merhaba,
Aslında bu konuya hiç cevap yazmak istemiyordum belki yazdıklarım biraz bilgi verir arkadaşlara diye yazıyorum sadece;
T.C sınırları içinde herhalde 15 milyon adsl abonesi rahat vardır, bireysel ve kurumsal olarak.Ve bu kadar aboneye iki çağrı merkezi bakıyor. Marmara bölgesine İstanbul, geride kalan diğer bölgelere Ankara.
Kaçtane telekom müdürlüğü olduğunu tahmin etmek bile zor. Şimdi sen gidip filanca yersen hat açılımı yada hat kapatımı yapıyorsun.Sonra danışma hattını arıyorsun. Orada telefonu açan kişi sana sadece ona hazır verilen script tadındaki bilgilden ezbere cümle aktarmak zorunda. Örneğin max 24 saat içinde der ve konuyu kapatır. Nedeni ise senin başvuru yaptığın yerdeki personelin çalışma hızını,oranın yoğunluğunu bilmesine imkan yoktur. Çağrı merkezlerine lokasyon lokasyon bilgi gelmez. Senin için bu iş çok elzem ise müracaat ettiğin yeri sıkıştırman gerekir.
Bir konuda haklısınız oradaki personel sorduğunuz her soruya cevap veremez. Bunun sebebi bilgisizlikleride olabilir ama çoğunlukla abone sistemine müdahale etmemeleri,artı diğer gelen birimlerden eksik bilgidir .
Çünkü insanların sorduğu her gereksiz soruya cevap vermek bekleyen insan sayısını arttırır. Ama bizim insanımız ayda 20 ytl verdiği zaman internet dahil herşeyi ister.Adamın bilgisayarına virüs girer arar,komşusundan internete girer şimdi neden giremiyorum diye arar,modemi çeksin diye çatıya kurar yine arar.
Yorum yaparken acımasız olmayın..