Yeni keşfimiz Modasto.com’u sizinle de paylaşmak istedik. Moda ve dekorasyon sizin de tutkunuz mu? Yaptığınız alışverişlerde hem kaliteye hem de ne kadar bütçe dostu olduğuna mı bakıyorsunuz? Mağaza mağaza dolaşmak artık sizin için bir lüks halini mi aldı? Öyleyse online alışverişrenkli dünyasına bir adım atın ve büyülenmeye hazır olun!
Aslında son dönemlerin vazgeçilmezi internet üzerinden alışveriş. Hem vakitten hem de paradan kazandıran bol kampanyalı alternatifler sayesinde şimdilerde hayatımızın bir parçası haline geldi. Kimi zaman arkadaşlarımızı beklerken akıllı telefonumuzdan bir alışveriş sitesinin uygulamasını açıyoruz, kimi zaman mesai molası verdiğimizde bilgisayarımızın başından kalkmadan o günün kampanyalarını takip ediyor, kendimize uygun bir şey var mı diye göz atıyoruz. Dolayısıyla alışveriş alışkanlıklarımız bir hayli değişti, bu yeni düzen bizim için bir vazgeçilmez halini aldı diyebiliriz.
Modasto.com’un farkını anlatalım biraz da. Aslında temelde sunduğu hizmet alışveriş sitelerinden farklılık gösterse de benzer bir mantıkla çalışıyor diyebiliriz. Hedef, doğru ürünü doğru kullanıcı kitlesile tek bir platform üzerinden zahmetsizce buluşturmak ve tüm bunları kampanyalar veya üyelere özel hizmetlerle daha da ayrıcalıklı bir hale getirmek.
Örneğin Modasto.com kullanıcısıysanız, tüm kampanyalardan ve indirimlerden ilk siz haberdar olursunuz. Mevsime uygun aradığınız ürünler, markalar, dekorasyon ve aksesuvarlar da dahil olmak üzere, Modasto.com ile parmaklarınızın ucunda. Üstelik aramalarınızı daha kolay hale getirmek için farklı kategoriler ve filtreler de siteye özellik olarak eklenmiş durumda. Diyelim belirli bir marka var aklınızda.
Aramanızı bu şekilde bile yapabiliyorsunuz. Veya sadece kategoriler üzerinden arama yapabilirsiniz. Mesela bir bluz arıyor olabilirsiniz. Aramanızı yaptığınızda karşınıza çıkan ürün listesinden kendinize en uygun olanı seçebilirsiniz. İstediğiniz ürünü bulduğunuzdan emin olmak için size özel hazırlanmış detaylı açıklamaları da okumayı ihmal etmeyin.
Bu açıklamalar ve görselle birleşince deneyiminizin sanal olmayan bir alışverişe ne kadar benzeyeceğini düşünebiliyor musunuz? Pekala, seçtiniz ürününüzü. Şimdi yapmanız gereken tek şey ürünün satıldığı mağazaya yönlendirilmek. Güzel bir haberdi, değil mi?