Ağ bağlantıları

HPQ-User
13-08-2009, 09:31   |  #1  
OP CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 29
30,996 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2007

oguz sormuş:
internete bağlanamama sorunu günde birkaç kez olmaya başladı ağ bağlantısını sık sık sıfırlamak gerekiyor bazen o da yeterli olmuyor modemi kapatıp açınca sorun geçici olarak çözülüyor.Kesin bir çözüm var mı? tanımlamada bazen de vindows güvelik duvarı ayarları problemi çıkıyor her halükarda modemi kapatıp açınca sorun geçici çözülüp sonra tekrarlıyor.

Soru Türü: Yazılım
İşletim Sistemi: Windows Vista
Sistem Özellikleri:
Hp pavillion dv 6000

İnternet Tarayıcı: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 6.0; Trident/4.0; GTB6; Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; Hasenat Embedded Web Browser from: http://bsalsa.com/;  Embedded Web Browser from: http://bsalsa.com/; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; Media Center PC 5.0; InfoPath.1; OfficeLiveConnector.1.3; OfficeLivePatch.0.0; .NET CLR 3.5.30729; .NET CLR 3.0.30618)

OnlyMann
13-08-2009, 09:46   |  #2  
OnlyMann avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 5
2,779 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2009

makina açıldıktan sonra modemi açtığınızda genellikle bu tür sorunlar oluşabilmektedir. nedeni makina açıldığında modemden ip bilgisi istiyor ve modem henüz hazır hale gelmediği için gerekli bilgiyi zamanında veremediğinden sorunlu olabiliyor. bunun için ağ bağlatıları üzerinde sağ tuşa basıp tanıla/onar demek sorunu çözebilmektedir. ancak modemin kapanıp açılması ise internet bağlantısı ile ilgili bir sorun olabilir. tt tarafından gerekli bilgiler modem tarafından alınamadığında bağlantı sağlanamayabilir.

güvenlik duvarı için ise  modemden alması gereken yerel ip bilgisini alamadığı için windows tarafından verilen 192.168.254.x gibi bir ip almasındandır. bu modemle bağlantının sağlanamamasından kaynaklanmaktadır. modem ip farklı makina ip farklı bir blokta olduğu için gerekli iletişim sağlanamaz.