Volkswagen, yeni Golf GTI'ın tanıtımını bakın nasıl yapıyor... İpucu verelim: iPhone...
Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/iphone-da-bir-oto-devi_16057.html
Resimlerle: Porsche, BMW ve diğerleri: Şov sona erdi...
Global markalar, akıllı telefonların ve 3G erişimin yaygınlaşmasıyla birlikte, pazarlama çalışmalarını mobil alana ve sosyal mecralara kaydırıyorlar. Bu yeni pazarı ve müşterilerin değişen yaklaşımlarını tanımaya çalışan dev şirketlerden, kimi zaman Pepsi AmpUp gibi tartışmalı işlerin yanısıra; Volkswagen'in Golf GTI 2010 Mark VI'ü gibi ses getiren çalışmalar da geliyor.
Geçtiğimiz aylarda bir mobil oyun geliştirici firma olan 'Fishlabs' ile birlikte iPhone ve iPod'lara özel 'Polo Challenge' oyununu sunan Volkswagen firması, 2010 model GTI 'hatchback' modellerinin lansmanını Apple AppStore üzerinden gerçekleştirerek, bir ilke imza attı. Bu kez Firemint yazılım ortaklığıyla çalışmayı tercih eden Volkswagen, iPhone kullanıcılarına Real Racing GTI adlı yarış oyunuyla ulaşmayı planlıyor. iPhone ve iPod'larda çalıştırılabilen uygulamada; kullanıcıların yeni GTI'ın özelliklerini inceleyebilecekleri bir showroom ve özel tasarımların hazırlanabileceği bir alan da düşünülmüş.
Tüm konu: iPhone'da bir oto devi!
Resimlerle: Porsche, BMW ve diğerleri: Şov sona erdi...
Kaynak: www.chip.com.tr
Tartışıyoruz: Sizce interaktfi pazarlamanın geleceği nasıl olacak?