Arkadaşlar ben Samsung'un gizli kodlarından bir tanesine girdim ve telefon format attı.Ardından telefon açılınca sınırlı servis yazıyor ve çekmiyor telefon ne yapmam gerek bilen varsa acil sölesin lütfennnn
E250 cep telefonunda şebeke hatası
Bİ CEVAP YAZIN LUTFENNNNN ACİLLLLLLLLLLLL
telefonu fabrika ayarlarına alabilirsen bu sorundan kurtulabileceğini düşünüyorum,bazı forumlardan gördüğüm kadarıyla fabrika ayarları kodu : *2767#*3855# miş."kesinlik payı yoktur ve alıntıdır."
bu kod bende yok ayrıca ben zaten fabrika ayarlarına geri döndürdüm ama yine olmadı acaba turkcell müşteri hizmetlerini mi arasam bilgi verirmisisniz?
ayrıca cevap için teşekkür ederim...
Arkadaşlar cevabı olan yok muuu lutfen yardımmmmmmmm.
turkcell den başka diğer operatör hatlarında bir sorun olmuyorsa zaten sebebin turkcell olduğu anlaşılır,denedin mi?
Arkdaşım sorun operatörde değil telefonda
telefonun bant seçimi şebeke seçimi gibi ayarlarını kontrol et olmazsa sıimi çıkar başka hat tak ondada aynı hatayı veriyrsa ki vermemesi lazım çünkü bazı operatörlerde çekmeme olabiliyor :D (İSİm Yok) En güvenlisi başka hat takarak dene
Ekranda "Sınırlı Servis" yazıyor. Arama yapamıyorum. Nedeni nedir?
Şebekenizi kontrol edin. Sorun şebeke sinyalinin zayıflamasına neden olabilecek engebeli arazi, kapalı otopark ve diğer kapalı ortamlarda bulunmanızdan kaynaklanıyor olabilir.
Telefonunuzun "çevrimdışı mod" özelliğinin aktif olup olmadığını kontrol edin. Menüden Ayarlar > Telefon Ayarları > Çevrimdışı Mod bölümünden "Kapalı" seçeneğini seçtikten sonra ana ekrana dönerek tekrar arama yapmayı deneyin.
Bant seçimini doğru yapıp yapmadığınızı kontrol edin. Menüden Ayarlar > Şebeke Servisleri > Bant Seçimi bölümüne girerek operatörünüz ile uyumlu olan GSM 900/1800 veya 1900 seçeneklerinden birini seçin ve tekrar arama yapmayı deneyin.
IMEI numaranızı kontrol edin. bekleme ekranındayken *#06# yaparak IMEI numaranızı not edin. mcks.tk.gov.tr/node/19 adresinden IMEI numaranızın kayıtlı olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. IMEI NUMARASI KAYITLI mesajı dışındaki uyarılarda satın aldığınız yere başvurun.
SIM kartınızın aktif olup olmadığını denemek amacı ile, çalıştığından emin olduğunuz başka bir telefon ile SIM kartınızı tekrar deneyin.