Fıkra gibi bir teknik servis cevabı...

CHIP Online
01-05-2011, 00:02   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Web'i karıştıran iddia: Garanti kapsamındaki 400 dolarlık diskin onarımı için 417 dolar istediler!

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/fikr ... s-cevabi_26598.html

Resimlerle: Kasetten USB'ye depolama birimleri...

Dünyanın en büyük tüketici hakları sitesi olan Consumerist'te yayınlanan bir haber, okuyanları oldukça şaşırttı. İddiaya göre ABD'de yaşayan Chris adlı bir bilgisayar teknisyeni, dev bir markaya ait bir sabit disk alıyor. 400 dolar ödeyerek aldığı sabit diskin arızalı olduğunu fark eden Chris cihazı bir kenara ayırıyor ve başka kimse yanlışlıkla kullanmasın diye etiketinin üzerine "Faulty" (Hatalı) diye not düşüyor. Ardından da henüz garanti süresi dolmamış ürünü firmaya tamir için geri gönderiyor. Buraya kadar garip bir durum yok. Fakat gariplik Chris'e gelen yanıtın içerisinde gizli...

Yetkili teknik servis Chris'e gönderdiği cevapta şunları söylüyor: "Teknik ekibimiz sabit diski inceledi ve arızalı olduğunu tespit etti. Fakat cihazın üzerindeki etiketin üzerine yazılmış veya etiket sökülmüş. Ne yazık ki şirket bu durumdaki bir cihazın tamirini karşılamıyor. Bu nedenle ne yazık ki sizden parçalar için 357,85 dolar ve işçilik için 60 dolar ücret almamız gerekiyor. Lütfen nasıl devam etmemiz gerektiğini 3 iş gününde bize bildirin. Aksi halde cihazı size tamir edilmemiş olarak geri göndermek zorundayız".

Tüm konu: Fıkra gibi bir teknik servis cevabı...

Resimlerle: Kasetten USB'ye depolama birimleri...


Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Sizin de başınıza böyle ilginç bir olay geldi mi?

siber961
04-07-2011, 16:36   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
312 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2011

Sanki teknik servis bakmamışta ağızdan duymuş gibi bir genel cevap vermiş gerçekten komik:)