Arkadaşlar 09/08/2011 tarihinde Hepsiburada'dan bir ürün siparişi verdim...
2 işgünü sonra ürünün kargo durumunu sorduğumda 11/08/2011 de gelen mesajlarında ve sitede ki sipariş takibi bölümünde ürünün kargolandığı belirtildi...
Ancak bugün 13/08/2011 ve ortalıkta hala daha kargo yok...
Hepsiburada dan ısrarla madem ürün kargolandı , tarafıma kargo takip numarası verin dediğimde de bu sefer sevkiyatlar ile ilgili sıkıntılarından ötürü özür diledikleri ve anlayışım için teşekkür ettikleri baştan savma bir mesaj aldım...
Şimdi bende mi bir anormallik var yoksa tarafıma yalan bilgi mi veriliyor bunu anlayamadım...
Eğer bu satırları okuyan bir HB çalışanı varsa talebimi tekrarlıyorum...
58070290 no lu siparişim ile ilgili Tarafıma 12 haneli kargo takip numarası verilmesini istiyorum...
(mesajlarımıza ilişkin ekran görüntüleri aşağıdadır)
http://imageshack.us/photo/my-images/191/siparikargo.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/193/siparikargo2.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/35/siparikargo3.jpg/