NOKIA ZEDE

camgoztaci
07-09-2006, 12:25   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: May 2006

Merhabalar,
Evet başlıkdan da anlaşılacağı üzeri bir Nokia cep telefonu zedeyim. Telefon seçerken öyle bir lülsüm yoktur, sadece konuşmak için kullanırım ve bu yüzden kullanımı kolay ve ucuz olsun diye sempati duyduğumuz Nokia 1100 modelini edindim. Bu ürünü AVEA hattım ile kullanacaktım. Ürünün ayıplıydı ve ve bu ürünü 06/10/2005, 28/11/2005, 04/04/2006, 11/05/2006 ve en son 23/05/2006 tarihlerinde arızaya K.V.K servisine götürdüm. Servis herseferinde ürünün yazılımını yeniden yüklüyor, temizliyor bana geri veriyordu. İkinici götürdüğümde arızanın SIM kartımdan olabileceği söylendi; AVEA Türk firması, birde onlarla konuştuk ( yerli olması anti-patisi ile ) kartımı değiştirsim. Beşinci götürüşümde artık değişim istedim. Değişim isteğim uzun bekleyiş ve uğraşlar sonucu 05/07/2006 tarihinde kabul edilmiş ve 30 iş günü yani 15/08/2006 içerisinde yenisi ile değiştirileceği söylenmişti. Tarih 07/09/2006, 108 gün geçmiş ve kendini dünya markası olarak ilan eden Nokia'nın söylemiş olduğu cevap yurt dışından karşılığının gelmesi bekleniyor. Karşılığı olan telefon karınca nakliyat ile mi yapılıyor acaba. Aslında bu olay "Bayandan, Kullanılmamış Dizüstü Bilgisayar" yazı dizisi gibi yazılacak ve ayıplanacak bir olay. Buradan Nokia'nın terbiyesizliklerini duyurmak ve ilgilenenleri bilgilendirmek istedim. Bundan sonra Nokia mı ASLA....
Karizma

ufuks
08-09-2006, 14:08   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 6
3,430 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2006

Şanssızlık olmuş.1100 telefonu olup bozulan cok gördüm.O modellerde hata olsa gerek.

tolga2207
08-09-2006, 23:23   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
793 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Şub 2006

Eğer bir ürün alındığında ayıplı ise üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin firma o ürünü değiştirmek zorundadır. Eğer sonradan bir arıza çıktıysa 30 iş günü içerisinde tamir edilmediği zaman yenisi ile değiştirme hakkınız doğar. Eğer değiştirilmezse olayı tüketici mahkemesine taşımanız en doğru karar olacaktır. Eğer tüketici mahkemesine dilekçe ile başvurmadıysanız bu sizin hatanız olur.

Benim başımdan geçen bir olayı anlatayım. 7 yıllardır kullandığımız Bosch marka bulaşık makinesinin iç haznesinde paslanma meydana geldi. Normalde olmaması gereken bir durum. Çünkü bu iç hazne sürekli olarak suyla temas ettiği için paslanmnaz çelik malzemeden yapılır. Teknik servise durumu bildirdik. Aradan 7 yıl geçtiği için garanti kapsamında olmadığını ancak ücret karşılığında iç hazneyi değiştirebileceklerini söylediler. Hiç teknik servisle uğraşmadan hemen Ege bölge müdürlüğüne şikayette bulunduk. Bilirkişi geldi rapor tuttu falan ama adamlar durumu bir türlü anlamak istemiyorlar. Onlarla da fazla uğraşmadan olayı tüketici mahkemesine bildirdik onlar uğraştıGülümseme Sonuç olarak iç haznenin kaynağı sırasında kaynak bölgesi içerisinde hava kabarcığı kaldığı için pas oluştuğuna karar verdiler ve ürünü değiştirdiler. Tek kuruş almadan. İşin güzel yanı makine 7 yıllık olduğu için ve artık üretilmediği için bize daha üst model yeni bir makine verdilerGülümseme

Kendi adıma konuşayım, kendimi bildim bileli teknik servislerden nefret ederim. Çünkü işine gerekli saygıyı gçstererek yapan çok az teknik servis var. Benim size tavsiyem teknik servislerle fazla zaman kaybetmeyin. Daha üst ve etkili merciilerle irtibata geçin.