Merhaba arkadaşlar,Samsung A7 2018 marka cep telefonu kullanıyorum ilk aldığım zaman 2 gün giden bataryam 1.5 yıl sonra yani şu an 1 gün bile gitmez oldu.Garantisi de bitmeden şu bataryayı değiştirsinler istuyorum da bataryanın uzun süreler sonra deforme olması kaçınılmaz falan diyip aynı sekilde geri yollayabilirler dedi arkadasım şimdi ben ne dersem bu servisteki arkadaşlar bataryamı değiştirirler
Bataryam hızlı bitiyor
Telefonda arka planda çalışan uygulamalar bataryayı çok yeme ihtimali fazla. Pil ömrünü tükenlere bakın. Aşırı durum varsa o uygulamayı kapatın. Video v.b şeyleri çok izlerseniz yine batarya biter. Sorunuzun yanıtı ise firmaya gönderirseniz her şeyi silerek test yaparlar. Çok ekstra bir durum yoksa sorun yok diye geri gönderirler.
Normlade arka planda aşırı güç tüketen olduğu zaman telefon uyarı veriyor. Fakat açık kalan çok sayıda uygulama da sorun yaratıyor olabilir. Bunun yanında telefonunu bataryadayken kullanmak da batarya ömrünün azalmasına sebep olabiliyor. Onun dışında bu batarya probleminin Samsung tleefonlarında olduğu hep söyleniyor. Bununla birlikte kullandığımız uuygulamalar da iki seneki uygulamalar değil. Pil tüketimleri kimi zaman zamanla artıyor yeni özelliklerle optime olması gerekirken.
Ben daha önce LG telefonumu garantisi bitmeden birkaç ay önce şarjın dayanmaması sebebiyle göfnermiştim ve değiştirmişlerdi. Garanti kapsamında kullanıcı kusur olmadığı takdirde değiştirmeleri gerekir ama zaten. Bataryanın 1.5 senede deforme olması firmanın sorunu, sizin yol açtığınız bir şey değil. Değiştirmezlerse de biraz diretebilirsiniz bu konuya değinerek. Sonuçta bu ürünler pazarlanırken şu kadar pil ömrü var bu kadar çalışır diye tanıtılıyor. Bataryanın zaman içinde kötüleşmesi de Samsung'un sorumululuğu olmalı. Bataryası bozulmasın diye kullanmayacak mıyız telefonu