Öncelikle iyi akşamlar . ben kasım 2016 arçelikten lenovo marka bilgisayar aldım . 26 aralık 2017 tarihinde bilgisayarım ısınma kasma ve takılma sorunu için garantiye göndermelerini istedim . ve teslim ettim . 17 ocak 2018 de bilgisayarım geldi dediler gittim aldım ama ne garantiye gönderirken ne de alırken garanti sonuç kağıdı alamadım . bana sözlü şekilde ne lazımsa yapıldı dediler . bende eve geldim bilgisayarımı açtım aynı gönderdiğim gibi . windows günlüğünü açtım 30 aralık 2017 2 saat 9 ocak 2018 15 dakika açılıp kapanmış . ama hiç bir şey yapmamışlar. nasıl gönderdiysem öyle geri aldım . ve garanti kağıdıda kutuda yoktu . şimdi bu durumda ne yapmalıyım yarın lenovo servisi arayacağım ve durumu izah edeceğim eğer garantiye gitmediyse ne yapmam gerekiyor. 20 gün mağdur oldum beni kandırmışlar . ve elimde belge de yok . cevaplarsanız sevinirim . herkese hayırlı günler .