Cannes Lions'da PR'ın şampiyonu Avustralya

CHIP Online
19-06-2013, 12:15   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

DoğanBurda'nın Türkiye temsilcisi olduğu dev festival, 60'ıncı yıldönümünü kutluyor!

Okumak için: https://www.chip.com.tr/haber/can ... ustralya_41044.html

Cannes Lions'da PR'ın şampiyonu Avustralya oldu
 
DoğanBurda'nın Türkiye temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali  bu yıl 60'ıncı yıldönümünü kutluyor. Dün gece,  PR, Yaratıcı Etkinlik Doğrudan Pazarlama ve Promo & Aktivasyon kategorilerinde kazananlar açıklandı. PR ve Doğrudan Pazarlama kategorilerinde Grand Prix McCann Melbourne tarafından Metro Trains için hazırlanan "Aptalca Ölmenin  Yolları".  'Dumb Ways to Die' adlı çalışmanın oldu. İlk haftada internette 20 milyon kez izlenen kampanya, dünyanın en çok izlenen kamu çalışması olmayı başardı. Kampanya, gençlere metro ve tren istasyonlarının ne kadar tehlikeli yerler olabileceğini öğretmek amacıyla yola çıkmış. Radyo jingle'ı gençler arasında büyük bir başarı yakalamış.
 
İlk gecenin diğer büyük ödülleriyse şöyle:
•      Promo&Aktivasyon kategorisinde Grand Prix: Sport Club Recife için Ogilvy Brasil'in hazırladığı "Ölümsüz Taraftarlar"_ 'Immortal Fans' isimli çalışmaya gitti.
•      Yaratıcı Etkinlik kategorisinde Grand Prix, 'Heineken'in Efsanevi Yolculuğu" adlı çalışmasıyla Wieden+Kennedy Amsterdam'ın oldu


Tüm Konu: Cannes Lions'da PR'ın şampiyonu Avustralya

Kaynak: www.chip.com.tr