Galaxy S3 ün ekranı durduk yere çatladı...

Alaca
05-12-2012, 08:45   |  #1  
Alaca avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

Arkadaşlar kullanmakta olduğum ve herhalinden memnun ve tavsiye ettiğim galaxy s3' ün ekranı durduk yere çatladı...

Olay şöyle gelişti ;

Ofisteyken sigara molası için dışarı çıktım elimde telefonla.. Daha sonra içeri girdim masanın üstüne koydum telefonu yaklaşık 10 - 15 saniye sonra telefona nur gelmiş gibi bembeyaz bir ışık çıktı ve hafif hafif çıtırtı sesleri derken ben o an patlayacak diye kaçtım. Baktım ışık ve sesler kesildi telefona bi baktım ki fay hatları gibi çatlaklar oluşmuş soy ağacını andıran tipte. Şimdi ben bunu servise versem kesin kırdın deyip para isterler... Ama durduk yere bir telefon nasıl oluyorda çatlayabiliyor. Hele birde bu telefon gorilla glass olunca insan gerçekten çok şaşırıyor ve acaba mı diye bir düşünce beliriyor.. Bugün servise vereceğim bakalım neler olacak.....

Son Düzenleme: Alaca ~ 05 Aralık 2012 08:48
Alaca
05-12-2012, 17:37   |  #2  
Alaca avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

Telefonu servise verdim... Geri dönüş yaptılar 480 tl para istediler. Komplesi değişiyormuş panelin herhalde.

Servis bana kırılmış siz ödeyeceksiniz diyor. Telefonun ışık saçması ekranın o yüzden çatlamasını göz ardı edip ihaleyi bana bırakıyorlar. Bende bunun üzerine samsung merkezi arayıp durumu izah ettim ve benim yapmadığımı durduk yere olduğunu beyan ettim. Çalıştığım yerin güvenliği ile görüştüm, tüketici haklarına gideceğim oradan verilecek bir yazıyla güvenlik kamera görüntülerini heyete vereceğim ve tüketiciyi zan altında bırakıp sen yaptın diye dayatma yapmalarının hesabını samsung tüketici mahkemesine versin... ;)

Son Düzenleme: Alaca ~ 05 Aralık 2012 17:39
REdbLACKI
05-12-2012, 18:42   |  #3  
REdbLACKI avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 39
654 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2012

Geçmiş olsun birader,mahkeme,dava vs. uzun hikaye bunlar (bence 480 tl den daha fazla mal olur sana ) Ama durumun varsa sonuna kadar hakkını ara derim ben...İyi

Banned
06-12-2012, 04:33   |  #4  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 23
939 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

Samsung mallarına oluyor böyle şeyler. Geçmiş olsun, Samsung'u dava edin bence. iPhone 5 yollamalarını isteyin bu hurda yerine.

Alaca
06-12-2012, 11:47   |  #5  
Alaca avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

Ürünle alakalı herhangi bir sıkıntım yok. Telefondan yazılımsal ve işlevsel olarak gayet memnunum. Bu tarz kırılma yada donanımsal bir sorun elbette her telefonun başına gelebilir. Ama servisin doğru düzgün bir tespit yapmadan bana direk sen kırdın demesi ve para istemesine bir anlam veremiyorum. Benim söylediğimi dikkate dahi almıyorlar. Başka türlü kırılmaz diyorlar. Ama ben kırmadım kırsam kırdım derim ki zamanında N97 vardı bende kızağını kırdım kvk ya verdim kızak takımını komple değiştirip geri gönderdiler ve o kadar çok çizik darbe vardıki nasıl para istemediler ve birşey sormadılar diyede nokia yı aradım müşteri memnuniyeti dediler. Ama görüyorum ki bu pazarda samsung yeterince pişmemiş...

Alaca
06-12-2012, 12:36   |  #6  
Alaca avatarı
OP Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
38 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2012

Az önce Samsung Müşteri Hizmetleri (genel merkez) ile görüştüm. Servisin verdiği karara saygı duyuyorlarmış herhangi birşey yapamazlarmış.. vay be... :) Servis samsung' tan daha büyük galiba... İşin ilginç yanı ben telefonu servise verdim bir kaç saat sonra hemen aradılar para istediler. Telefonda ne donanımsal nede yazılımsal herhangi bir test yapmadan resmen bana dayatıyorlar ve samsung hiçbirşey yapmıyor. Bu kadar mı hiçe sayılıyor bu tüketici hakları. Suçsuz olduğum, ben kırmadığım, kendi kendine kırıldığı halde aldıkları 1900 tl yetmezmiş gibi birde 480 tl istiyorlar. Yazık ya gerçekten çok yazık o kadar para ver sonra hizmet vermesinler sana resmen dayatma yapsınlar. Yazıklar olsun samsung' a başka birşey demiyorum...

Son Düzenleme: Alaca ~ 06 Aralık 2012 12:37