düşen tuşları garanti kapsamında değil

pismanim
18-06-2007, 16:52   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

toshiba m70-160 model dizustu pc nin 5 adet tuşu yerinden cıktı farklı zamanlarda ve de aşırı ısınmadan dolayı ekranın altı actı fanın oldugu kısıma denk gelen ekranın altında açılma daha fazla oldu. bataryanın şarj tutma suresi 30 dakkaya duştu.(alirken 2,5 saat olarak belirtilmişti.) ve cok basit bir oyunu oynarken bile 5 dakka sonra pc kendiliginden kapanıyor..

tum bu sorunlardan dolayı pc yi toshiba servise gonderdim ve duşen 5 adet tuşu garanti kapsamına almadıklarını soylediler.. nedenini faks cekip sordugum halde bana yazılı bir cevap vermediler..

duşen tuşları garanti kapsamına aldırmak icin ne yapabilirim. ogrendigime gore toshiba servisleri bataryayıda garanti kapsamına almıyorlarmış .. ne yapmam lazım lutfen yardım ..

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 21 Temmuz 2007 23:07
Borga-x
18-06-2007, 17:03   |  #2  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

tüketici derneğine başvurabılırsın.

benersince
18-06-2007, 17:15   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,283 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
Borga-x
tüketici derneğine başvurabılırsın.

tukoder e başvurmanız en dogal hakkınızdır ayrıca toshiba  türkiye disbiratörlügüne bir yazı yada mail atabilirsiniz
tuko der size gerekli bilgi ve yardımı sunacaktır

aslında şaşırmış durumdayım toshiba nın bu denli sorun çıkartan diz üstünü ilk defa duyuyorum  geçmiş olsun

son olarak elektiriksel arzaların sebeb oldugu arzalar durumunda arza yapan parça garanti kapsamına alınmaz bu sadece pc için degil tüm elektronik cihazlar için geçerlidir ancak ısınma ayrılma tuşların kopmasının garantiye dahil edilmemesi şasırtıcı

geçmiş olsun

alibotan
18-06-2007, 17:40   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
214 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2007

aynen katılıyorum arkadaslara

erkanc
18-06-2007, 18:12   |  #5  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
3,213 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2007
Borga-x
tüketici derneğine başvurabılırsın.

aynen hakkını ara

pismanim
19-06-2007, 11:51   |  #6  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

lutfen şaşırmayın. toshiba eski bildiginiz toshiba degil..

anabayiye yani distributore mail yazdım ama 18 gun oldu cevap yok.. pc yi gonderdigim ankarada ki aktepe bilgisayara faks cektim . nedenm garanti kapsamına almadıklarını sordum yazılı bir belge ile bana cevap vermelerini istedim.. 18 gun oldu daha bir cevap yok.  
telefon açtım .. tuş başı 5 ytl istiyorlardı benim telefon masrafım 50 ytl yi buldu.. sonunda tuş başı 5 ytl almayayım ozaman dedi. ama işin ilginci şu eger tuşların duşmesi urunun montaj veya uretiminden kaynaklanmış olsaymış klvaye takımını değişmeleri gerekecekmiş onun maliyeti 100 dolar+kdv imiş. ama istersem 100 dolar verip klvayeyi değişirlermiş..

ankarada ki başka bir toshiba servis yetkilisi ile goruştum. bana duşen tuşlarda 5 adet sınırdır dedi ve ucretsiz yerine takarız dediler...

toshibanın durumu bu işte. pc yi tamir etmiş aktepe bilgisayar ve kargoya vermiş. ben sinop da yaşıyorum.. sinop ta şubesi olmayan bir kargoya vermiş.. artık ne zaman elime gelir belli değil..

işin ilginci pc ye ne yaptıklarını oğrenemedim daha..

pismanim toshiba aldigima.. tuketici derneklerine başvuracam pc nin gelmesini bekliyorum..

birde ankaradaki aktepe bilgisayarın bana dedigi şu cumle cok zoruma gitti; tuşları sen kırmıssındır .. yada temizlerken kırmıssındır yada ne bilelim cocukların kırmıştır...şu ana kadar benden başka dizustunun tuşları yerinden cıkan dizustu şikayeti gormemiş adamlar..

asla demiyorlarki bizim urunumuzde hata olmuş olabilir diye..

lutfen arkadaşlar yokmu benden başka toshiba dizsutusu olupta garanti suresi icinde tuşları cıkan vede kullanılamayacak duruma gelen.