Arkadaşlar yeni bilgisayar aldım. Modemim wifi olmadığı için eski laptop bilgisayarımı connectify adlı program sayesinde wifi ağı gibi kullanıyordum telefonumda. Fakat bu yeni aldığım masaüstü bilgisayarda da çalışır mı acaba diye denemek istedim. Programı yüklerken bir kaç defa ingilizce uyarı verdi. Ama programı yüklemeden önce internetim vardı masaüstü bilgisayarımda ve o programı yükledikten sonra tabiiki wifi olarak kullanamadım ve ertesi gün bilgisayarımı açtığımda internetimde yoktu ve yaklaşık 4-5 gündür yok. Bu bilgisayara bir ethernet kablosu takın diyor. Ethernet kablosunda temassızlık olduğunu düşündüğümden onu laptopa tekrar taktım ve gayet güzel şekilde çalıştı. Fakat masaüstü bilgisayarım görmüyor ve yeni aldığım için o programı yüklemeden önce ethernet kablosunu bilgisayar gördüğü için ethernet girişinin arızalı olduğunuda düşünmüyorum. Ethernet driverini tekrar yükledim. Çare olmadı. Yardımcı olmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
Ethernet Kablosu Takın Uyarısı!
Yardımcı olabilecek biri yok mu arkadaşlar konu halen güncel?
Aşağıdaki bağlantıda sizin sorununuza benzer bir sorun var oradaki çözüm önerilerini deneyebilirsiniz.
https://answers.yahoo.com/questi ... 130825233719AAzS90Y
Farklı çözüm önerileri için aşağıdaki bağlantıdan faydalanabilirsiniz.
Yazı ingilizce olduğu için yarım yamalakta olsa türkçeye çevire çevire adımları takip ettim faydası olmadı ama tam olarak aynı sorunu yaşıyorum orda yazanın. Ve ayreıca teşekkür ederim emek verip araştırdığınız için. Ben bu kadar detaylı bakamadım tam ingilizcem olmadığı için.
Zaten bende çok fazla İngilizce bilmiyorum. Bir kaç İngilizce kelime ile Google'da arama yapabilirsiniz. Google yazdıklarınıza benzeyen sonuçları bulacaktır. Bende bu şekilde arama yapıyorum.
Çözüm için şu yolu deneyebilirsiniz; (Bir önceki mesajımda verdiğim bağlantıdaki iki çözüm önerisi.)
Ağ ve Paylaşım Merkezi > Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin > Ethernet kartınıza sağ tıklayın > Özellikler > Gördüğünüz bölümde "Connectify" ile ilgili olan madde veya maddelerdeki tik veya tikleri kaldırın > "Tamam"a basın.
Eğer işe yaramazsa "Özellikler" yerine "Tanıla" seçeneğine basarak Windows'a ağ bağlantısını onartmayı deneyebilirsiniz.
Yinede sorununuz çözülmezse "Complete İnternet Repair" ile "Repair Workgroup Computers view" seçeneği hariç diğer tüm seçenekleri işaretledikten sonra "Go!" yazan butona basıp pek çok internet ayarınızı sıfırlayarak çözüm sağlamayı deneyebilirsiniz.
"Complete İnternet Repair"ı indirmek için: http://www.rizonesoft.com/?ddownload=2435
Önce indirdiğiniz .zip dosyasını bir klasöre çıkartın. Ardından klasörün içerisinden 64-bit için "ComIntRep_X64"ı sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın. 32-bit için "ComIntRep"ı aynı şekilde çalıştırabilirsiniz.
Herhangi bir faydasını göremedim bu çözümlerin fakat yinede emek verip yardımcı olmaya çalıştığın için içtenlikle teşekkür ediyorum hocam.
Sorunu çözdüm başlata güvenlik duvarı yazıp güvenlik duvarını tamamen kapattım ve ethernet kablosunu bilgisayarım tanıdı fakat ben güvenlik duvarımın açık olmasını ve internetimin bağlı olmasını istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz hocam?
Sorunu çözdüm başlata güvenlik duvarı yazıp güvenlik duvarını tamamen kapattım ve ethernet kablosunu bilgisayarım tanıdı fakat ben güvenlik duvarımın açık olmasını ve internetimin bağlı olmasını istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilir misiniz hocam?Güvenlik duvarı olarak ne kullanıyorsunuz?
Eğer Windows'un kendi güvenlik duvarıysa Complete İnternet Repair ile onarma yaptığınızda ayarlarını sıfırlayacaktır. Ayarlar sıfırlandıktan sonra bu sorunu yaşamamanız gerekiyor.
Evet windowsun kendi duvarı. Kapatır kapatmaz net geldi yani. Ama onu kapamadan önce çalıştırmıştım verdiğiniz programı birde bu haldeyken çalıştırayım.
Kusura bakmayın önceki mesajımda işaretlemeniz gereken seçenekleri yazmayı unutmuşum. Mesajı düzenledim yazdığım şekilde dener misiniz?
Sanırım Complete İnternet Repair'ı açtıktan sonra hiç bir seçeneği seçmediniz. (Yazmayı unuttuğum için.) Sadece son seçeneği işaretlemeden diğer seçenklerin hepsini işaretleyerek tekrar deneyebilir misiniz?
Ben hepsini işaretlemiştim halbuki. Hatta bilgisayarı resetlememi istedi program alttaki yazıda bende yeniden başlattım.
İsterseniz Windows güvenlik duvarı yerine başka bir güvenlik duvarı veya İnternet Security kullanarak sorunu çözmeyi deneyebilirsiniz.
Comodo'nun ürünlerine bakabilirsiniz ücretsiz sürümleri var.
https://tr.comodo.com/free-products
Aşağıdaki adreste bazı kişiler itunes'in bonjour servisinden dolayı bağlantı sorunu yaşadıklarını belirtmiş ve güvenlik duvarını kapatınca internete bağlanabilmişler isterseniz bir inceleyin belki orada sizin sorununuza çözüm olacak bir bilgi olabilir.
https://forum.donanimhaber.com/m_35592006/tm.htm