Selamın aleyküm arkadaşlar.
Şirkete 3 adet bilgisayar almayı düşünüyoruz.
Birini muhasebe programı için ana bilgisayar yapıcaz.Bu bilgisayarın biraz iyi birşey olması gerekiyormuş.
(Program toplamda ana bilgisayar dahil 5-6 kullanıcı tarafından açılacak.)
Diğer ikisi ise sadece programı çalıştıracak ve ofis programları kullanılacak.
Bunlar için ne kadar bütçe ayrılması gerekir bilmiyoruz ama bizim düşüncemiz;
Ana bilgisayara 1500-1800 TL arası
Diğerlerine 600-800 TL arası bir bütçe düşünüyoruz.
Bütçe fazla veya eksikse belirtip ona göre öneri yapmanızı rica ederim.
Son olarak daha önce aldığımız üç bilgisayarımız toplamaydı ve işletim sistemi korsandı.
Microsoft'tan aradılar yazılım veya bilgisayar faturası istediler sonradan yazılım falan aldık.
Tekrar bunun gibi sıkıntılar yaşamak istemiyoruz, öneri yaparken bunlarıda dikkate almanızı rica ederim.
Önerilerinizi bekliyorum.