yaklaşık 4 ay önce asus ASUS F50sv notebook aldım.aldığımdan beride bir rahat edemedim.ilk başlarda anlamsız bir şekilde kasıyordu.sonra servise verdim vistadan dediler bana sp yükseltmesi yaptılar.sonra gerçektende düzeldi performansında ciddi değişmeler oldu.sonra da açılırken kapanmaya başladı.windows başlıyor yazısından sonra açılmayıp kapanıyordu.anlayamadım.tekrar servise goturdum.ısınma sorunu falan filan dediler.virüs taraması ,cc cleaner vs uğraştım şimdi yapmıyor o sorunu.bu seferde asıl problem ekranda başladı.delirmek üzereyim 1 haftadır girmediğim forum sitesi falan kalmadı.okumadığım yazıda.bu teknik servis problemide cabası.bir allahın kulu açmazmı lanet telefonu.sırf bu yuzden nefret ettim asus markasından aslında çok memnundum ilk servisten geldiğinde.servis dediğim asusun teknik servisi değil aldığım yer.ekranda ilk açıldığı zamandan yaklaşık 10 15 sn sonra renk dalgalanmaları gibi kaymalar titreme şeklinde oluyor.ekranı hareket ettiriyorum çoğalıp sonra kayboluyor.biraz zaman sonra hiçbirşey yok hareket ettiriyorum yine aynı sorun.teknik servis ile ilgili baya bir sıkıntı çekmiş insanlar.bende korktum vermeye.fakat şimdide laptopa ciddi zarar verimi diye korkuyorum.bu sorun neden kaynaklanıyor olabilir.?okadar severek aldım şu laptopu şimdiyse hp pavillon almadım diye dövünüp duruyorum.lütfen bir yardım edin.!!!
ASUS F50sv notebook EKRANDA DALGALANMA SORUNU YARD
şunu kesin belirteyim bu sorun ilk açıldığı dk larda oluyor sonraki zamanlarda hiç problem yok
ekran kartı sürücünüz güncel mi ?
merak ettimde , bu sefer niye servise götürmediniz de, forumlara falan baktınız o kadar ?
evet sürücüm güncel bilgisayar yeni daha.servise götürmedim çünkü zaten önceden götürdüğüm yer satın aldığım yerdi.teknik servis değil.bu sorunu çözmek için makinayı açmaları gerekirse garanti olmazmış demişlerdi.sonra belki basit bişeydir diye bir bakındım nette asus teknik servisinden memnun olan bir allahın kulu yok.aradım bende ankaradaki yetkili yeri tüm gün telefona cevap alamadım.vermekte bundan beter bir hal aldırır sanırım diye düşündüm.o yüzden yetkili kişilerden yardım istiyorum.bu laptopa ciddi zarar verebilecek bir durummu?
aynı sorun benimde başıma geldi.F50sv240dv laptopum var ve alalı daha 2 ay olmasına rağmen ekran da renk dalgalanması oldu.Benim tahminimce kasa ile ekran arasındaki bağlantıda bi problem var yani yazılımsal değil.Herhalde garantiye vermeden düzelmez.Universite öğrencisi olduğum için de en erken yazın vermeyi düşünüyorum.umarım çoğalmaz çünkü ekran sürekli açıp kapatıyoruz.yardım edebilecek biri varsa şimdiden teşekkürler
aynı üründe problem benim laptopda da var,sorunun kaynagı nedir ve servise götüren ve neden bunun oldugunu ögrenen varmı ....
Servise vermelisiniz ama Asus servisinin rezalet durumu düşünüldüğünde bilemiyorum mesele nasıl çözülür. Ama sorun servislik; çok benzeri başıma gelmişti, LCD paneli değiştirdiler, şu an sorunsuz. Benimki Asus değil tabi.
asus teknik servisi yüzünden 1 cep telefonu birde deck telefonu duvarda parçalamak suretiyle kırmış birisi olraka söyleyebileceklerim şunlar:
aslında o kadar kötü değiller sadece o lanet telefona sadece 1 kişi bakıyor ve tel ile ulaşmanız pek mümkün değil.ne kadar yoğun olurlarsa olsunlar ortalama 10 günde makina servisten çıkıyor.ama buna kargo süresi dahil değil.
servise verecekseniz kendniz elden verin kargo yüzünden çok problem çıkıyor.
eğer kendiniz götürecekseniz yeri tam çamlıca fidanlığının karşısı.Kadıköy-ümraniye minübüsleri önünden geçiyor şoföre çamlıca fidanlığında indir demeniz yeterli indiğiniz yer asus servisinin kapısı olacak.
ama parça değişimi gerekiyorsa ve ellerinde yoksa süre biraz uzayabiliyor
benim makina 30 gün içinde yapılamadığı için değişti
hiç problem çıkarmadan değişim belgesini verdiler ve çok nazikler
ama telefona çıkanlar tam hırbo hiç muhatap olmayın
e-mail de atmayın boşuna çaba
ankaradaki servise verdim laptobu 3 günde çıkardılar sorun o lcd ekranla aradaki kabloların birinin kopması gibi bişi dediler.ama çok memnun kaldım servisten.istanbulu bilemeyeceğim ama ankarada oturan ve sorunu olan varsa asus servisi öveçlerde elden verin derim.
aynı sorun aynı marka benim laptopta da oldu servise göndermeden sorunu ben zaten anlamıştım ama garantili olduğundan dolayı müdahale edemedim laptop'un sorunu ekran içinde bulunan filme benzer bi data kablosu var ondan dolayı kaynaklanıyo. garantiye göndermeni tavsiye ederim çünkü bilmeyen kişilerce oynanırsa daha da kötü bi arızaya sebebiyet verilebilir..
aynı cihaz bende de var ve aynı sorunu artı ses sorununu ben de yaşadım.istanbul servisine 20 nisanda ups kargo ile yolladım.servis çok yoğun olduğu için 15 iş günü felan servis sırası bekledi.sonra işleme aldılar ve toplamda 20-22 iş günü sonunda aynı kargo ile bana yolladılar.servisten geldiğinde kağıtta doktor yazısı gibi bi yazıyla ses sorunu giderildi, ekran sorunu içişn kablo onarıldı yazıyordu.ve cihaz 15 gün geçmeden gene aynı ekran problemini yapmaya başladı.servise mail attım ve bu sefer en geç 12 iş günü içinde tarafınıza göndeririz dediler.yani tekrar servise gidecek.istanbul servisinde mail yoluyla önline takip yapabiliyoruz.göndermek isteyenlere duyurulur..
aynı sorun benimde başıma geldi ekranda renklerin karışması dalgalanması servise gönderdim kabloyu değiştirmişler. şimdi ise ses sorunu olduğu için tekrar istanbul servise gönderdim bakalım ne olacak..
değişim olmazmı? arkadaşlar hiç sevemedim bu modeli
istanbul asus teknik servisin mail adresini verebilirmisin? arkadasım.
Merhaba,
Benim notebook tada aynı problem sözkonusu.Haziran 2009 da aldım gold pc ist/kadıköy den.Ekran pc yi ilke açtığımda çok titiriyor ve de renkler birbirine giriyor.Yarın ist servisine götüreceğim.Kargoya güvenmiyorum.Ayrıca müşt. hiz . çok kötü o mailleride ekliyorum.
Merhabalar
Sesli yanıt sistemimiz ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.Yeni santrale geçiş yapıldığından bazı sıkıntılar yaşamaktayız.Boş hatlara aktarım yaptığından dolayı sistemde bekletebiliyor.Bu geçici süre için sizlerden özür dileriz.
Sahip olduğunuz Asus dizüstü bilgisayarınızı onarım ve bakım merkez servisimize gönderebilir ya da hafta içi 09:00 – 17:30 arasında getirebilirsiniz. Servisimizin iletişim bilgileri aşağıdaki şekildedir.
ASUS TÜRKİYE
Adres : ALEMDAĞ CAD. MASALDAN İŞ MRK. NO:46 D:1 KISIKLI ÜSKÜDAR/İST
Telefon : 0216.524 30 00
Fax : 0216.521.52.64
UPSKargo İle Gönderimler İçin anlaşma numaramız :34K859
Asus açık adresine karşı ödemeli olarak(garantili ürünlerde) yollayabilirsiniz.
Cihazın içindeki önemli bilgilerinizin yedeğini mutlaka alınız
Ürünü orijinal kolisi ile ya da destekli bir koli ile yollamanız gerekmektedir. Orijinal kutu haricindeki kolileriniz kargo sigortası kapsamında değildir.
Ürünün Seri Numarasını not ederseniz teknik servis detaylarını öğrenmenizde yardımcı olacaktır. Ürünle ilgili sorunu, bir kağıda not edip bilgisayarın içine bırakmanız işlem kolaylığı açısından daha iyi olacaktır...
Ürününüz teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra garanti dahilinde ise ücretsiz bakım ve onarımı yapılacaktır. Garanti dışı ürünler için, tarafınıza ücret bildirimi yapılacaktır, 3 iş günü içerisinde onay gelmezse müdahale edilmeden geri yollanacaktır.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla / Best Regards
Duru BAL
ASUSTech COMPUTER TURKEY
Address: Alemdag Caddesi
Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
Kisikli / Uskudar / Istanbul
Tel: +90216 524 30 00
From: devrim [mailto:.....[email=d@gmail.com]@gmail.com[/email]]
Sent: Monday, February 01, 2010 7:31 PM
To: [email=destek@asus.com]destek@asus.com[/email]
Cc: [email=tukoder@tukoder.org.tr]tukoder@tukoder.org.tr[/email]
Subject: Müşteri hizmetleri hk.
Merhaba,
Kullandığım asus F50SV modeli cihazımın sanırım ekran kartı için çağrı merkezi-müşteri hizmetlerinizi(02165243000) aradım fakat sesli yanıt sisteminiz ÇALIŞMAMAKTADIR.
Yönlendirmeler hatalı olup,saçma-sapan bir reklam cıngılı ve de YÜKSEK SESLE dinletilerek,müşteri temsilcisine aktarılken telefon defalarca çalmasına rağmen AÇILMAMAKTADIR.
Bu sisteminiz NASIL İŞLEMEKTEDİR? Tekrar ediyorum aktarılırken SANKİ SABİT BİR TEL ÇALAR gibi defalarca çalınmasına rağmen AKTARIM OLMAMAKTADIR.
Acil yardımınızı rica ediyorum.Ayrıca bu sisteminizden IVR DAN MEMNUN DEĞİLİM.
Yaklaşık 7 ay kadar önce bir cihaz aldım ve de akran kartı problemi sözkonusu nasıl yardımcı olabilirisiniz?
Çağrı merkeziniz ya da destek ne ise hangi saatler arası nasıl bir hizmet vermektedir Sitede bu bilgide yer almamktadır.
Bilgilendirilme yapılmasını rica ederim.
Tşk,iyi çalışmalar.
Merhaba,
Aynı model cihazda benim notebookta da var aynı problem.haziran 2009 da gold pcden almıştım.
Pc ilk açıldığında ekranda titreme ve renkler birbirine girmekte.Yarın servise götüreceğim.
bundan önce de toshiba pc mi(tnb bilişim ) 30 gün içersinde vermediği için toshibadan aldığım 1700 ytl ile bunu almıştım.bakalım
bu arda m. hiz. çok kötü onlara gönderdiğim maili paylaşıyorum
Merhabalar
Sesli yanıt sistemimiz ile ilgili çalışmalarımız devam etmektedir.Yeni santrale geçiş yapıldığından bazı sıkıntılar yaşamaktayız.Boş hatlara aktarım yaptığından dolayı sistemde bekletebiliyor.Bu geçici süre için sizlerden özür dileriz.
Sahip olduğunuz Asus dizüstü bilgisayarınızı onarım ve bakım merkez servisimize gönderebilir ya da hafta içi 09:00 – 17:30 arasında getirebilirsiniz. Servisimizin iletişim bilgileri aşağıdaki şekildedir.
ASUS TÜRKİYE
Adres : ALEMDAĞ CAD. MASALDAN İŞ MRK. NO:46 D:1 KISIKLI ÜSKÜDAR/İST
Telefon : 0216.524 30 00
Fax : 0216.521.52.64
UPSKargo İle Gönderimler İçin anlaşma numaramız :34K859
Asus açık adresine karşı ödemeli olarak(garantili ürünlerde) yollayabilirsiniz.
Cihazın içindeki önemli bilgilerinizin yedeğini mutlaka alınız
Ürünü orijinal kolisi ile ya da destekli bir koli ile yollamanız gerekmektedir. Orijinal kutu haricindeki kolileriniz kargo sigortası kapsamında değildir.
Ürünün Seri Numarasını not ederseniz teknik servis detaylarını öğrenmenizde yardımcı olacaktır. Ürünle ilgili sorunu, bir kağıda not edip bilgisayarın içine bırakmanız işlem kolaylığı açısından daha iyi olacaktır...
Ürününüz teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra garanti dahilinde ise ücretsiz bakım ve onarımı yapılacaktır. Garanti dışı ürünler için, tarafınıza ücret bildirimi yapılacaktır, 3 iş günü içerisinde onay gelmezse müdahale edilmeden geri yollanacaktır.
İyi günler dilerim.
Saygılarımla / Best Regards
Duru BAL
ASUSTech COMPUTER TURKEY
Address: Alemdag Caddesi
Masaldan Is Merkezi C Blok D 1
Kisikli / Uskudar / Istanbul
Tel: +90216 524 30 00
From: devrim [mailto:*******[email=d@gmail.com]@gmail.com[/email]]
Sent: Monday, February 01, 2010 7:31 PM
To: [email=destek@asus.com]destek@asus.com[/email]
Cc: [email=tukoder@tukoder.org.tr]tukoder@tukoder.org.tr[/email]
Subject: Müşteri hizmetleri hk.
Merhaba,
Kullandığım asus F50SV modeli cihazımın sanırım ekran kartı için çağrı merkezi-müşteri hizmetlerinizi(02165243000) aradım fakat sesli yanıt sisteminiz ÇALIŞMAMAKTADIR.
Yönlendirmeler hatalı olup,saçma-sapan bir reklam cıngılı ve de YÜKSEK SESLE dinletilerek,müşteri temsilcisine aktarılken telefon defalarca çalmasına rağmen AÇILMAMAKTADIR.
Bu sisteminiz NASIL İŞLEMEKTEDİR? Tekrar ediyorum aktarılırken SANKİ SABİT BİR TEL ÇALAR gibi defalarca çalınmasına rağmen AKTARIM OLMAMAKTADIR.
Acil yardımınızı rica ediyorum.Ayrıca bu sisteminizden IVR DAN MEMNUN DEĞİLİM.
Yaklaşık 7 ay kadar önce bir cihaz aldım ve de akran kartı problemi sözkonusu nasıl yardımcı olabilirisiniz?
Çağrı merkeziniz ya da destek ne ise hangi saatler arası nasıl bir hizmet vermektedir Sitede bu bilgide yer almamktadır.
Bilgilendirilme yapılmasını rica ederim.
Tşk,iyi çalışmalar.
çözüm burda anlatılmış http://cozumlusorunlar.blogspot. ... renk-bozuklugu.html