Kimle tanışmak isterdiniz?

jeomania
27-12-2007, 05:00   |  #26  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1,251 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2007

benimde tanışmak istediğim bu forumda şimdiye kadar gördüğüm en düzgün çocuklardan aklıma gelenler; caner güral, egemengiga, benersince, borga-x, granzat, Zülfikar, selimhun, elvis32 ve oyunlarslideşov ile tanışmak isterdim.. diğer adını yazmadığım bazı arkadaşlar ile zaten tanışıyorum yani sadece forumda görüşmüyoruz. onlar kendini biliyor. şimdi uzun uzun yazmaya gerek yok. çoğu bayan üye çünkü :)

omer_6134
28-12-2007, 16:20   |  #27  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,789 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
Sefa Adak
Borga-x
Yanlız Sefa ve ööömee...r çok suskun kaldılar..
Valla ben normalde suskun biri değilim ama orda muhabbeti dinledim.Yoksa Serkan abi ile yolda fln sohpet ettik ve fuarı beraber gezdik.Ömer ztn çok oturmadı.10-15 dk oturup gitti.Bir dahaki sefere bol bol sohpet ederiz artık..
Evet ben chip bölümünü bulmama rağmen sizi tanımadığım için yanyana olmamıza rağmen buluşamadık.Sonra Serkan abi beni gördü öyle masaya oturdum.Sonra babam aradı ve eve gittik.

omer_6134
28-12-2007, 16:21   |  #28  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,789 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
jeomania
benimde tanışmak istediğim bu forumda şimdiye kadar gördüğüm en düzgün çocuklardan aklıma gelenler; caner güral, egemengiga, benersince, borga-x, granzat, Zülfikar, selimhun, elvis32 ve oyunlarslideşov ile tanışmak isterdim.. diğer adını yazmadığım bazı arkadaşlar ile zaten tanışıyorum yani sadece forumda görüşmüyoruz. onlar kendini biliyor. şimdi uzun uzun yazmaya gerek yok. çoğu bayan üye çünkü :)
Borga abimiz evliyim diyor birde kızım var diyor,sen hala çocukların arasına koyuyorsun.KahkahaKahkahaKahkaha

theironman
28-12-2007, 21:54   |  #29  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,347 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
OOOOMMMMEEEERRRR
jeomania
benimde tanışmak istediğim bu forumda şimdiye kadar gördüğüm en düzgün çocuklardan aklıma gelenler; caner güral, egemengiga, benersince, borga-x, granzat, Zülfikar, selimhun, elvis32 ve oyunlarslideşov ile tanışmak isterdim.. diğer adını yazmadığım bazı arkadaşlar ile zaten tanışıyorum yani sadece forumda görüşmüyoruz. onlar kendini biliyor. şimdi uzun uzun yazmaya gerek yok. çoğu bayan üye çünkü :)
Borga abimiz evliyim diyor birde kızım var diyor,sen hala çocukların arasına koyuyorsun.KahkahaKahkahaKahkaha
şu evlilik çocuk hikayelerini uzatmasak, hem Borga abiniz da rahatsız oluyo di mi?

TuncaBozkurt
29-12-2007, 21:34   |  #30  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
4,805 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2006
Borga-x
Tanıştıgım herkesle ilgilenmeye çalıştım yüzyüzr sohbet etmeye gayret gösterdim. Yanlız Sefa ve ööömee...r çok suskun kaldılar.. Onlarla bir turlu adam gıbı konusamadık. Neyse dıger buluşmaya insallah.
Hatta Sefa'nın forumdan olduğunu farketmedik en başlardaKahkaha
Zülfikar
Borga abi
Erkanc
Make_bealive
tuncab
egemengiga
Jeomania
Bir abi daha vardı nic'i aklıma gelmiyo iyi mi :)))
Anadolugençlik derneği üyesi idi abimiz adını unuttum işteTerleme
Sağol Zülfikar. Bu arada adını unuttuğun kişi byzihh sanırımKahkaha

omer_6134
29-12-2007, 21:40   |  #31  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,789 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
tuncab
Borga-x
Tanıştıgım herkesle ilgilenmeye çalıştım yüzyüzr sohbet etmeye gayret gösterdim. Yanlız Sefa ve ööömee...r çok suskun kaldılar.. Onlarla bir turlu adam gıbı konusamadık. Neyse dıger buluşmaya insallah.
Hatta Sefa'nın forumdan olduğunu farketmedik en başlardaKahkaha
Evet ben geldiğim zaman Serkan abiyi tanıyordum zaten(Zor oldu ama),borga abi BORGA deyince tanıdım.Tuncab,TUNCAB deyince tanıdım.Sefa,SEFA ADAK deyince biraz apalladım ama eve gelince chipte avatarını görünce biraz tanıdım.Şimdi zaten msn de filan bayağı tanıdım.

Son Düzenleme: Serkan Karadaş ~ 29 Aralık 2007 22:33
viking20
29-12-2007, 21:50   |  #32  
viking20 avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 141
7,681 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

Borga gibi bende ayrım yapmıyorum,tüm üye arkadaşlarla bilvesile tanışmak isterdim.Kısmet olmadı\olamadı bunda da ist.a uzakta olmamın etkisi büyük maalesef.

Sefa Adak
29-12-2007, 22:26   |  #33  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
1,824 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eyl 2007
tuncab
Borga-x
Tanıştıgım herkesle ilgilenmeye çalıştım yüzyüzr sohbet etmeye gayret gösterdim. Yanlız Sefa ve ööömee...r çok suskun kaldılar.. Onlarla bir turlu adam gıbı konusamadık. Neyse dıger buluşmaya insallah.
Hatta Sefa'nın forumdan olduğunu farketmedik en başlardaKahkaha
Sen de mi_?SinsiOha!

Ya ben herkesle tanıştım sadece Borga abi geldiğinde beni senin arkadaşın sanmış ömer geldiğinde selam verdi..Kahkaha


Borga-x
29-12-2007, 22:50   |  #34  
İlk Maestro
Teşekkür Sayısı: 2
11,767 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2006

Beyler yeter sakız oldu modlara şikayet ettirtmeyin bana.. Konuyu kitleteceksınız
sıkıldım beyler yeter ama

Son Düzenleme: Borga-x ~ 31 Aralık 2007 09:26
omer_6134
29-12-2007, 22:52   |  #35  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
2,789 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Nis 2007
Borga-x
Beyler yeter sakız oldu modlara şikayet ettirtmeyin bana.. Konuyu kitleteceksını
Tehdit

KahkahaKahkaha

theironman
30-12-2007, 00:47   |  #36  
theironman avatarı
Genel Denetmen
Teşekkür Sayısı: 63
8,347 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004
OOOOMMMMEEEERRRR
Borga-x
Beyler yeter sakız oldu modlara şikayet ettirtmeyin bana.. Konuyu kitleteceksını
<b>Tehdit</b>

KahkahaKahkaha

uzatmasak artık gerçekten ben de sinir olmaya başladım.

Koray Kocaman
23-01-2008, 23:37   |  #37  
Koray Kocaman avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
1,876 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2004

Arkadaşlar bende bir çok değerli arkadaşımı tanıdım beni tanıyanlarda var içinizde ayrıca MART ayında bir buluşma organizasyonu yapıcam bu konu burda oldugu için bunuda söylüyorum gelicek olan arkadaşlar tabi şanslı olacak.

Borga abi zaten abim gibi ara sıra telefonlaşıyoz falan :P
Serkan Karadaş ve Granzat bnm için önemli insanlar

şu anda aklıma gelmiyor ama diğer tüm gördüğüm veya görmediğim  herkesi seviyorum.Biz bir aileyiz nasıl olsa...

LordBusa
25-01-2008, 16:40   |  #38  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
14 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2008

caner le :D