ACİLLL..THİN CLİRNT YARDIMM

enuma
19-01-2007, 13:59   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
21 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

arkadaşlar merhaba..
HP compaq t5000 kullanan bir kullanıcı şifreyi üst üste 3 defa yanlış girmiş ve client artık açılmıyor..siyah bir ekran geliyor ve "erifyin DMI Pool Data" diye bir yazı çıkıyor..kullanıcı başka Thin Client te oturum açbiliyor ama şifrenin yanlış girildiği client iptal durumda şu anda...bu durumda ne yapılabilir bilen arkadaşlar warsa lütfen yardımm...

cell-o
19-01-2007, 14:19   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
843 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

thin client domain çıkarın.sonra tekrar domain üyesi yapmayı deneyiniz.bunun için bilgisayarı güvenli modda veya tavsiyem workgroup olarak açınız.sonra domain grubundan çıkarınız.sonra yeniden başlatınız.sonra tekrar üye yapın.tabiiki bunları yapmadna önce bu hata"Verifying DMI Pool Data..."bu hatayı vermesinin nedeni harddisk master boot record bozulmuş demektir.bunun için xp kullanıyorsa cd boot ettikten sonra recovery console ile açınız.sonra komut olarak fixmbr yazın.sonra fixboot c: yazın bunuda yaptıktan sonra yeniden başlatınız.birde master boot a bulaşmış bir virüs olabilir.varsa güncel bir boot cd ile tarama yapmanızı öneririm.eğer windows 98 varsa dos ta komut olarak fdisk/mbr yazın.sonra sistem dosyalarnı kopyalamak için sys c: yazın sonra dediklerimi bunada uygulayınız.sonra windows açılması gerekir.

kolay gelsin.

Son Düzenleme: cell-o ~ 19 Ocak 2007 14:19
enuma
19-01-2007, 14:30   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
21 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

tavsiyeler için çok sağolun cell-o ama dediklerinizi server da
yapamam..
fakat biraz sistemden bahsetmem gerekirse 25 kullanıcılı bir server war ve bunların 16 sı kullanımda ve bunlardan 10 tane HP Compaq t5000 diğerleri ise pc ve notebook olarak değişiyor..serverda windows server 2003 r2 standart edition kurulu..ben active diroctory den kullanıcının passwordünü sıfırlayıp tekrar denedim ama olmadı...

cell-o
19-01-2007, 14:36   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
843 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2006

siz önce dediklerimi yapın.domain üyesiyle yazdıklarımı yapmaya gerek yok.siz direkt olarak komutları kullanın.

kolay gelsin.

Son Düzenleme: cell-o ~ 19 Ocak 2007 18:12
hidalban
03-02-2007, 23:21   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
8 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2005

celo nun soylediği doğru arkadaşa katılıyorum domainden cıkar kişiyi workgroup a dahil et restart la tekrar domaine dahil et  birşey olmaz büyük ihtimalle sorun ortadan kalkacaktır.kolay gelsin

serdarates
22-02-2007, 21:36   |  #6  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
37 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

arkadaşlar bildiğim kadarıyla thin client lar doman e dahil olmaz üzerlrinde windows CE işletim sistemi vardır ve uzak masa üstü yani terminal server üzerinden server a bağlanır bence client ın özel konsolu vardır bios gibi ordan ayarları sıfırlamayı dene

mcsemurat1980
07-05-2007, 12:55   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2005

Merhaba

Thin Client ın gerekli backup ları alınmış ise yapmanız gereken şey hp nin sitesinden thin client ' e bağlantı yaparak en güncel sürümü yüklemek . Hp ile ilgili çok fazla bilgim yok web sitesine bak . Eğer bulamazsan modeli söyle bulalım yazılımı...

Sh@dow
07-05-2007, 13:12   |  #8  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

Thin Clientler domaine uye pc ler gibi düsünülemez rdp kullanarak bağlantı yaparlar. o yuzden eğer başka bi pc yada thin clientte hesabı açabiliyorsan hp nin sitesine girip thin clientine yazılım atman gerekecek. bi tavsiye daha eğer thin client açılıp bağlanmıyorsa dns ini kontrol et derim.