ALALIM BAKALIM COM GÜVENLİ mi?

fuat007
18-06-2010, 01:28   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
47 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Merhaba arkadaşlar alalımbakalım.com dan bir cep telefonu almak istiyorum sizce güvenilir bi yermi tecrübesi olan varmı ??

gokhanayan
18-06-2010, 20:10   |  #2  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Nereden Aldinda baya iyi bir yeri var. 3. sırada. Çevremde çok alışveriş yapan var bu siteden.

elfin
22-03-2011, 22:54   |  #3  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

sakın es kaza alışveriş yapmayasınız, benim acı tecrübelerim var. Parana yazık etme kardeş.

technosister
28-03-2011, 21:05   |  #4  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Bu firma , satış sırasındaki hevesliliğini, satış sonrasında aldığınız ürünün başına bir şey geldiğinde göstermemektedir. Almış olduğum nokia e55 telefonun ithalatçı firması ber iletişim, garanti dahilindeki ürünümüzü doğru olmayan mazeretlerel garanti dışı bırakmayı uygun görmüş, telefonun garanti haricinde nasıl onarılacağı konusunda bile müşterisine bilgi vermekten aciz, garip teknik (!) servisi olan bir firmadır. Alallimbakalim.com'dan cep telefonu alırken ürünün ithalatçısının ne kadar garantisi konusunda bir ilginiz olamıyor, kesinlikle gray market değil vaadi alıyorsunuz, ama gray market firmasının yapabileceği davranışa maruz kalıyorsunuz, sakının

Earthquake
29-03-2011, 10:35   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Ürün eline ulaşır; bir problem olmaz. Ancak ürünü tedarik ettikleri yerler kalitesiz firmalar, kendileri de taşın altına elini sokmuyor; bir yükümlülüğün altına girmiyor. Üründe bir arıza meydana gelirse ne kadar bekleyeceğini kimse bilemez.

Ben 13 Ocak 2011 de Sony Ericsson Xperia X10 mini sipariş ettim. 27 Ocak'ta arıza yaptı. Hala bekliyorum tamirini... 3. taksidini ödeyeceğim. 14 gün kullanamadım...

Alalimbakalim.com diyor ki; beni bağlamaz, ithalatçı firmayla görüşeceksiniz.

Garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmelik'in 14. maddesi gereği yasal sürenin dolmasını takiben müşteri değişim, bedel iadesi veya ayıp oranında indirim isteyebilir.

Devamında da şu şekilde yazar;

Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.

Yani ürünün son kullanıcıya kadar gelişindeki tüm kanallar bu durumdan sorumludur. Sonuçta bana faturayı kesen firma AlalimBakalim.com'dur ve dolayısıyla muhatabım orasıdır. İsmini hiç duymadığım ithalatçı firmalar benim muhatabım değildir.

Ama bir türlü anlatamıyoruz. Bekliyoruz bakalım daha ne kadar bekleyeceksek.....

Son Düzenleme: Earthquake ~ 29 Mart 2011 10:35
bluviaggiatore
01-04-2011, 19:40   |  #6  
Üye
Teşekkür Sayısı: 5
81 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2005

Sakın uzak durun bu firmadan acı tecrubem var aldıgım telefon bozuk geldı. 1 haftalık telefonda boyle bır arıza nasıl olur dedıysemde hıc fayda etmedı çFırma satarken elınden hızlı cıkarıyor ancak arızalı urunu bıle bıle gonderıp destegını vermıyorlar dusunun kı 1000 TL lık telefon almıssınız garantısı var dıye ama garantı falan yok . Tam bır sıkandal bu sıteden uzak durun

Earthquake
25-04-2011, 15:23   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Tarih: 25 Nisan ve ben hala bekliyorum. Tüketici sorunları hakem heyetine firmayı şikayet ettim. Ama malesef devlette de işler tıngır mıngır ilerliyor. Telefonumun 4. taksidini de ödedim. Kesinlikle bulaşmayın!!

Alıntı: Earthquake  
Ürün eline ulaşır; bir problem olmaz. Ancak ürünü tedarik ettikleri yerler kalitesiz firmalar, kendileri de taşın altına elini sokmuyor; bir yükümlülüğün altına girmiyor. Üründe bir arıza meydana gelirse ne kadar bekleyeceğini kimse bilemez.

Ben 13 Ocak 2011 de Sony Ericsson Xperia X10 mini sipariş ettim. 27 Ocak'ta arıza yaptı. Hala bekliyorum tamirini... 3. taksidini ödeyeceğim. 14 gün kullanamadım...

Alalimbakalim.com diyor ki; beni bağlamaz, ithalatçı firmayla görüşeceksiniz.

Garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmelik'in 14. maddesi gereği yasal sürenin dolmasını takiben müşteri değişim, bedel iadesi veya ayıp oranında indirim isteyebilir.

Devamında da şu şekilde yazar;

Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar.

Yani ürünün son kullanıcıya kadar gelişindeki tüm kanallar bu durumdan sorumludur. Sonuçta bana faturayı kesen firma AlalimBakalim.com'dur ve dolayısıyla muhatabım orasıdır. İsmini hiç duymadığım ithalatçı firmalar benim muhatabım değildir.

Ama bir türlü anlatamıyoruz. Bekliyoruz bakalım daha ne kadar bekleyeceksek.....

yvzhn
25-04-2011, 20:36   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
205 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

internet sitelerine fazla güvenmemek lazım .. sen alcağın telefonu git mağazadan al hem hemen eline geçer hem de daha güvenli olur ..

alalimbakalim.com
07-08-2011, 03:05   |  #9  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Merhabalar; Değerli forum takipçileri, www.alalimbakalim.com sitesinin yöneticisi sıfatıyla burada yazmaktayım. Aslında forum sitelerinden yazılan yorumlara firma olarak çok fazla müdahil olmasakta sayıları 3'ü bile bulmayan kişilerin tüm sitelerde aynı yorumu kopyala yapıştır yoluyla dağıttığını görmekteyiz. Bu konuda da olumsuz yorum yazanların tüm yorumlarına bakarsanız sadece bu konuya yorum yazmış kişiler olduğunu göreceksiniz. İşin üzücü yanı ise tarihlere ve yorumlara bakarsanız aynı kişinin veya aynı ailenin fertlerinin farklı nickler ile üye olup olumsuz yorum yazdığını göreceksiniz. Bu yapılan tüketiciyi yanıltmaktan başka bişey değildir. Alalimbakalim.com olarak kapılarımız herkese açıktır. Sitemizde satılan tüm ürünler faturalı 2 yıl garantili ürünlerdir. Bazıları distribitör bazıları ise ithalatçı firma garantisindeki ürünlerdir. Bunların ikiside Sanayi ve ticaret bakanlığı onaylıdır. İkiside 2 yıl garantilidir. Fakat ithalatçı firma garantili ürünlerin servisleri genellikle istanbuldadır. Bunların tamamının açıklaması ana sayfamızdaki garanti koşullarımız linkinde yazmaktadır. Firmamız 2004 yılından beri Mülkiyeti kendisine ait olan işyerinde hizmet vermekte ve işyerinden de satış yapan stoklu çalışan nadir sanal mağazalar içindedir. Ayrıca müşteri yorumlarını değerlendiren www.neredenaldin.com gibi sitelerle de en ufak bir bağımız dahi yoktur. Olumsuz yorum yazanlara sormak gerekiyor. Acaba memnuniyetsizliğiniz bizde mi yoksa geçerli bir sipariş numarası giremediğiniz için sahte yorum yazdığınız için veya aynı bilgisayardan birden çok yorum yazdığınız için sadece 1 tanesini değerlendirmeye alan sitede mi? Lütfen değerlendirme yaparken başkalarının da harcadığı emeğe çamur atmayınız. Buradan sesleniyorum. Olumsuz yorum yazanlar sipariş numaralarını yazarlarsa hepsinin şikayetlerine yine buradan bizde cevap yazalım. Firma hakkında bilgi sahibi olmak isteyenlerde daha doğru bilgilere sahip olmuş olurlar. Bu yorumları okuyan takipçilere bir hatırlatmada bulunmak istiyorum. Türkiyede 2004 yılından bu yana faaliyette olup, bunun yanında en fazla sipariş gönderen siteler içinde bulunmamıza karşılık tüm sitelerde olumsuz yorum yazanlara dikkat ederseniz aynı 3-5 nick. Bu bizim için bir gurur sebebidir. Herkesi memnun etmeye çalışmak hedefimiz ama ne yazıkki mutlaka memnuniyetsiz kişiler verilen hizmeti beğenmeyen kişiler, bunun yanında eksik bilgi ile sipariş verip verdiği sipariş hakkında yeterli bilgisi olmadığı için memnun kalmayanlar, aldığı cihazın kurulumunu yapamadığı için bozuk diye niteleyenler, gönderdiğimiz ürünlerin hepsinin üzerine ürününüzü kargo huzurunda açın diye belirttiğimiz etiketlere rağmen ürünüm kargoda ezilmiş diyen fakat kargoya tutanak tutturmayan müşterilerimiz tabiki memnun olmayacaktır. Bunun yanında bizimde istemeyerek madur ettiğimiz, yanlış yada hatalı ürün gönderdiğimiz, veya fabrikasyon hatalı ürünler gönderdiğimiz müşterilerimiz olabilir. Çünkü bunlarda insan yapımı, olmaz diye bişey yok. Fakat biz bizden kaynaklanan hiçbir sorundan kaçmayız. Müşterilerimizin maduriyetinide çözmek adına elimizden geleni yapmaya çalışırız. Sloganımız gibi iyi niyetli alışveriş sitesiyiz. Tüm okuyuculara saygılarımızla....

gokhanayan
08-08-2011, 23:25   |  #10  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Benim bir arkadaşım daha bu siteden ürün alacaktı. Olumsuz yorumlar olduğunu söyledi. Ama birlikte baktık ki aynı yukarda yorumda yöneticinin yazdığı gibi aynı technosister, bluviaggitore bu 2 kişi her yere yorum yazmışlar. Sonuç olarak belkide 10 kadar arkadaşım bu siteden ürün aldı. İlkide benim. Şimdilik hiçbirimizde sorun yok. Özellikle kargolama süreleri çok iyi. Yorumların geneline baksın ürün alacaklar. 2-3 kişinin olumsuz yorumuyla bu iş olmaz.

alalimbakalim.com
01-01-2012, 20:37   |  #11  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Değerli takipçiler; İyi niyetli alışveriş sitemiz www.alalimbakalim.com Türkiye Bilişim Derneği tarafından her yıl yapılan bilişimin yıldızları yarışmasında, e-ticaret kategorisinde 2011 yılının 1. si seçilmiştir. Bizi bu ödüle layık gören Türkiye Bilişim Derneğine, müşterilerimize, takipçilerimize ve yorumlarıyla bize yön veren herkese teşekkür ederiz.
 
Daha detaylı bilgi için; http://www.bilisimyildizlari.com/forms/sonuclar_2011.aspx sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

Kapalı Hesap (186082)
01-01-2012, 23:21   |  #12  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,770 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2010

Ne olaylar dönmüş bee :)

erkan_gsf
03-02-2012, 20:13   |  #13  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2012

bu siteden 7 aralıkta lcd led televizyon siparişi verdim, 8 aralıkta kargoladılar ürünü fakat kargo hasarlı olarak
ulaşmış, kargo görevlileri tutanak tuttular.Firma yetkilisini arayıp durumu bildirdim ve yeni ürün talep ettim .Hasarlı ürün kendilerine ulaşmadan bana yeni ürün gönderemeyeceklerini söylediler.?Bir hafta sonra siparişlimi iptal etmelerini ve fatura bedelinin geri iadesini istediğime dair bir yazı gönderdim, ve bankaya harcama itirazı yaptım, sonradan bir kargo daha gönderdiler(gönderdikleri bu ikinci ürün kargo firması tarafından hasarlı tutanağı tutulan ürünmüş, sanki yeni bir ürün göndermiş gibi kutusunu değiştirip tekrar göndermişler)bunu da firma müşteri hizmetleri yetkilisi kendisi söyledi yaptığımız yazışmada..Siparişimi iptal edersem 240 tl kargo ücretlerinin kesileceğini ya da bu ürünü kabul etmem gerektiğini de söyledi.İptal için faturanın aslını istediler, iki nüsha olan faturanın ilk nüshasını gönderdim fakat henüz paramı geri iade etmediler, herhangi ibr olumsuzlukta kullanmak için ikinci nüshayı göndermedim...Özetle parasını ödeyip satın aldığım ve bana hiçbir şekilde teslim edilmeyen televizyonun taksitlerini ödüyorum, şuat ayı itibariyle 3. taksidini ödeyeceğim..Ben hasar tutanığı olduğu halde bunları yaşadım..Buraya cevap yazan firma yetkilisi tutanak tutulmayan hasarlı kargodan dolayı mağduriyetlerin yaşanabileceğini belirtmiş.Hasar tutanağınız olsa bile yeni ürün göndermekten aciz bir firma olduğunu gördüm...Yaptığım görüşmelerden de bir sonuç alamadım..Çok istedikleri faturalarının ikinci nüshasını pazartesi günü dilekçemle birlikte mahkemeye bırakmaktan başka bir seçenek kalmadı.....Bu sitenin güvenilir olup olmadığına kendiniz karar verin...

alalimbakalim.com
18-08-2012, 22:48   |  #14  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Merhabalar Erkan bey; Burada kendi beyanlarınızı ifade etmişsiniz. Dilerseniz birde biz burada yazalım. Sizde tekrar cevap yazarsınız.

1- Ürünü 07/12/2011 tarihinde sipariş ettiniz, ürünü aynı gün kargoya verip 08/12/2012 tarihinde elinize ulaşmasını sağlamadık mı?

2- Bizi kargonun geldiğini fakat ürünün kutusunda ıslaklık olduğu gerekçesiyle kabul etmediğinizi bildirdiğinizde, ürünü gönderin hemen değişim yapalım dedik mi demedik mi? Fakat siz ürünü tutanak tutturup reddedeceğiniz yere tutanağınızda ürün ücretini kargo firmasından talep ediyorum şeklinde tutanak tutturduğunuz için ürün bize 20 günde ulaşmadı bu doğru değilmidir?

3- Sizi her görüşmemizde ürün kargodan bize teslim edilmiyor. Sizin tarafınızdan kargodan tazmin talep ettiğiniz için ürünü bize teslim etmediklerini ve sizin kargodan olan tazminden vazgeçip ürünü bize ulaştırmanız gerektiğini belkide 20 sefer ifade etmemize rağmen neden ürünü bize ulaştırmak yerine farklı alternatiflere gittiniz.

4- Bankaya ödeme itirazı yaptınız. Peki ne diye. Alışveriş yapmadım beni dolandırdılar diye. Bu ne kadar etiktir? Ne kadar doğrudur. Sonra ne oldu. Bankaya gerekli evrakları verdiğimizde sonrasında kargonun bize ulaştırdığı evrakları bankaya ilettiğimizde beyanınızın asılsız olduğu ortaya çıktı. Banka talebinizi reddetti doğru değil mi?

5- 3. Taksiti ödediğinizi belirtmişsiniz. Kendi hatanız olmasa ve bunu inatla devam ettirmemiş olsaydınız hiç bir sorun olmamış gibi sorununuz çözülecekken süreç uzamadı mı? Biz ne yaptık biliyormusunuz sizin tüm olumsuz ve çözüm yollarını tıkayıcı ve bankaya yapmış olduğunuz yalan beyana rağmen, ürün tekrar bizim elimize ulaşınca banka ile iletişime geçtik ve çekilen tutarın size iade edilmesi konusunda bankaya onay verdik.

6- Ürünü reddetmek yerine kargoda hapsettiğiniz için tarafımızdan gereksiz yere 2 sefer daha kargo ücreti ödenmiştir. Reddetmiş olsa idiniz sorunsuz bir şekilde size yeni ürün gönderilecekken hem ürünü bloke ettirdiniz hemde süreci uzattınız. Biz size harcama itirazınızdan önce 2. kargoyu gönderdik. Bunuda evraklarla ispatlarız zaten bankayada bu evrakları sunmuştuk. Dediğiniz gibi ürünün kutusunda olan hasardan ötürü ürünü kabul etmediğinizi belirttiğiniz gibi ürün tarafımıza ulaşınca kontrol edilmiş ve üründe sorun olmadığı için yeniden aynı ürüne ait başka bir kutuya koyularak gönderilmiştir. Bunda herhangi bir sakınca görülmemiştir.

Yukarıdaki beyanlarımızın tamamı banka ve kargo tarafından verilen resmi evrak ve yazışmalar ile sabittir. Hepsinin kopyası da tarafımızda mevcuttur. Sayın Erkan bey eğer yazdıklarımızı reddederse burada gerekli yazışma ve evrakları şahsın kişisel bilgilerini gizli tutmak kaydıyla paylaşmaya hazırız.

Son Düzenleme: alalimbakalim.com ~ 18 Ağustos 2012 22:49
sakti1
09-01-2013, 20:46   |  #15  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

alalimbakalim adlı kullanıcıya da ithaf edeyim buradan, sipariş numarası verebilirim...

13 Aralık tarihinde alalimbakalim(.)com adresinden kargo ücretsiz dijital fotoğraf makinesi sipariş etmiştim. Önceden telefon edip stok durumu sordum ve hemen kargoya verebileceklerini bildirdiler. O gün kargo takip numarası içeren bir e-posta aldım adamlardan. Ertesi gün takip numarasını girdiğimde böyle bir kargo olmadığı bilgisini verdi sistem, acelem de olmadığı için önemsemedim. 18 Aralık günü bambaşka bir kargo firmasından ödemeli bir kargo geldi bana, ödemedim elbette. Adamlardan geldiğini tahmin ederek bildirim yaptım. "ay pardon" diyip kargoyla görüştüklerini ürünü alabileceğimi bildirdiler. Kargo firmasına gittim, teslim evrakını imzalamadan evvel paketi açtım. Dijital fotoğraf makinesinin kutusu açılmıştı, kapaktaki etiket yırtıktı. Yine de içerisini açtım baktım, makinenin içerisinde olduğu naylon poşet orijinal olmayan bir yapıştırıcı ile yapıştırılmıştı. Teslim almadım.

Firma "ay pardon, hatayla bakıma gelen ürün gönderilmiştir" dedi. Önce para iadesi istesem de ürün gönderelim dediler, acelem olmadığı için önemsemedim. Akabinde birkaç telefon görüşmesi sonunda "kargo bize daha geri gelmedi" falan derlerken açık ve net bir biçimde yalancı olduklarını beyan ettim ve 26 ağustosta ankaradan çıkan ordu yaya olarak izmire 9 eylülde vardı ne biiip kargoymuş dedikten sonra 26 aralık günü kargonun o gün içerisinde yola çıktığı ertesi gün bana ulaşacağı bildirildi, sıfır hiç açılmamış paketli makine gönderildiği bildirildi. 27 Aralık günü kargo numarası verdiler ben onları arayınca. Baktım o gün kargoya vermiişler. 28 aralık günü ürün ulaştı, kargocunun önünde paketi açınca aynı şekilde dışı açık içi orijinal olmayan yapıştırıcı ile tutturulmuş paketli ürün çıktı içinden. Reddettim ve hemen firmadan para iadesi istedim. 3 ocakta yazılı olarak ve saydırarak tekrar para iadesi istedim ve bir daha aramayacağımı bildirdim. Bunun üzerine telefon edip faturanın iadesinin gerektiğini söylediler. Normal postayla göndermiş oldukları, zarfı bile açılmamış faturayı geri kargoladım. 5 Ocak günü teslim alındığı kargo firması tarafından bana bildirildi. Sözümde durmadım ve 9 ocak tarihinde 14 ocak tarihinde kendileri hakkında hukuki süreç başlatacağımı bildiren bir e-posta daha attım.

Beni hemen hemen bir aydır uğraştırıyorlar ama paramı geril almayı başaracağımı umuyorum. Benim yaşadığım problemleri yaşamak istemiyorsanız uzak durun bu firmadan.

Son Düzenleme: sakti1 ~ 06 Nisan 2013 16:52
Algorismus
16-01-2013, 09:46   |  #16  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

4 Aralık 2012'de Samsung Galaxy S3 telefonum bozulduğu için İstanbul'da bulunan yetkili servise, İntel iletişime telefonu gönderdim. 7 Ocak 2013 tarihi itibari ile telefon hala serviste. AlalımBakalım.com müşteri hizmetlerini aradım ve bedel iadesi istediğimi belirttim. Normal bir süreçte 20 iş günü içerisinde tamir edilmezse bedel iadesini vermeleri gerekir. Ama alalımbakalım.com müşteri hizmetleri böyle yapmadıklarını, hakem heyetine başvurmam gerektiğini belirttiler. Yani işi yokuşa sürüyorlar. 

Ayrıca bu iş mahkemede 1-2 sene sürer diyerek gözümü korkutmaya çalıştılar. Alalımbakalım.com bedel iadesi yapmadı ve hakem heyetine başvurdum. Bedel iadesi tüketici haklarına göre alalımbakalım.com sorumluluğundadır, servisin değil. Ne kadar iyi niyetli(!) alışveriş sitesi olduklarını gördük.

Ayrıca 10 gün içinde telefon tamir olmazsa muadili telefon vermek zorundalar. Ne intel iletişim ne de alalımbakalım vermedi. Tam güvence tam bir yalan. adınıza hiç birşey takip etmiyorlar. herşey satın alana kadar.

Telefonum 1 ay 3 gün sonra servisten geldi ama Hakem heyeti süreci devam ediyor. Sakın buradan alışveriş yapmayın. Cihazınız bozulursa stresli sinir bozucu günler sizi bekler.

alalimbakalim.com
10-03-2013, 16:02   |  #17  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Merhabalar; 

Nasıl olurda bu kadar gerçek dışı, bir beyanda bulunabilirsiniz. Biz alalimbakalim.com olarak size 2 yıl garantili sıfır ürün gönderdik. Asılsız bir bahaneyle ürün açık dediniz. Müşteri memnuniyeti dedik. Size yenisini gönderdik. Yenisini gönderme nedenimiz sadece size inanmaktı. Bunun dışında size ne 2. el ne kullanılmış ürün göndermedik. Ama siz 2. gönderdiğimiz ürün içinde aynı bahanede bulundunuz bu yetmiyormuş gibi 2. sefer de aynı ürünü gönderdiniz dediniz. Böyle bişey mümkün değildir. Ayrıca Ürünü bizden satın aldığınız halde ürün ile ilgili bizim ile değil, ürünü gönderen tedarikçi firma ile girdiğiniz diyaloğu sanki bizim ile yaşamış gibi paylaşmışsınız. Biz size hiçbir surette burada beyan ettiğiniz kelimeleri sarf etmedik böyle bir durum söz konusu olmadı. Müşteri memnuniyeti nedeniyle 2 sefer yeni ürün gönderdik, buda yetmedi ürünü iade aldık. Ücret iadenizi yaptık. Eğer art niyetli kötü niyetli olsak bunların hangisini yapardık. Bizde insanız, inanın yazdıklarınızı okurken içim ürperdi. Nasıl olurda bu kadar asılsız şey yazılabilir diye düşünmüyor değilim. Telefon görüşmelerimizde sarf ettiğiniz çirkin ifadeler, saygısız tavrınızı, yalan beyanlar ile süsleyip burada taçlandırdığınız için, sadece sizi tebrik ediyoruz.

Not: Acaba ürünü açıp kullandıktan sonra, işiniz bitip gerekli fotoğrafları çektikten sonra, iade etmek için bu yolu seçmiş olamazmısınız? Bizim aklımıza şahsen böyle geliyor. (Doğru olmayabilir. Ama sizin yaptığınız gibi çamur at izi kalsın. Çünkü siz aynen bunu yapmışsınız.)


 

Alıntı: sakti1  
alalimbakalim adlı kullanıcıya da ithaf edeyim buradan, sipariş numarası verebilirim...

13 Aralık tarihinde alalimbakalim(.)com adresinden kargo ücretsiz dijital fotoğraf makinesi sipariş etmiştim. Önceden telefon edip stok durumu sordum ve hemen kargoya verebileceklerini bildirdiler. O gün kargo takip numarası içeren bir e-posta aldım adamlardan. Ertesi gün takip numarasını girdiğimde böyle bir kargo olmadığı bilgisini verdi sistem, acelem de olmadığı için önemsemedim. 18 Aralık günü bambaşka bir kargo firmasından ödemeli bir kargo geldi bana, ödemedim elbette. Adamlardan geldiğini tahmin ederek bildirim yaptım. "ay pardon" diyip kargoyla görüştüklerini ürünü alabileceğimi bildirdiler. Kargo firmasına gittim, teslim evrakını imzalamadan evvel paketi açtım. Dijital fotoğraf makinesinin kutusu açılmıştı, kapaktaki etiket yırtıktı. Yine de içerisini açtım baktım, makinenin içerisinde olduğu naylon poşet tutkalla yapıştırılmıştı. Teslim almadım.

Firma "ay pardon, hatayla bakıma gelen ürün gönderilmiştir" dedi. Önce para iadesi istesem de ürün gönderelim dediler, acelem olmadığı için önemsemedim. Akabinde birkaç telefon görüşmesi sonunda "kargo bize daha geri gelmedi" falan derlerken açık ve net bir biçimde yalancı olduklarını beyan ettim ve 26 ağustosta ankaradan çıkan ordu yaya olarak izmire 9 eylülde vardı ne biiip kargoymuş dedikten sonra 26 aralık günü kargonun o gün içerisinde yola çıktığı ertesi gün bana ulaşacağı bildirildi, sıfır hiç açılmamış paketli makine gönderildiği bildirildi. 27 Aralık günü kargo numarası verdiler ben onları arayınca. Baktım o gün kargoya vermiişler. 28 aralık günü ürün ulaştı, kargocunun önünde paketi açınca aynı tutkalla tutturulmuş paketli ürün çıktı içinden. Reddettim ve hemen firmadan para iadesi istedim. 3 ocakta yazılı olarak ve saydırarak tekrar para iadesi istedim ve bir daha aramayacağımı bildirdim. Bunun üzerine telefon edip faturanın iadesinin gerektiğini söylediler. Normal postayla göndermiş oldukları, zarfı bile açılmamış faturayı geri kargoladım. 5 Ocak günü teslim alındığı kargo firması tarafından bana bildirildi. Sözümde durmadım ve 9 ocak tarihinde 14 ocak tarihinde kendileri hakkında hukuki süreç başlatacağımı bildiren bir e-posta daha attım.

Beni hemen hemen bir aydır uğraştırıyorlar ama dolandırılmamayı başaracağımı umuyorum. Benim yaşadığım problemleri yaşamak istemiyorsanız uzak durun bu firmadan.

Son Düzenleme: alalimbakalim.com ~ 10 Mart 2013 16:23
alalimbakalim.com
10-03-2013, 16:14   |  #18  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
5 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2011

Merhabalar; Biz ürünü satan firmayız. Ürüne ait garanti sağlayan firma değiliz. Unutmayın, satın almış olduğunuz ürün faturalı ve 2 yıl garantilidir. Garanti sağlayıcısı biz değiliz ki, Garanti sağlayıcısı ÜRünle birlikte gelen garanti belgesinde de gördüğünüz ve yazınızda belirttiğiniz üzere, İntel iletişim firmasıdır. Bu firma Bakanlık onaylı resmi ithalat ve gerekli iso belgelerine sahip olarak bu hizmeti vermektedir. Biz alalimbakalim.com olarak resmi ürün satıyoruz. Ürünün servis ve garanti sorunlarına dair sizin iletişimde olmanız ve hak beyan edeceğiniz makam intel iletişim diğer değişle garanti sağlayıcıdır. Biz 300 kadar farklı markanın 20 bin kadar ürününü satıyoruz. Bizim tüm markalar için böyle bir hizmet vermemiz mümkünmüdür. Yaşadığınız soruna gelince, ürün tamir süresi 1 ay dır. 15 işgünü içinde tamir edilmemiş ise size muadil bir ürünü "GARANTİ SAĞLAYICI SERVİS" sizin ürününüzü tamir edene kadar vermek durumundadır.  Siz servisten bu hakları talep etmek yerine bizden talep ettiniz. Bizde sizi servisten bu hakları talep etmeniz gerektiğini bildirdik. Eğer 1 aylık süre içinde de ürününüzü tamir etmeyip size yeni üründe vermezler ise, Hakem heyetine başvurarak hakkınızı alabileceğinizi bildirdik. Çünkü biz satıcı firma olarak yetkili servis bilgisi dışında işlem yapmamız mümkün değildir. Arçelik marka bir ürünü arçelik servisi haricinde kimse servise bilgi vermeden değiştirebilir mi? Mümkün değil. Biz sadece size yol gösterdik. Bir maduriyetiniz var ise hakem heyetine başvurun dedik. Bu işi yokuşa sürmek değil. Servisten garanti sağlayıcıdan yana bir sorun varsa hakem heyetine başvurunki haklı iseniz hakkınızı alasınız diye. Bu süreç en fazla 3 ay sürer ve paranızı faiziyle alabilirsiniz.

Kişisel bilgi eksikliğinizden ötürü yazdığınız yazının ne kadar yanlış anlaşılabilieceğini biliyormusunuz ? Sizinle görüşen yetkili kişi olarak benim ifade ettiğimin tam aksine beyanlarda bulunmuşsunuz. Oysa ben sizi doğru bilgilendirmek ve servis tarafından size yapılan yanlış bir durum söz konusu ise bunun çözümü ve hakkınızı almanız için hakem heyetine başvurmanız gerektiğini ifade etmiştim. Siz eğer haklı iseniz o karar ile biz size ücret iadesi yapıp aynı belge ile garanti sağlayıcıdan ödediğimiz ücreti iade alabiliyoruz. Lütfen cevap verin biz ürünün sadece satıcısı iken, servis size karar çıkarmamış iken hangi hakla size iade yapıp, garanti sağlayıcıdan hangi koşulda para iadesi alabiliriz. 

Alıntı: Algorismus  
4 Aralık 2012'de Samsung Galaxy S3 telefonum bozulduğu için İstanbul'da bulunan yetkili servise, İntel iletişime telefonu gönderdim. 7 Ocak 2013 tarihi itibari ile telefon hala serviste. AlalımBakalım.com müşteri hizmetlerini aradım ve bedel iadesi istediğimi belirttim. Normal bir süreçte 20 iş günü içerisinde tamir edilmezse bedel iadesini vermeleri gerekir. Ama alalımbakalım.com müşteri hizmetleri böyle yapmadıklarını, hakem heyetine başvurmam gerektiğini belirttiler. Yani işi yokuşa sürüyorlar. 

Ayrıca bu iş mahkemede 1-2 sene sürer diyerek gözümü korkutmaya çalıştılar. Alalımbakalım.com bedel iadesi yapmadı ve hakem heyetine başvurdum. Bedel iadesi tüketici haklarına göre alalımbakalım.com sorumluluğundadır, servisin değil. Ne kadar iyi niyetli(!) alışveriş sitesi olduklarını gördük.

Ayrıca 10 gün içinde telefon tamir olmazsa muadili telefon vermek zorundalar. Ne intel iletişim ne de alalımbakalım vermedi. Tam güvence tam bir yalan. adınıza hiç birşey takip etmiyorlar. herşey satın alana kadar.

Telefonum 1 ay 3 gün sonra servisten geldi ama Hakem heyeti süreci devam ediyor. Sakın buradan alışveriş yapmayın. Cihazınız bozulursa stresli sinir bozucu günler sizi bekler.

Algorismus
11-03-2013, 20:28   |  #19  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1556587 adresinden alalimbakalim.com un cevaplarını görebilirsiniz.

sakti1
04-04-2013, 09:18   |  #20  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2013

Bana yaşattıkları güzel tecrübeyi 3 ay sonra hatırlatan firma paramı herkese açık şekilde ilan ettikleri şekliyle "Yukarıda hukuki yollara başvuracam dediğiniz için değil, sizin gibi saygısız konuşmak ve yazışmaktan mahrum insanların kuruşuna ihtiyacımız olmadığı için" iade etmiştir. "Bu mesajınızı silmeyeceğiz" demelerine rağmen hem mesajı hem cevaplarını, iddiaları ile ilgili istekte bulununca silmeleri beni elbette şaşırtmamıştır. Verdikleri kargo numarası bile doğru çıkmayan firmanın kuruşuma ihtiyaçları olmadığını belirtmiş olmalarına rağmen maddi ve manevi tazminat davası açma düşünceleri de beni şaşırtmamıştır.
İçerisinde bulunduğum yoğun ve sıkıntılı dönemde bir de mahkeme süreçleri ile uğraşmak istemediğim için (ki sosyal medya üzerinden herkese açık olarak bana yaptıkları ithamlara karşı da yasal işlem başlatmadım) ve haklı olduklarını düşündüğüm, benim haksız bir ithamım olduğu için gerekli düzeltmeyi buradan yapıyorum. Firma benden aldığı parayı kendi tabirleriyle benim için "az bile" olan mesajlarını yayımladıktan sonra, yani benim ödememden bir ay sonra bana iade etmiştir. Mesajımda dolandırıldığımı belirten, firmayı dolandırıcılıkla yaftalayan beyanlarım doğru değildir. Özür dilemeleri gerektiğini hissetmeseler dahi "Sizi memnun edemediğimiz için üzgünüz, bize bir şans daha vermenizi, gerçek hizmet kalitemizi görmenizi dileriz" gibi bir tavırla alttan almak yerine bana sürekli doğru olmayan bilgiler veren, hakkımda olur olmadık ifadeler kullanan ve aradan aylar geçmesine rağmen beni rahatsız etmeye devam eden firmanın beni dolandırmaya çalışıyor olabileceği düşüncesi, bir türlü paramı alamamam nedeniyle aklıma gelmiştir, doğru değildir, yapmaya çalıştıkları şeye ne ad verilebilir onu da bilmiyorum.

mehtub
15-07-2013, 16:02   |  #21  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

Arkadaşım bende sitenizden note 2 aldım 28.11.2012 de 20 günlük telefonum arıza yaptı. Hiç ilgilenmeden tedarikçi firmaya yönlendirdiniz. Beni Telefonum değişime gitt abartmadan söylüyorum 3 ay gelmedi ve siteden aldığım telefon gri renkti gelen telefon beyaz idi. Siz sattığınız malın arkasında olmayan firmasınız. Daha bitmedi sitenizde [email]mehmetsirakaya@ttmail.com[/email] adı ile kayıtlıyım. Siteden kaydımı sildiniz ve tekrar kayıt tekrarladım. Buna ne demeli peki. Herkese ve interntte de bunları yazacam.

hamza42
22-11-2013, 09:41   |  #22  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2013

hiçbir şekilde garanti gecmiyor sahtekarlar telefonu serviste daha cok bozuyorlar ve garantiye girmiyor diyip oyalıyorlar
sizde kesinlikle mal almayınız

mamek
12-06-2014, 21:59   |  #23  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2014

haftanın ürünü diye sitede duyurdukları samsung s3 cep telefonunu sipariş ettim. (sipariş kodu: ALA29051T5720). 1 hafta bekledim gelmedi. sonunda aradım, ellerinde olmadıgını ne zaman ürünün geleceğini de bilmediklerini söylediler. o halde neden haftanın ürünü diye siteye yansıttıklarını söyledim. neyse paramın iadesini talep ettim tamam dediler kredi kartı numaramı istediler, verdim. 10 gün oldu ne iade var ne cevap. telefonla arıyorum açan yok, e-posta atıyorum cevap yok. yani ürün gelmediği gibi paramı da gasp ettiler. 30 saniye içerisinde geri ödeme yapabilecek imkanları varken, 10 gündür daha ödeme yapılamadı. bu site için meger, en büyük şikayetler geri ödeme konusunda yaşanıyormuş.

tek tavsiyem var uzak durun bu siteden

Son Düzenleme: mamek ~ 12 Haziran 2014 22:40