TRCRM ile;
İletişime geçin! Takip edin! Satın!
Doğru ürün ya da hizmeti, doğru müşteriye, doğru fiyatla, doğru yerde ve doğru zamanda sunarak, uzun süreli ve kazançlı müşteri ilişkileri oluşturabilir ve pazarlama, satış ve servis süreçlerinizi etkili bir şekilde yöneterek işletmenizi müşteri odaklı bir yapıya kavuşturabilirsiniz.
- Müşterileriniz veya diğer kontaklarınızla ilgili tüm bilgilere kolayca ulaşabilirsiniz.
- Tekliflerinizi online olarak gönderebilir, daha hızlı ve daha yüksek oranda satışa çevirebilirsiniz.
- Satışlarınızı ve satış ekibinizi kolayca yönetebilirsiniz.
- Hedef kitlenizi ve potansiyel müşterilerinizi arttırabilirsiniz.
- Daha etkili pazarlama faaliyetleri gerçekleştirebilirsiniz.
- Müşteri memnuniyeti ve sadakatini arttırabilirsiniz.
- Şirketinizdeki verimliliği ve karlılığı arttırabilirsiniz.
Standart CRM Modülleri:
- Kontak Yönetimi
- Ajanda Yönetimi
- Teklif/Satış Yönetimi
- Ürün Yönetimi
- Döküman Yönetimi
- Kampanya Yönetimi
- Destek Yönetimi
- Raporlar
- Özel Alanlar
Neden CRM Kullanmalıyım?
Yeni bir müşteri kazanmak, mevcut müşteriyi elde tutmaya göre 6-7 kat daha pahalıdır.
(Harward Business Review)
%5 Müşteri sadakati, firmanızın gelirlerini %25-%85 arasında arttırabilir.
(The Loyalty Effect - Frederick F. Reichheld)
Şirketler 5 yıl içerisinde müşterilerinin yaklaşık %50’sini kaybederler.
(The Loyalty Effect - Frederick F. Reichheld)