aveanın 3g komedisi "heryöne sınırsız magduru"

blueskyk
16-07-2009, 11:09   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

<!--                @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm }                P { margin-bottom: 0.21cm }        -->        Avea müşteri hizmetlerini çok hızlıçalıştıklarından dolayı teşekkür ediyorum. Mail adresimeayrıntılı fatura isteme talebimden 3 gün sonra en az üç defadaha bu şikayetim için müşteri temsilcileriyle görüşmemsonucunda ayrıntılı faturama ulaşabildim. Yani 3g (3 gün)hızında cevapladılar. Bir maili 3 günde gönderebildiler. Helalolsun ne diyeyim...

Ayrıntılı faturamı inceledikten sonra10.000 dakikayı geçtiğim için 1.385tl fatura geldiğini öğrenmişoldum. bu nasıl mantık anlayamadım. Neden bana 10.000 dakiyayıgeçtiğim bilgisi verilmedi. bir kaç defa online işlem merkezindendakika bilgisi sorduğum halde bu hizmetimizden yararlanamazsınızcevabıyla karşılaştım.

Yalnız şunu belirtmek isterimki ben bu işin ucunu bırakmayı düşünmüyorum. sonuna kadarmücadele vereceğimi belirtmek isterim. yapacaklarımı kısacabaşlıklar şeklinde yazıyorum.

1- hattımı iptal talebiverdim ve iptal ettirecğim ya da Turkcell hatta geçireceğim.
2-Yakın çevremde tanıdıklarım vasıtasıyla bu durumu BasınYayın organlarıyla paylaşacağım.
3-Benim ve arkadaşlarımınüye olduğu bir çok mail grubuna durumum hakkında mail gönderipAveaya güvenmemeleri için bilgiler vereceğim.
4- bir çokforum sitelerine üye olup aveanın bana yaptıklarını anlatacağım.
5- son olarak da benim gibi Avea mağdurlarını bir arayagetirecek internet sitesi kurup bu durumu daha çok kişiyeulaşmasını sağlayacağım.

Bir öğretmene bu yapılırmı be. Hemde en az 5-6 yıllık Avea kullanıcına. Ne diyeyim Aveasana....
Ayakta Alkışlıyorum!!!!!!!

Ayrıca bu konuylailgili Tüketici Hakları Mahkemlerine başvuruda bulunacağımıbelirtmek isterim.

hiko91
16-07-2009, 11:40   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,899 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

1 mılyar kusur faturamı geldı hocam .sızde naptınız ole 10bin dakıka yaklasık 170 saat yapıo derslerı telefonlamı anlattınız ogrencilerinize :)dikkatlı olmak lazım bole konularda .onlar solemeseler bıle sızın arastırmanız gerekırdı

blueskyk
16-07-2009, 11:53   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2009

araştırdım araştırdaım ama.
benim sitemim avea neden benim kaç dakika konuştuğum bilgisini banavermiyor olması. müsteri temsilcisini arıyorum kaç dakika konuşmamkalmış diye sorduğumda sistemden göremediğini söylüyor. avea bayisinegidiyorum dakika yaz 6300 gönder diyor yazıp gönderiyorum hemen buhişzmetten yararlanmazsınız diyoo. Ben devamlı kaç dakikam kaldığınıöğrenmek istiyorum. eğer bana vtanınan hak 10.000 dakika ise ben buhakkımı sonuna kadar kullanmak isterim.

murderer09
16-07-2009, 23:22   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
452 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

Bir söz varıdır babana bile güvenmeyeceksin diye işte o sözün doğruluğundan %100 emin olabileceğimiz bir çağda yaşıyoruz...

TuncaBozkurt
17-07-2009, 12:32   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006

Avea resmen dalga geçiyor müşterilerle. Yukarıda koskocaman sınırsız diyor. Aşağıda aynı gruba bağlı olan TTnet'in yaptığı gibi bir adil kullanım sınırından bahsediyor. Saçmalık.