Aşagıdakı bazı cumlelerın acıklamaları lazım

comix1
31-03-2009, 19:55   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

-BİR İŞİ YÖNETMEK GELECEĞİ YÖNETMEKTİR.VE GELECEĞİ YÖNETMEK BİLGİYİ YÖNETMEKTİR.

-ALTI DÜRÜST HİZMETKARIM VAR;BÜTÜN BİLDİKLERİMİ BANA ONLAR ÖGRETTİ.ADLARI,NE?NİÇİN?NE ZMN?NASIL?NEREDE?KİMDİR.

-BUGÜN PAZARLAMANIN ROLÜ,YÖNETİMİN DÜNYAYA AÇILAN PENCERESİ OLMAKTIR.ARTIK PAZARLAMA YÖNLÜ OLMAK YETERLİ DEĞİLDİR.İŞLETME PAZAR ODAKLI OLMAK ZORUNDADIR.

-SATILMAYAN BİR ÜRÜN,ÜRÜN DEĞİLDİR. EĞER SATILMIYORSA O ZAMAN YALNIZCA MÜZEYE YAKISAN BİR PARÇADIR.

-FİYATLANDIRMA SANATI,FİYATI MAMÜLÜN TÜKETİCİ İÇİN DEĞERİNE EŞİT BELİRLEMEKTİR.BUNDAN DAHA AZI POTANSİYEL KARDAN FEDAKARLILIKTIR.

Belirtmek istediğim bişey var sadece konuya cevap verelim lütfen konuyu kirletmeyelim.

Şimdiden teşekkürler.

Selçuk İslamoğlu
31-03-2009, 20:10   |  #2  
Selçuk İslamoğlu avatarı
CHIP Online
Teşekkür Sayısı: 73
4,133 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2003

"FİYATLANDIRMA SANATI,FİYATI MAMÜLÜN TÜKETİCİ İÇİN DEĞERİNE EŞİT BELİRLEMEKTİR.BUNDAN DAHA AZI POTANSİYEL KARDAN FEDAKARLILIKTIR."

Bu çok basit tabi...

Bir malın fiyatını halkın ihtiyacı ve verebilecek gücü belirler. 100 liraya mal ettiğin bir ürünü, eğer halk 400 lira'ya bile olsa alabilecek ve tüketebilecek güçteyse, 200 liraya satarsan, 200 liralık kârdan olursun. O yüzden fiyatı hedef kitlenin ihtiyaçlarına göre makul tutup, fiyat vs. sürüm oranını dengelemektir.

Yani bir nevi, "satıyorsa, maliyete bakmayacaksın, basacaksın fiyatı" politikası. ADSL fiyatları gibi...

Fattur
31-03-2009, 23:15   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008
Selçuk İslamoğlu
Yani bir nevi, "satıyorsa, maliyete bakmayacaksın, basacaksın fiyatı" politikası. ADSL fiyatları gibi...
BeğendimBeğendimBeğendimBeğendimBeğendimBeğendimBeğendimBeğendimBeğendim

ben açıklardım ama bazen kendi açıklamalarımı bile anlayabiliyorum.O yüzden sessiz kalacağım biraz..

Son Düzenleme: Fattur ~ 31 Mart 2009 23:16