https://www.chip.com.tr/forum/der ... kayeti_t162629.html
Yukarıda verilen linkten şuanda chip okurlarının belki %50si faydalanmıştır %50side şikayetçidir. Herneyse.
Arkadaşlar siz siz olun Netsof ile Kesinlikle bir çalışma yapmayın.. (EVET BUNU YÜZÜNÜZE SÖYLÜYORUM)
Netsof'a Şöyle Bir Göz Atalım (bende bir chip okuruyum)
*Canlı Destek Sistemi Puan : 0
*Telefon Destek Puan : 0
*Ticket Puan : 0
*Geri Bildirim Puan : 0
*cPanel Desteği Puan : 0
*Host Desteği Puan: 0
Chip Dergisinden Çok Memnunum Senelerdir Takip Ederim. Ama Böyle Bir Rezalet İle İş Birliği Yaptığı İçin Ayrıca Çok Üzüldüm..
Gelelim Konuya...
Her ne kadar Kampanya Paketi olsa dahi bunun bir müşteri kazanmaya yönelik bir çalışma olduğunu doğan bebek bile anlar. Ama bu şekilde Müşteri Kazanılmaz.
YAPAMIYORSANIZ KAPATIN GİDİN KARDEŞİM!!!!!
Netsof & Chip Dergisi Dikkatine !
Aynen yazdığın her harfe katılıyorum eline sağlık az bile yazmışsın çok şükür site bakımda diye bir yazı yüklemiştim şimdi insanlar arayıp duruyo ne bakımmış be diye dalga konusu olduk beeee.Alacağın olsun netsof
Rezalet.. Rezalet.. Rezalet...
Çoooooooooook haklısın. özür dilerim ama İnsanları resmen kazıklıyorlar. ben tüketici hakları mahkemesine başvurdum. Yanıt bekliyorum...
Sizlere tamamen katıulmakla beraber sıkıntımı chip dergisine ilettim ilgili kişinin mailini verdiler 3 defa mail attığım halde dergide bu konuyla ilgilenmedi cevap bile atmadılar. Mademki Kampanya yapıyorsunuz okurlarınızın sıkıntısı sizin kampanyanızdan kaynaklanıyorsa ilgilenmelisiniz, sonuçta ben bu kampanyaya netsof a değil chip dergisine güvendiğim için katıldım. Netsof a güvenmesi gereken varsa oda chip dergisi olmalıdır ve bu kampanya dahilindeki sıkıntıyı chip dergisi çözmelidir diye düşünüyorum. Tabiki telefonlarına ulaşabilirlerse.