HP Servis Rezaleti!

Midgard
17-07-2007, 17:12   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
0 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

Servis Kayıt No 1216091226 olan bilgisayarımın HP macerası!

02 Temmuz 2007 tarihinde HP Compaq nx6125 modeli notebook bilgisayarımı arızalarından ötürü HP'nin Okmeydanı Famas Plaza'da bulunan onarım merkezine bıraktım. 14 Temmuz 2007 tarihinde cihazımın onarımının tamamlandığını ve teslim almam gerektiğini söylediler. 14 Temmuz Cuma günü öğleden sonra cihazı teslim aldım. İş yerinde olduğum için kontrol etme fırsatım olmadı, genel itibariyle durumu iyi görünüyordu. Akşam evde bilgisayarımı açtım ve bluetooth'un çalışmadığını ve değiştiren DVD-ROM üzerinde ışığı olmadığını farkettim. 16 Temmuz Pazartesi günü HP müşteri hizmetlerini konuyla ilgili bilgilendirdim. Servise tekrar bırakmamı istediler, fakat işlerim nedeniye ertesi gün (17 Temmuz Salı) bırakabileceğimi söyledim, tamam dediler. Bunun üzerine bugün (17 Temmuz Salı) sabah saatlerinde cihazı onarım merkezine tekrar götürdüm. Öğleden sonra almak için geri gittim.

Ve işte HP'nin beyaz yalanları (beni mutlu etmek için yalan söylediklerini itiraf etti Burcu hanım)

1. Yapılan açıklamada: Bluetooth'un software'den kaynaklı çalışmadığını söylediler.

Yazılım mühendisi biri olarak; HP'den aldığım sürücü cd ile beraber bilgisayarımda kullandığım Windows XP'yi iki kez format atıp tekrar kurdum ve HP'in kendi sitesinden Bluetooth driverlerini indirip tekrar tekrar kurduğum halde bilgisayar bluetooth'u görmedi. Donanım olarak "Bende Bluetooth aygıtı yok debelenme!" diye basbas bağıran bilgisayarım ertesi gün HP'in ellerinde Bluetooth'a kavuşmuş, üstelik software ile ...

2. DVD-ROM'ların yeni nesilde üzerinde ışığının olmadığının normal olduğunu söylediler. Peki, ben müşteri olarak bu DVD'yi istemiyorum o halde eski DVD'mi geri takın dediğimde teknik servis elemanlarından Murat bey ve Müşteri Hizmetlerinden Burcu hanımın yaptığı açıklama şu oldu: Çıkartılan eski parçalar amerikaya geri gönderilir.

Peki, o halde vazgeçtim geri getirin bilgisayarımı dedim.

Onarım merkezine bu durum için bile sıra alıp 45 dk bekletildikten sonra, yeni DVD-ROM'um sökmüş elinde içiriye Mesut bey girdi. Bahadır bey buyrun görüşelim dedi kendisi, Bluetooth yalanlarından sonra DVD hakkında yalan söylemesine müsade etmeyerek bilgisayarımı alarak onarım merkezinden ayrıldım. Şirkete geldiğimde bilgisayarımdan yeni takılan DVD'nin sökülüp yerine şu amerikaya gönderilen eski DVD'min takılı olduğunu görünce şok ve sinir krizi geçirdim.

Hani bu DVD-ROM amerikaya gönderilmişti?

Burcu hanımı arayıp sordum, hani siz bu DVD'yi amerikaya göndermiştiniz? ... dedim.

Konuyla ilgili uzun uzun laf salatası yapıp ben öğreneyim size döneyim dediler, peki dedim. Aradan 10 dk geçti ve aradı kendisi. Sevkiyatta problem çıkmışmışta eski DVD'm gönderilememişti o yüzdenmişte felanmışta fişmekanmış.

Siz bu bluetooth konusunda yalan söyleyip beni sinirlendirmemiş olsaydınız ben sırf kıllık olsun diye size tutup eski DVD'mi geri verin dermiydim acaba?

Peki sonuç ne oldu?

Sonuçta bilgisayarım şuan bende, DVD'si çalışmıyor, bluetooth arada bir açılıyor arada bir açılmıyor, ve bilgisayarım 13 gün boyunca serviste boşu boşuna yattı, üstüne bluetoothu sağlamken hasarlı döndü. Sonuçta HP bir müşterisini daha kaybetti, yeni alacağım bilgisayarının HP olmamasına sebep oldu.

Teşekkürler HP Türkiye!

Saygılarımla, Bahadır Kocaoğlu
Eggdrop, Inc. - Application Development D.

Koray Kocaman
17-07-2007, 17:38   |  #2  
Koray Kocaman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,876 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Değerli Üyemiz..

Dilerseniz size şu şekilde yardımcı olabilirim.Ürünü Kargo ile bana ulaştırırsanız cihazınıza bir bakayım.HP ne yaptığını bilmiyor her halde her kez kopuk çalışıyor durum bunu gösteriyor demek.

Son Düzenleme: Koray Kocaman ~ 17 Temmuz 2007 17:39
Midgard
18-07-2007, 17:40   |  #3  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
0 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2007

Gun icerisinde HP'den yaklasik 10 kez geri arandim, tabii yaptigim sikayetlerin etkisiyle oldu tum bunlar. En sonunda mudurlerine ulasip konusmayi basardim. Derdimi anlattim, HP'nin benden bu durumda ozur dilemesi gerektigini soyledim. Kendileride HP Turkiye olarak ozur dilediler, teknik servislerinden biri ile gorusturduler, konferans gorusme esnasinda hatalarini kabul etmeselerde tekrar cihazi servise getirip bakmak istediklerini soylediler. Mudure hanim jest olarak yazici hediye edelim dediler, tabi yumusatmak istiyorlar beni, ama benim istedigim sey ozur dilemeleriydi ve istedigimde oldu, cihazi servise tekrar goturecegim ve hediyelerini kabul etmedigimi soyleyecegim. Ben hakkimi aradim sadece ve istedigime ulastim. Mutluyum ... Fakat yine de her ne kadar bu cihazi cok sevsemde HP bitmistir benim icin ve bunu sagladiklari icin HP Turkiye'yi hic affetmiyecegim.