GARANTİ BANKASI MERTER ŞB. REZALETİ - ŞİKAYET VAR –
Garanti Bankasında mevcut hesabımdan para çekmek üzere Merter Şb. ne gittim, Öncelikle veznedar bayan kimlik doğrulamak için bir kaç soru sordu ( Anne kızlık soyadı, Baba Adı, Ev Adresi, İş Adresi Vb..) sorulara düzenli olarak cevap verdim, gerekli güven ortamının sağlandığını düşünüyordum ki veznedar hanım hesabımın bulunduğu (Bahçelievler Şb.) den teyit alacaklarını söyledi, bu öneriyide kabul ettim ve işlemin hızlanması için bahçelievler şubesini aradım müşteri temsilcim Arzu hanım ile görüştüm, yarım saat lık bir süreçte gerekli mail gönderildi, işlemler yapıldı ve ben artık paramı alabilirim düşüncesine girmiştim ki, hesabıma belirli bir miktar havale yapan müşterilerimden de teyit almaları gerektiğini söylediler (artık sinirlenmeye başlamıştım) tam bir buçuk saattir bankada kendime ait bir parayı çekmek için uğraşıyordum, müdür beye çıktım, müdür bey her şeyin müşterilerimizin güvenliği için olduğunu söyledi, Hesabıma havale geçen arkadaşları aradım ve teyit işlemlerini hızlandırdım, fakat Garanti Bankası Merter şubesini hala güvenli biri olduğum konusunda tatmin edemedim çünkü 12 yıl önce aldığım ehliyetim deki imza şu anki imzamı tutmuyor muş. Allah bana sabır versin Garanti bankasına da akıl versin. Bankada paramı çekmek için tam 3 saat birilerinden teyit bekledik, Bütün işlerim aksadı müşterilerime gidemedim, 3 saatin sonunda veznedar Şule Hanım paramı verirken kafası öne eğik gizli bir tebessüm ile halime gülüyordu, psikolojik bir rahatsızlığı olduğunu düşündüm, müşteri memnuniyeti dedikleri böyle bir şey ise lütfen kalsın, ben almıyım.. Bana en çok dokunan şey, Bahçelievler şubesini aradığımda müşteri temsilcim dedi ki "Cengiz Bey ödemenizi yapmamaları için hiç bir sebep yok ki.." demek ki kurumsal hizmetlerde bile veznedarın ruh hali biz müşterilerin tüm işlerini aksata biliyormuş. Veznedar Şule Hanımın olayları kişiselleştirdiğini ve benimle adeta inatlaştığını düşünmeye başladım..
SONUÇ:
Güvenlik bir yere kadar çok iyi fakat bir yerden sonra müşteri memnuniyetini yok ediyor ise ve müşteriye zaman + para kaybettiriyor ise hatta kaybettiğimiz zamanın stresi ile veznedar ile aranızda bir inatlaşma başlıyor ise demek ki veznedar sizi 3 saat süründürür :)) bu arada Garanti Bankası da müşteri kaybetmeye devam eder..