internet bağlantımda türk telekomdan kaynaklı soru

bozkurduz
10-03-2009, 18:34   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
12 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2008

internete girerken modemin dsl ışığı 5 dakikaya bi sönüyordu. yani bağlantı gidip gidip geliyordu. bugun türk telekomdan geldiler evdeki telefon hattımı bi makinaya bağladılar voltajını ölçtüler. 1062 gibi bi değerden bahsettiler. ben düşük diye sordum adam internete giremeyecek kadar düşük dedi. peki bunun normali kaç dedim söyleyemem dedi. şimdi benim ne yapmam gerekiyor bu durumda. ? türk telekomun kablolarında sorun varmış. 2-3 ay sonra yapılır dedi. böyle şey olur mu ben normal paramı ödeyeceğim ve 3 ay internete giremeyeceğim. 2 yılda anlaşmalı kampanyadan almıştım iptal de edemem. ne yapmam gerekiyor nereye başvurmam gerekiyor bi bilgisi olan varsa paylaşabilir mi acaba ?

Kapalı Hesap (79876)
10-03-2009, 19:16   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 0
1,252 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

bu türk telekom adında Türk olduğuna bakma.
Böyle birşey senden başka mağdur varsa normal!; birtek sen varsan telefon hattını değiştir derim ben.
2-3 ay para vermessin sorununu anlatırsan( yada kapatırsan) ama 2-3 ay internetsiz kalma tel hattını değiştir.
kaldığın yerlerşim yeri büyükmü köy-kasaba-ilçe?

MBTGROUP
10-03-2009, 19:26   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
2,727 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2008

444 0 375 adsl destek hattını aradınızmı?Telefonla bilgilerinizi alıp size yardımcı olurlar.Bilgisayarın internet bağlantısı ve  diger adsl sorunlarınızı aktarabilirsiniz.

bwhiteb
10-03-2009, 19:38   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,354 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2008

eğer böyle bi durum varsa; tüketicinin korunması hakkındaki kanuna göre
AYIPLI HİZMET

    Madde 4/A - (Ek madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./5. md.)

    Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilanlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir.

    Tüketici, hizmetin ifa edildiği tarihten itibaren otuz gün içerisinde bu ayıbı sağlayıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, sözleşmeden dönme, hizmetin yeniden görülmesi veya ayıp oranında bedel indirimi haklarına sahiptir. Tüketicinin sözleşmeyi sona erdirmesi, durumun gereği olarak haklı görülemiyorsa, bedelden indirim ile yetinilir. Tüketici, bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 4 üncü maddede belirtilen şartlar çerçevesinde tazminat da isteyebilir. Sağlayıcı, tüketicinin seçtiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.

    Sağlayıcı, bayi, acente ve 10 uncu maddenin beşinci fıkrasına göre kredi veren, ayıplı hizmetten ve ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zarardan ve tüketicinin bu maddede yer alan seçimlik haklarından dolayı müteselsilen sorumludur. Sunulan hizmetin ayıplı olduğunun bilinmemesi bu sorumluluğu ortadan kaldırmaz.

    Daha uzun bir süre için garanti verilmemiş ise, ayıp daha sonra ortaya çıkmış olsa bile ayıplı hizmetten dolayı yapılacak talepler hizmetin ifasından itibaren iki yıllık zamanaşımına tabidir. Ayıplı hizmetin neden olduğu her türlü zararlardan dolayı yapılacak talepler ise üç yıllık zamanaşımına tabidir. Ancak, sunulan hizmetin ayıbı, tüketiciden sağlayıcının ağır kusuru veya hile ile gizlenmişse zamanaşımı süresinden yararlanılamaz.

    Ayıplı hizmetin neden olduğu zararlardan sorumluluğa ilişkin hükümler dışında, ayıplı olduğu bilinerek edinilen hizmetler hakkında yukarıdaki hükümler uygulanmaz.

    Bu hükümler, hizmet sağlamaya ilişkin her türlü tüketici işleminde de uygulanır.

sonuç olarak ayıplı hizmet tespit ettirilip,maddeye göre seçenek biri tercih edilebilir