Hepsiburada sitesinden toplama bir bilgisayar aldım. Parça garantili olduğunu biliyordum. Bu parçaların hiçbirinin Türkiye'de dağıtıcısı yok. İleri seviye bir kullanıcı değilim, ancak Windows sık sık kapatılınca, ve Bios'ta SSD nin sık sık kaybolduğunu görünce, SSD arızası olduğunu anlamam çok sürmedi. SSD Türkiyede daha önce adını duymadığım 512 GB kapasiteli AGİ marka bir SSD idi. Prosedür olarak, satıcı ile iletişime geçtim, ve Türkiye'de sık sık başımıza gelen, arkadaş ben sadece satıcıyım, üreticiyi ara sözünü daha terbiyesizce duymamıştım. Sonra, Hepsiburada'yı aradım, yazdım, her türlü çabamda beni satıcıya yönlendirdi. Herhangi bir çözüme ulaşamadım. Tüketici Hakem Heyeti'ne gitsem, kimi dava edeceğimi bilmediğimden sorunun çözümsüz kaldığına inanmıştım. Dedim, bir de internetten bu firmayı bulup sitem edeyim. agi.teach.com.tw sitesini buldum. Bir arıza kayıt formları varmış, onu doldurdum ve yaptığım işlemi unuttum. Birkaç gün sonra, Whatsapp ta James Tseng Agi isimli birinin mesajını gördüm. Adam üşenmemiş, mail yazmış, mail e cevap alamayınca beni Whatsapp ta bulmuş, ve biz senin SSD nin yerine yenisini göndereceğiz diyor. İnanamadım, elimdeki arızalı olanı incelemedi, sıvı teması darbe var mı filan sormadı, sen onu gönder, ben yenisini göndereyim demedi, direkt değiştireceğiz dedi. Adres filan istedi, neyse pek inanmadan cevapladım, bu konuşmayı da unuttum. 10 gün filan sonra aradı, kusura bakma biraz geciktik ama senin ssd yi gönderdik dedi. 1-2 gün sonra, bir problem mi var dedi, Fedex te ürünün teslim alınmadığı görünüyor dedi. Fedex firmasını aradım, onlar da, bir ürün geldi, Vergi dairesine 103 TL. ödeme yaparsanız, ürününüzü göndereceğiz dediler. Dedikleri şekilde ödeme yaptım. Devletimiz, arıza filan dinlemiyor, yeni ürün almışsın deyip, yeniden vergilendiriyormuş, bunu da öğrendim. Ve ertesi gün ürün sıfır kutusunda bana teslim etti. Haberiniz olsun, böyle durumlarda üretici firmaya ulaşmaya çalışın. Bu kadar ürünü arkasında duran bir firma ilk kez gördüm.