lutfen şaşırmayın. toshiba eski bildiginiz toshiba degil..
anabayiye yani distributore mail yazdım ama 18 gun oldu cevap yok.. pc yi gonderdigim ankarada ki aktepe bilgisayara faks cektim . nedenm garanti kapsamına almadıklarını sordum yazılı bir belge ile bana cevap vermelerini istedim.. 18 gun oldu daha bir cevap yok.
telefon açtım .. tuş başı 5 ytl istiyorlardı benim telefon masrafım 50 ytl yi buldu.. sonunda tuş başı 5 ytl almayayım ozaman dedi. ama işin ilginci şu eger tuşların duşmesi urunun montaj veya uretiminden kaynaklanmış olsaymış klvaye takımını değişmeleri gerekecekmiş onun maliyeti 100 dolar+kdv imiş. ama istersem 100 dolar verip klvayeyi değişirlermiş..
ankarada ki başka bir toshiba servis yetkilisi ile goruştum. bana duşen tuşlarda 5 adet sınırdır dedi ve ucretsiz yerine takarız dediler...
toshibanın durumu bu işte. pc yi tamir etmiş aktepe bilgisayar ve kargoya vermiş. ben sinop da yaşıyorum.. sinop ta şubesi olmayan bir kargoya vermiş.. artık ne zaman elime gelir belli değil..
işin ilginci pc ye ne yaptıklarını oğrenemedim daha..
pismanim toshiba aldigima.. tuketici derneklerine başvuracam pc nin gelmesini bekliyorum..
birde ankaradaki aktepe bilgisayarın bana dedigi şu cumle cok zoruma gitti; tuşları sen kırmıssındır .. yada temizlerken kırmıssındır yada ne bilelim cocukların kırmıştır...şu ana kadar benden başka dizustunun tuşları yerinden cıkan dizustu şikayeti gormemiş adamlar..
asla demiyorlarki bizim urunumuzde hata olmuş olabilir diye..
lutfen arkadaşlar yokmu benden başka toshiba dizsutusu olupta garanti suresi icinde tuşları cıkan vede kullanılamayacak duruma gelen.