Kötü müşteri hizmetleri sizi "delirtmesin!"

CHIP Online
05-10-2014, 00:02   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Çağrı merkezleri ile konuşurken "deliye dönmemek" için bilmeniz gereken en temel detaylar!

Okumak için: https://www.chip.com.tr/haber/kot ... rtmesin-_49094.html

Resimlerle: Karelerle: iPhone 6, Türkiye'de satışa sunuldu!

Hepimizin mutlaka başına gelmiştir; satın aldığımız ürünle veya hizmetle ilgili problemimiz için aradığımız çağrı merkezinde karşımıza çıkan görevli ile sorunu çözmeye çalışmak her zaman kolay olmaz. Sonuç bazen gerilen sinirler, istenmeden sarf edilen sözler ve ağır bir baş ağrısı... Üstelik sorun hala ortadadır. Peki ne yapmak lazım? İşte birkaç basit ipucu.


Çağrı merkezindeki görevli ile konuşmanız açıkça çözümsüzlüğe ilerliyorsa her şeyden önce sakin olmanız şart. Siz sakin olmadıkça asıl amacınız, yani sorununuzu çözmek sizden her geçen saniye biraz daha uzaklaşır. Ürün veya hizmetle ilgili hayal kırıklığına uğraşmış olabilirsiniz ama öfkeyle durumu olduğundan daha kötü bir şekilde aktarmak sorununuzu çözmez.


Samimi bir şekilde sorunu olduğu kadar net ifade etmeye çalışın ve karşınızdaki görevlinin söylediklerine kulak verin. Çok büyük ihtimalle o da kendisine verilen şirket politikası çerçevesinde işini yapmaya çalışıyor ve sizin öfkeli olduğunuz için dinlemediğiniz uyarıları belki de sorununuzu çözecek.


Dahası da var... Haberimizin ikinci sayfasında...


Tüm Konu: Kötü müşteri hizmetleri sizi "delirtmesin!"

Resimlerle: Karelerle: iPhone 6, Türkiye'de satışa sunuldu!

Kaynak: www.chip.com.tr