arkadaşım kendinde kurulu olan cod 2 yi cd ye çekti yani program filestaki dosyayı ve bana verdi bnde kendi pcme kopyaladım kopyalarken iw_08.iwd diye bi dosya hata verdi hatayı tam hatırlayamıyorum googleda açılmadığı için araştıramıyorum döngüsel artıklı denetimi falan bişeyler diyodu hatada.baktım cdye iw_08.iwd main diye bir dosyanın içinde bende main dosyası hariç diğerlerini kopyaladım sonrada main dosyasının içindekileri tek tek attım bir tek iw_08.iwd kaldı.iw_08 olmadan açmayı denedim oyunu açılmadı sonra o dosyayı internetten buldum indirdim koydum yerine yine açılmadı.hatayı yazıcam şimdi.yardımlarınızı bekliyorum.biraz karışık oldu özür dilerim.daha detaylı bilgi isterseniz elimden geldiğince yazmaya çalışırım.teşekkürler..
ilk önce tıklayınca küçük ekranda cod 2 yazısı ve asker resmi falan çıkıyo daha sonra siyah ekrana dönüyo orda 1-2sn kalıp masaüstüne atıyo ve şu hatayı veriyo
fatal error
error during initialization:
failed to load image "defult"
tamama tıklıyorum ve şu yazılar geliyo:
CoD2 1.2 build win-x86 Mar 30 2006
----- FS_Startup -----
Current language: english
Current search path:
F:\cod\main\z_svr_pam_powcamp.iwd (9 files)
F:\cod\main\zzz_nodustmod_v2.iwd (17 files)
F:\cod\main\zzz_mp_tripoli.iwd (16 files)
F:\cod\main\zzz_mp_tobruk.iwd (22 files)
F:\cod\main\zzz_mp_powcamp.iwd (22 files)
F:\cod\main\zzz_mp_cologne.iwd (42 files)
F:\cod\main\zzz_mp44.iwd (12 files)
F:\cod\main\zzz_Bash.iwd (9 files)
F:\cod\main\zzzz_mp_Grassville.iwd (55 files)
F:\cod\main\pst_snipe_town_v2.iwd (16 files)
F:\cod\main\mp_supermario.iwd (92 files)
F:\cod\main\mp_omaha_v2a.iwd (22 files)
F:\cod\main\mp_island_madness.iwd (49 files)
F:\cod\main\mp_gob_rats.iwd (17 files)
F:\cod\main\mp_emmen.iwd (27 files)
F:\cod\main\mp_depot.iwd (15 files)
F:\cod\main\mp_chelmfinal.iwd (41 files)
F:\cod\main\mp_Chateau_le_Castel.iwd (17 files)
F:\cod\main\mp_borisovka_beta.iwd (14 files)
F:\cod\main\mp_bastogne.iwd (36 files)
F:\cod\main\mp_anzio.iwd (15 files)
F:\cod\main\mp_africorps_final.iwd (42 files)
F:\cod\main\iw_15.iwd (85 files)
F:\cod\main\iw_14.iwd (4038 files)
F:\cod\main\iw_13.iwd (22624 files)
F:\cod\main\iw_12.iwd (1016 files)
F:\cod\main\iw_11.iwd (1462 files)
F:\cod\main\iw_10.iwd (1936 files)
F:\cod\main\iw_09.iwd (2142 files)
F:\cod\main\iw_08.iwd (66 files)
F:\cod\main\iw_07.iwd (3384 files)
F:\cod\main\iw_06.iwd (990 files)
F:\cod\main\iw_05.iwd (928 files)
F:\cod\main\iw_04.iwd (698 files)
F:\cod\main\iw_03.iwd (26 files)
F:\cod\main\iw_02.iwd (40 files)
F:\cod\main\iw_01.iwd (16 files)
F:\cod\main\iw_00.iwd (102 files)
F:\cod\main\gob_aim.iwd (12 files)
F:\cod\main\bots.iwd (9 files)
F:\cod/main
F:\cod/raw
F:\cod/raw_shared
F:\cod/devraw
F:\cod/devraw_shared
F:\cod\main\localized_english_iw11.iwd (1 files)
localized assets iwd file for english
F:\cod\main\localized_english_iw10.iwd (414 files)
localized assets iwd file for english
F:\cod\main\localized_english_iw09.iwd (98 files)
localized assets iwd file for english
Direct3D 9 code path is available.
Using Direct3D 7 code path because r_rendererPreference is set to dx7.
Attempting 800 x 600 fullscreen with 32 bpp at 60 hz
Game window successfully created.
Creating Direct3D device...
Com_TouchMemory: 0 msec. Using sum: 0
Initializing render targets...
Requested frame buffer to be 24-bit color with 8-bit alpha
DirectX returned a frame buffer that is 24-bit color with 8-bit alpha
Initializing static model cache...
Initializing dynamic buffers...
Initializing particle cloud buffer...
Creating Direct3D queries...
Setting initial state...
DirectX reports 256 MB of video memory and 216 MB of available texture memory.
Texture detail is set automatically for DirectX 7.
Using picmip 0 on most textures, 0 on normal maps, and 0 on specular maps
ERROR: image 'images/default.iwi' is missing
Error during initialization:
failed to load image 'default