Niğde ve kayserili arkadaşlar farkettinizmi bilmiyorum ama
saat 24 den sabah 10 kadar internet hızı gayet normal
ama kalan zamanlarda internet hızı aşırı derecede yavaş bunu oynadığım oyunda lag ping oluyor ordan anlıyorum.Grev bittikden sonra olmaya başladı bu olay eğer kayserili yada niğdeli arkadaşlar varsa arayıp şikayet etsin lütfen yoksa tınladıkları yok.
adsl hızı 3 aydır çok yavaş
Sonunda karar verdim ve Telekom u dava ettim. Bakalım ilerki günlerde belli olcak . Alınan ücret ve verilen hizmet farkını ve vaad edilen hizmet ile verilen hizmet arasında ki fark ı nasıl savuncak Telekom. Ayrıca hattımda bilirkişi tarafından incelencek. Bana yapılan sözleşme ile Telekom Müd.lüğünden kiralamış bulunduğum port u sadece benim kullanmam gerekmektedir. Çünkü benden bunun ücreti tahsis edilmiştir. Fakat sanıyorum ki aynı port u çoğaltarak başka kişilerede veriyorlar.
Hayırlısı olsun. Umarım en kısa zamanda sorunun çözülür. Forumda aldığı urunden randıman alamayan bır kısı daha vardı. O da satıcı fırmayı dava etmıştı. Onunda sonucunu beklıyorum inşallah hakkını sonuna kadar alır.
Ya vallaha piskolojim bozuldu paramızla rezil oluyoruz.gördümki bu sorun sadece kayseri ve niğdede yok diğer illerdede var.Eğerki davayı kazanırsam tüm meydalara fax lıcam isimleriyle görsünler kul hakkı yemek neymiş .
Yaw artık kime ne diyeceğim şaşırdım form larda çare aramaya başladım ttnet in ne kadar yöneticisi varsa mail attım hepsine.3 ayda tam en aşşa 50 sefer aradım ve her arayışımda aldığım cevaplar şunlar
telekom : Kablo bağlantılarınız doğru mu ?
ben : yanlış olsa internete nasıl girecem peki ?
telekom : 1 sn bekleteceğim sizi
ben : tamam
telekom : hattınızı söylediğim sitede hız testi yaparmısınız
ben : hayır yapmam o site bizi kandırmak için hazırlanmış bir site
telekom : hattınız şu anda normal benim yapabileceğim bir şey yok
ben : siz yapmıcaksınızda kim yapacak peki ?
telekom : şak yüzüme kapattı telefonu
Bu konuşmayı yapabilmeniz için en az 1 saat uğraşmanız gerek çünkü telefonları hep meşgul açık bırakıyorlar.
Bakın bakın şimdi mail geldi bana diyorlar
sayın müşteri öncelikle teşekkür ederiz
hattınızdaki problem düzeltilmiştir.Lütfen şikayetinizi geri alınız.Diyor
modemi bi resetledim baktım hattım şu anda normal diğer arkadaşlarıma sordum onların sorun hala devam ediyor ve ben şikayetimi geri çekmicem bana dokunmayan yılan bin yaşasın demiyorum ve sonuna kadar gideceğim.
telekom : hattınız şu anda normal benim yapabileceğim bir şey yok
ben : siz yapmıcaksınızda kim yapacak peki ?
telekom : şak yüzüme kapattı telefonu
aslında böyle konusması dogru deil yapamacagı birşey olsa bile modeminiz sorunlu vs... gibi sallaması lazm cunku karsı taraf cevap verdiği andan itibaren güvenlik için ses kaydı devreye giriyor verms oldugu cevaplar işi için nkdr yaralı olur bilemem benım arkadasımında basına geldı