onarım durumu için bekleme süresi 30 iş günüdür arkadaşım...Cihazınız 1 haftada da gelebilir 20 ya da 25 günde sürebilir...Siz belli aralıklarla tlf açıp servisten cihazınız hakkında bilgi alabilirsiniz...

bwhiteb
24-12-2009, 14:16   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

acer servis olayına son aylarda daha önem verdi..servisi yenilediler sanırım..
en kısa sürede tamir edip ürünü göndereceklerdir.
zaten bildiğin gibi 30 iş günü süreleri var.
yalnız şöyle bir şey var
GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK
madde 6
"..Malınarızasının 15 iş günü içerisindegiderilememesi halinde,imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiritamamlanıncaya kadar,benzer özelliklere sahip başka bir malıtüketicinin kullanımına tahsisetmek zorundadır."

muratgs52
26-12-2009, 13:09   |  #4  
muratgs52 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Nasıl başka cihazmı vermeleri lazım şimdi bana kullanmam için anlamadım ?

bwhiteb
26-12-2009, 13:20   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008
Alıntı: muratgs52  
Nasıl başka cihazmı vermeleri lazım şimdi bana kullanmam için anlamadım ?
 
böyle bir yasal düzenleme olmasına karşın uygulamada parmakla sayılacak kadar..
böyle bir düzenlemenin olduğunu hatırlatınca servis elemanlarının yüzünde bir tebessüm beliriyor..
sen şansını bir dene bu yönetmeliğinin ilgili maddesini servise söyle bakarsın tamirat için vermiş olduğun ürünün yerine benzer özelliklerde bir ürün verirler kullanman için.

muratgs52
26-12-2009, 13:25   |  #6  
muratgs52 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
Alıntı: bwhiteb  
 
böyle bir yasal düzenleme olmasına karşın uygulamada parmakla sayılacak kadar..
böyle bir düzenlemenin olduğunu hatırlatınca servis elemanlarının yüzünde bir tebessüm beliriyor..
sen şansını bir dene bu yönetmeliğinin ilgili maddesini servise söyle bakarsın tamirat için vermiş olduğun ürünün yerine benzer özelliklerde bir ürün verirler kullanman için.
O zaman bi arayıp sorimm yapılana kadar ürün istiyim kullanmam için

muratgs52
26-12-2009, 13:28   |  #7  
muratgs52 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008

Yanlız bugün mesayi saatleri dışındılar bugün iletemem talebimi

bwhiteb
26-12-2009, 13:29   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

15 iş günü olmadıysa olumsuz yanıt alırsın fakat benzer ürün verme konusunda yaklaşımlarını öğrenmiş olursun en azından..
 

muratgs52
26-12-2009, 13:33   |  #9  
muratgs52 avatarı
OP Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
151 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2008
Alıntı: bwhiteb  
15 iş günü olmadıysa olumsuz yanıt alırsın fakat benzer ürün verme konusunda yaklaşımlarını öğrenmiş olursun en azından..
 
Evt :) teşkkürler yardımın için arkadaşımm ...