Merhaba Arkadaşlar
Benim hala garanti kapsamında olan bir Toshiba laptopum var.Yaklaşık 10 aydır kullandıgımdan içinde biriken tozlar yüksek sıcaklık problemiyaratıyor ve fandan da yine biriken tozlar nedeniyle yüksek ses geliyor.Laptopumu Kadıköy’deki Toshiba servisine götürdügümde benden temizlik için 40TL servis ücreti istediler. Bu normal bir uygulamamıdır, diger markalarınservisleri de bu tür temizlikleri ücretli mi yapıyor.
Bir de laptopu satın aldıgım Gold Bilgisayar'dan bana egerlaptopun içini açarsam bunun makineyi garanti kapsamı dışında bırakacagınısöylediler. Bu dogrumudur, böyle bir şey yapmaya kanunen hakları var mıgerçekten. Toshiba teknik servisinin bir fişini okudum, laptop vidalarındaaçmaya yönelik aşınma görülürse bunun garantiyi bitirecegi yazılmış. Bu nasılbirşeydir yav, diger markalarda da böyle bir şey var mı merak ettim.
Teşekkürler