call of duty 5 hata

hakan_441
14-08-2009, 15:16   |  #1  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
28 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

bu hataya bır cozum bulmadım arkadaslar bılen varmı neden olabılır.
----- Initializing Renderer ----
execing ragdoll.cfg from disk
----- Client Initialization -----
----- Client Initialization Complete -----
Trying SMP acceleration...
...succeeded.
----- R_Init -----
Getting Direct3D 9 interface...
Pixel shader version is 3.0
Vertex shader version is 3.0
Shader model 2.0 code path is available.
Shader model 3.0 code path is available.
Using Shader model 3.0 code path because it is the best available path on this hardware.
Attempting 1024 x 768 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Using 4x anti-aliasing
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Loading fastfile code_post_gfx
Loading fastfile ui
Loading fastfile common
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...


Fastfile for zone 'code_post_gfx' is corrupt or unreadable.

emre305
14-08-2009, 16:09   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
303 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2009

ekran kartınızın modeli nedir? galiba kartınızın pixel shader ı 2.0 olduğu için kaldıramıyor oyunu
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
bu siteden cod 5 i seçip bilgisayarınızın kaldırıp kaldırmadığını kontrol edin

hakan_441
14-08-2009, 17:46   |  #3  
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
28 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

atı hd radeon 3470 ekran kartım var o sıtede calısır dedi ama bılmıyorum.