1. Modeminizi kontrol edin. "Sayfa görüntülenemiyor" yazısı geldiğinde bağlantınız kopuyor, sonra da yeniden modeminiz bağlanıyor olabilir. Bir saattir bu sorunu yaşıyorum mesela. Müşteri hizmetlerini tam arıyorum, bağlantı kuruluyor. Dolayısıyla sorun göremiyorlar. Galiba TTnet'le ilgili bir sorun, çünkü yapılandırmamla ve donanımımla ilgili sorun olmadığını biliyorum. Bana da standart şeyleri söyledi müşteri temsilcisi. Splitter'ı, kabloları kontrol edin vs. Sizin de sorununuzun aynı olduğunu düşünüyorum.
2. Kaspersky. Bağımsız kuruluşların testleri, bireysel tecrübe, güvenilir kimselerin aynı konuda görüşe sahip olmaları, dünyanın en büyük laboratuvarlarından birinin kaliteli çalışması vs. Bu diğerleri kötü demek değil. Sadece Kaspersky daha iyidir demek. Şu an Vista'da çalışıyorum ve Avira Premium Security kurulu. Gayet de güzel. Siz internette mayınlı bölgelere (crack, warez siteleri gibi) girmiyorsanız, Avast da korur sizi. Ki bir süre önce Avast Home Edition kullanıyordum. Gayet de güzeldi.
3. Her sorunuza doğru cevap almak istiyorsanız, bilgisayarınızı getirmeniz gerekiyor. Görmek gerekiyor. Uzaktan ancak tahmin yürütülebilir. Çoğu zaman kullanıcı eksik bilgi de verdiği hesap edilirse, bir dizi ihtimalden en muhtemel olanları size söylenir. Bir hata varsa da başka kullanıcılar tarafından düzeltilir. Soru sorup, doğru cevap konusunda da hesap sormak istiyorsanız, servise gideceksiniz...