Online satışlar

sevaverak
20-10-2011, 18:47   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
1 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2010

Sayın forum yönetici ve üyeleri. Yaşadığım sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. Teknolojik çağ ülkemize özgün sorunlar yaşatmaya devam ediyor. Özellikle satın alma aşamasında bir sürü çözümü olmayan sıkıntılar yaşıyoruz tüketiciler olarak. Herhangi bir kanun, yönerge yok maalesef. Başımdan geçen olay da çözümsüzlük abidesi. Bir cep telefonu almak için piyasa araştırması yaptım. ürünün online satışı olan bir firmadan buldum. Sipariş işlemimi yaptım, yapar yapmaz para şirketin kasasına girdi. Ürünün stok durumunun uygun olduğu, iki mağazalarında bulunduğu bilgisi bugün saat 19.00 itibariyle halen internet sitelerinde görünüyor. Taahüt edilen kargolama ortalama 3 iş günü. Benim sipariş işlemimin 4. günü ama maalesef halen kargolama yok ortada müşteri temsilcilerine ulaşmak mümkün değil. Kalkıp merkezlerine gitmek daha kolay. Bu arada ben İzmirde ikamet ediyorum firma İstanbulda. Net cevap veren yok müşteri temsilciliği değil, müşteri oyalama temsilciliği. Dakikalarca telefon başında bekletip sonunda meşgule düşürüyorlar. Ayrıca konuşma tarzlarını çekmekte cabası oluyor. Eğer elinde ürün yoksa hangi dolandırıcı sitede güncelleme yapmıyor. Ürünün tedarik aşamasında olup, isterseniz siparişinizi iptal edelim diyorlar. Para iadesi 3 gün sonra ya da daha uzun sürer. Alırken iyi de iade ederken bekle.. Size tavsiyem online alışveriş yapmamanız. Önce böyle değildi bu firmalar hele de "gold bilgisayar". teslimat sorunu olmazdı. Şimdi onlarda teknolojik çağın tüketicilere yönelik olumsuz yönlerini alabildiğince kullanıyorlar.. Ne yapabilirim bu aşamada fikirlerinizi yazarsanız sevinirim. Herkese saygılar.....