Aslında bahsettiğiniz sıkıştırma denemeleri yapılmıyor değil. Çoğu korsan oyun dağıtımında bu tarz abartılı sıkıştırma yöntemleri kullanılıyor. En yalın haliyle dosyalar ayıklanıyor, ses dosyaları daha düşük boyutlu mp3'lere; video'lar avi'lere (yahut mp4 gibi daha düşük boyut sunan biçimlere) ve resimler de yine daha düşük boyutlu jpeg, gif, vb..'lerine ayrılıyor. Ardından arc/uha gibi rar'dan daha üst seviye sıkıştırma sağlayan bir yazılımla kodlanıyor, daha sonra dağıtıcıların genellikle kendi yapımları ek sıkıştırıcılarla paketleniyor ve ardından bir kez de rar biçiminde birleştirilip son kullanıcıya sunuluyor.
Bu şekilde çoğu oyunun 10/20'de 1 olarak ufaltıldığına şahit olabiliyoruz. Tabi sıkıştırmanın kalitesi, sıkıştırılacak şeyin ne olduğuna bağlı aslında. Zaten düzgün kodlanmış ve kaynak kodları en düşük boyutu verecek şekilde ayarlanmış dosyaları hiçbir uygulama ile daha da fazla ufaltamıyoruz (bu duruma en uygun örnek mp3 ve düşük kaliteli mp4 dosyaları olarak verilebilir).
Yanlız sıkıştırma hususunda şunu atlamamak gerekli. Evet, belli oranda bir yer kazanımı sağlanabilir abartılı sıkıştırmalarla ama, sonuçta o sıkıştırılan dosyaların daha da abartılı bir açılma süreleri de olacak. Genel kullanımda bu ne kadar pratik olur, tartışmaya oldukça açık bir konu...