Bunlar satışı artırabilmek için yapılan çok maliyetli promosyonlar. Bir süre sonra kesilecek çünkü bu maliyetleri taşımak çok zor. Amaç tabii ki sizlerin ilgisini dergiye çekip promosyon durdurulduğunda da dergiyi almanızı sağlamak.
Tabii gönül ister ki tüm dergiler iyi satsın ve herkes işini iyi şekilde devam ettirecek kazancı elde etsin. Ancak sizler her promosyon furyasından sonra dönüp dolaşıp yine CHIP okumaya devam ediyorsunuz :)
Bu da bizim istikrarlı ve iyi içeriğe odaklanan yayıncılık anlayışımızın doğruluğunun ispatı.
Diğer taraftan LEVEL gibi markalaşmış, prestijli bir yayının CHIP'in yanında ek olmasını beklemek biraz haksızlık oluyor açıkçası... Yıllardır pazarında "tam anlamıyla" tek ve öyle kalmaya da devam edecek LEVEL.