.
Hepsiburada.com tedarik süresi sorunu.
İptal et siparişi önce siteden, sonra bankaya söyle böle böle iptal ettim diye paranı geri hesabına yatırırlar. Taksit taksit yatırmazlar hepsini birden yatırırlar.
Seninkide birşeymi ben 26 eylülde bir sapariş verdim 15 ekime kadar gönerilmedi baktım gönderecekleri yok aradım sparişi iptal ettim aradan bir hafta geçti daha parayı iade etmediler. Şimdi ya ürünü geri gönderin ya paramı verin diyorum en kısa zamanda diyorlar. En son pazartesi aradım 4-5 tane mesaj yazdım değişen birşey yok. Kısacası en azından telefonun gönderilme ümidiniz var, belki gönderirlerde kurtulursunuz. Göndermezler parayıda vermzlerde benim gibi sürünürsünüz. 26 ekimde 30 günlük maksimum gönderim süresi doluyor, dolsaydıda tüketici hakem heyetine gidiverseydim diye bekliyorum artık.
Kötü site değilde son zamanlarda şikayetler arttı ne hikmetse.
Bugün hepsi kargoya verilir. Merak etme. Yarın elinde olur ürünler. İnternetten alış veriş yapıyorsun. 3 gün çok uzun bir süre değil. Biraz sabret.
Ayrıca siparişi iptal edersen ürünü kaç taksit yaptıysan o kadar taksitte para hesabına geri ödenir.
Hepsiburada'dan bende 3-4 tane malzeme aldım. Kimisi 20 saate elime geçti, kimisi 3 günde. Ama genel olarak hepsiburada.com'dan memnunum.
Şimdiye kadar birçok kez alışveriş yaptım sorun yaşamadım bu pazartesi süper hızlı gönderide harddisk sipariş ettim bugün geldi.Amasya-Merzifondayım kargoda en az 20 tane hepsiburada kolisi gördüm düşünün artık işlerin yoğunluğunu.
işler yogunda hocam arkadas dior 20 gün oldu..20 gün cok sanki :) 10 gun falan hadi bi maksimum sabır ama insan parasından korkuyor..ben üye olmustum henuz alısveris yapmadım siteden..baktıgım fiyatını begendigim 4 5 tane ürün vardı ama yorumlardan sonra cekindim biraz..alıcagım seylerin maddi degeride düşünülcek dert edilcek kadar yüksek bana gore bire bir kişisel destek onemli müşteri hizmeti olarak..
Yoğunluk olduğu bellide kocaman şirket yönetiyorlar, alsınlar 100 tane daha eleman müşteri memnun kalsın yanlış mıyım? 3 tane ürün sipariş etmişim, hepsi ürün çıkışa hazır konumunda ama 1 tanesi kargoya veriliyor diğerleri hala ürün çıkışa hazır diye bekliyor. Bu saçma geliyor bana. Yolla hepsini niye 2 parça iş yapıyorsun.Müşteri hizmetlerini arayıp görüş durumu açıklasınlar çıkışa hazır durumdaysa gönderirler. Gerçekten ayıp etmiş hepsiburada.
Yarın öğlene kadar bekleyeceğim, eğer hala kargoya verildi yazısını görmezsem mecbur arayacağım.
Bende buradan 5 defa alış-veriş yaptım, iki tanesini iade ettim. Ne gelişte nede iade etmekte bir sorun yaşamadım. Yalnızca iade ettiğim bir ürün için ücret iadesinde biraz zaman geçti o kadar. Bence bir süre daha bekle.Evet anlayan bir arkadaş da çıkış yazıyorsa mutlaka 1-2 gün içinde gelir dedi. Umarım sağ salim elime ulaşırda beni büyük bir stresten kurtarır.
Buyur hocam :)
https://www.chip.com.tr/forum/hep ... mu_t181615_wp1.html
https://www.chip.com.tr/forum/hep ... er_t182319_wp1.html
https://www.chip.com.tr/forum/hep ... iklari_t181125.html
Çok garip bir çalışma düzenleri var.
Mesela ürününüzü gönderirken sabah 6.30 ta kargoya verebiliyorlar:)
Sizin gönderdiğiniz ürünü ise 3-4 gün kargodan teslim almıyorlar.
Kargo sorgulamada :"Teslim Edilmedi / Bekletiliyor Şubede" ve hemen yanında "Müşteri Kargo Teslim Alma Saati Sınırlı " yazıyordu :))))
"Oraya kadar gelen malı neden teslim almıyorsunuz?" dedim, adamlar 2 saat sonra teslim aldılar :D Şimdi arızalı ürünün akibetini soruyorum;
" Tarafımızca her gün sabah teknik servisler aranıp ürününüzün tamir/değişim süreci kontrol edilmektedir" diye cevap yazıyorlar :) Birde ekliyorlar "Biz size haber vereceğiz" :)
İyide kardeşim "02.10.2010 tarihinde yolladığım bir HDDyi 20 günde arızalı mı değil mi? Değiştirilecek mi tamir mi edilecek? Belli olmaz mı?" diye soruyorum.
"Benim sayfam> Arıza - İade Bildirimlerim > Bekleyen bildirimlerim Bölümünden bildirimlerinizi kontrol etmenizi ve sonuçlandırılmayan / işlemleri devam eden bildirimleriniz hakkında bilgi almak için bildirim numaranız ile geri dönüş yapmanızı rica ederiz." diye cevap veriyorlar:))
Be kardeşim bu ne demek şimdi? Ben zaten mesajımı yollarken sipariş numaramı seçip onun hakkında soru soruyorum:) Zaten adamlar bütün işlemleri sipariş koduna göre yapıyorlar. Sipariş koduma baksalar her türlü bilgi ellerinde olacak. Zaten bildikleri bir şeyi tutup bana geri sormuyorlar mı, deli oluyorum. Bir arada süper mega ultra hızlı gönderiyle RAM soğutucusu almıştım, kardeş 1 hafta tedarik sürecinde yazdı. Çüş be dedim siparişi iptal ettim. Tedarikçi de Almanya'da:) Sen benim 20 TL lik malı tek başına ALmanya'dan talep etmezsin bişeyler birikecek ki yollatacan :D Görende sanki ödemeyi yapar yapmaz malı yanıma ışınlayacaklar sanır :))) Hemen yazdım çizdim amcamlara: "Stokta yok niye süper mega ultra hızlı gönderi ibaresi koyuyorsunuz? Elinizde olmayan malı neden satıyorsunuz? Hayali ticaret mi yapıyoruz?"
Hemen cevap geldi: "Sipariş iptal işleminiz gerçekleştirilip, para kredi kartı hesabınıza yatırılmıştır"
Vel hasıl ı kelam bir daha tövbe!!!
Hepsiburada.com'dan bir özür maili geldi, yoğun olduklarını belirtmişler ve ürünler 5 gün içinde elime sorunsuz geçti. Ben de ilk alışverişim nedeniyle o kadar sinirlenmeme rağmen ilk ve son alttan alayım dedim. :) Sonuçta hasarlı-kırık-çıkık gelmedi, o yüzden teşekkür ettim ve sorun halloldu bilginize. Cevap verenlere tekrar teşekkürler.