<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } --> Avea müşteri hizmetlerini çok hızlıçalıştıklarından dolayı teşekkür ediyorum. Mail adresimeayrıntılı fatura isteme talebimden 3 gün sonra en az üç defadaha bu şikayetim için müşteri temsilcileriyle görüşmemsonucunda ayrıntılı faturama ulaşabildim. Yani 3g (3 gün)hızında cevapladılar. Bir maili 3 günde gönderebildiler. Helalolsun ne diyeyim...
Ayrıntılı faturamı inceledikten sonra10.000 dakikayı geçtiğim için 1.385tl fatura geldiğini öğrenmişoldum. bu nasıl mantık anlayamadım. Neden bana 10.000 dakiyayıgeçtiğim bilgisi verilmedi. bir kaç defa online işlem merkezindendakika bilgisi sorduğum halde bu hizmetimizden yararlanamazsınızcevabıyla karşılaştım.
Yalnız şunu belirtmek isterimki ben bu işin ucunu bırakmayı düşünmüyorum. sonuna kadarmücadele vereceğimi belirtmek isterim. yapacaklarımı kısacabaşlıklar şeklinde yazıyorum.
1- hattımı iptal talebiverdim ve iptal ettirecğim ya da Turkcell hatta geçireceğim.
2-Yakın çevremde tanıdıklarım vasıtasıyla bu durumu BasınYayın organlarıyla paylaşacağım.
3-Benim ve arkadaşlarımınüye olduğu bir çok mail grubuna durumum hakkında mail gönderipAveaya güvenmemeleri için bilgiler vereceğim.
4- bir çokforum sitelerine üye olup aveanın bana yaptıklarını anlatacağım.
5- son olarak da benim gibi Avea mağdurlarını bir arayagetirecek internet sitesi kurup bu durumu daha çok kişiyeulaşmasını sağlayacağım.
Bir öğretmene bu yapılırmı be. Hemde en az 5-6 yıllık Avea kullanıcına. Ne diyeyim Aveasana....
Ayakta Alkışlıyorum!!!!!!!
Ayrıca bu konuylailgili Tüketici Hakları Mahkemlerine başvuruda bulunacağımıbelirtmek isterim.