15 aralık 2006 tarihinde Çiğli Kipa Bimeks/İzmir/Türkiye ‘ den Hp pavilion 6196ea dizüstü bilgisayar aldım. Kamerasının karanlık göstermesinden dolayı bilgisayarı geri götürdüm ve değiştirilmesini talep ettim. Bu talebimi (6 gün sonra bu talepte bulundum) geri çevirdiler. Bilgisayarımı hp ye göndermelerini istedim ama bunu da ret ettiler ve bilgisayarımı Arena bilgisayara gönderdiler. Arena bilgisayar herhangi bir problem olmadığını söyledi. Ben daha sonra Hp yetkili servisine kendim götürdüm bilgisayarımı ve Hp bilgisayarımda sabit diskinde bir problem olduğunu tespit etti. Ben bu durumun kimden kaynaklandığını sordum ve bana üretim hatası olduğunu söylediler. Değiştirme talebinde bulundum tekrar ama bu talebimin ürünü aldığım tarihten itibaren bir ayı geçtiğinden bu isteğimi de reddettiler. Ben bu durumu hem Hp ye hem de Bimeks genel merkeze iletmeme rağmen hiçbir şekilde yardımcı olamayacaklarını söylediler. Ayrıca sizi daha sonra arayıp durum hakkında konuşacağız demelerine rağmen hiçbir şekilde beni aramadılar.
Tüm bu olayların belgeleri hala bende bulunmaktadır. Kısacası Bimeks ilk ay beni oyaladı ardından ben sorunu tespit ettiğimde ise bir ayı geçtiğinden dolayı ürünü değiştiremeyeceklerini ancak onarabileceklerini söylediler. Eğer ilk günden ürün bimeks tarafından Hp ye gönderilmiş olsaydı bilgisayarım değiştirilmiş olacaktı. Bu ahlak dışı tutum ve davranışlar ne yazık ki tüm belgelere rağmen devam etmekte.
Tüm yetkilileri ya da şöyle söyleyeyim, hala kanunlara saygı duyan kişileri göreve çağırıyorum. Ayrıca şunu da unutmayınız ki bilgisayarla ilgili şikayetlerin yarısından fazlası Hp bilgisayarlarda çıkmaktadır. İnanmayanlar bir devlet kurumu olan Sanayi ticaret İl Müdürlüğü’nden resmi inceleme yaptırabilir.