C++ ile Half-life modu yapmak

Bu başlık kilitlidir. Yeni mesajlar gönderilemez veya mevcut mesajlar düzenlenemez.
eagle1903bjk
23-04-2004, 14:56   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2004

Ustalar C Kurtları
sizlere bir sorum olacak
niye size sorduğuma gelince sizi bana level forumlarından tavsiye ettiler

Şimdi soruya geliyor sıra

Ben Half-Life için harita model texture spirite yani hememen hemen hepsini yapılışını biliyorum .
Benim tek eksiğin coding olayı bunuda anlayarak artık bir hl modu yapmak istiyorum

alıntı:
New to coding?
So your new to coding are you, well, your gonna need to learn some basics. Half-Life uses a file type called a DLL to extend it's capabilities. A DLL is a kind of program that cannot work on it's own, instead other programs use methods and code contained within the DLL to perform tasks for them. Half-life uses two DLLs : a server side DLL to handle complex things which need to be the same on every computer such as the weapons that are available and the damage they cause, and a client side DLL which handles all the HUD graphics.
Half-Life's DLLs are written in a programming language called C++, which is a derivative of a language called C. Quake used a language similar to C in QuakeC and Quake 2 used C in it's DLL. If you don't already know C then I suggest you look at the Q Devels for some basic tutorials. If there is sufficient demand I'll upload my own tutorial here also.
Once you've learnt C your ready to move onto C++, you'll find my basic C++ tutorial here. It will teach you the basics of moving to C++ from C.

Birde
alıntı:
Now open the project 'mp' in the 'dlls' directory using MS VC++.

Bu olayları alamdım yardımcı olursanız sevinirim

Ha Birde ben Msc++ açtığımda run time error diye birşey diyor
bu sorundan nasıl kurtulcam

şimdiden teşekkürler
:)

proman
10-06-2004, 19:37   |  #2  
Taze Üye
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2004

Merhaba
bence oyun programlama ilgili forumlara baksan soru ile ilgili detayli cevapla alabilirsin

Andry KrayceK
21-06-2004, 16:19   |  #3  
Yıllanmış Üye
159 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2004

bir c++ programını kullanmak için ileri düzeyde bilgiye sahip olman gerek kaldı ki mod yapmak istiyorsun.ben modla uğraşmadım ama bunun için çok zorlanacağın kesin.

eagle1903bjk
24-06-2004, 19:41   |  #4  
OP Taze Üye
13 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2004

bana çok büyük moral verdin için saol

half-life mod yaparken silah kodları hazırdır size kalan ismini götüreceği canı falan yazmak diğer özellikler hl kendisinden geliyor zaten tek derdim

Now open the project 'mp' in the 'dlls' directory using MS VC++.

cümlesindeki işi yapıp dll dosyasını .c veya .cpp ye dönüştürmek