arkadaşlar excel kullanmayı basit anlamda biliyorum ama çözmem gereken bir mesele var çalıştığım işletmede müşterileri cezbetmek adına üyelik olayı başlattık ve bunlara üye kartları veriyoruz müşterilerimiz üye formuna bilgilerini yazıyolar bizde reklam vb şeyleri iletişim bilgilerine gönderiyoruz mesele şudur ki ben bu yazılı formdaki bilgileri excele girerek kayıt altına alacağım ama işi basitleştirmek adına excelde kitap1 kısmında bir form olacak ben bu forma bilgileri gireceğim ve excel bu bilgileri kitap2 de otomatik olarak liste halinde saklayacak bu tarz bişeyi yapmaya benim excel bilgim yeterli değil ama sitemizde yardımcı olmak isteyen bu konuda deneyimli arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler
excelde form oluşturmak
ya arkadaşlar bu sitede bir tane yardımsever insan yokmu ya
zaten actigin konu exchelden cikmis :) ilk olarak eger üye sistemi yapiyor isen exchel le calismani pek tavsiye etmem, bunlar icin hazirlanmis bir sürü ücretsizde bulabilecegin üye kaydetme sistemleri var bu bu sistemlerde de üyelerini toplu halde exchel e export yada import yapabiliyorsun !
eger istemem diyor isen excheli otamatik backup yada senin anlayacagin dilde yedek kopyasini almak istiyor isen exchel kendi basina yeterli degil yaninda access de gerekiyor her yaptigin yedegi olsun istiyor isen ! exchelli bilmedigine göre acces in icinden de cikamayacaksin !
hmm peki bu tarz üye yapma programı önerebilirmisiniz yada bu programlarda istdiğimiz parametreleri aktif hale getirebilecekmiyim en basitinden aklıma kütüphane kayıt sistemi gibi bişey düşünüyorm telefon adres ad soyad bilgileri gibi verileri giriş yapabileceğm