Merhaba,
2019 Haziran ayında Dell Vostro 5481 model laptop aldım. 2021 yılı nisan ayında o zaman Dell yetkili servisi olan Koç Sistem Bilişim tarafından garanti kapsamında yerinde teknik servis hizmeti aldım ve laptop bataryası değiştirildi, ayrıca termal macun değiştirildi. Aynı yılın Haziran ayında 2 yıl olan garanti sürem doldu. Daha sonra üzerinden 4-5 ay geçtikten sonra geçtiğimiz ekim ayında laptopum aniden ekran gitti ve bir daha hiç açılmadı. Şarja taktığımda 2 turuncu 1 beyaz ışık yandı. Daha sonra tekrar yetkili servise başvurdum. Ancak Dell yetkili teknik servis hizmetinin BDH iletişime geçtiği ve orası ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Oraya başvurdum ve yaklaşık 10 iş günü sonunda anca geri dönüş yapıldı ve anakart arızası olduğu ve değiştirilmesi gerektiği söylendi. Ancak karşıma çıkan fatura 8200 liraydı. Bu fiyatı görünce şok oldum. Çünkü zaten bilgisayarı 4900 tl’ye almıştım. Bu durumda kararsız kaldım. Bir de üniversite öğrencisi olduğum düşünüldüğünde bu fiyat çok fahiş geldi bana. Bu konuda başka nereye gösterebilirim? Nasıl bir yol izleyebilirim? Bu konularda öneri ve tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.