Merhaba arkadaşlar Piranha Busines II Tab 9 tabletimin üst camı çatladı iç çamında ise sorun yoktu. Sadece dokunmatik özelliğini kullanamıyordum. Tableti 4 Temmuz tarihinde garantiye gönderdim. Fakat ne e-maiime gelen bir mesaj nede telefonumdan arayan oldu. Sitelerinden ticket attım 24 saat içerisinde tarafınızageri dönüş yapılacaktır diyordu fakat bugün üçüncü gün yine cevap yok. Ben bunları arayıncada (0212 599 00 88-0850 333 77 64) müşteri temsilcisine bağlanıyordum. Biraz bekledikten sonra telefon kapanıyordu. En son dün artık şansıma yine aradım ve önümde bekleyen yoktu ve bağlandım. Bir kadın açtı telefonu. Bana e-mail adresimin onlarda olmadığını söyledi fakat ben tableti göndermeden kutunun içine internet sitelerinden indirdiğim arıza bildirim formunu doldurmuştum ve orada e-mail adresimi belirtmiştim. Neyse neden telefon numaramı aramadıklarını sorduğumda bana şirket olarak telefonlara geri dönüş yapmadıklarını söylemişlerdi. Tablet için 150 TL istediler ve tablet garanti kapsamından çıktı. 300 TL aldığım tablet belkide şu an satsam 200 TL yapmayacak bir cihaz için bu parayı ödemek bana enayilik gibi geldi ve kabul etmedim. Tablet pazartesi veya salı günü çıkış yapacakmış.
Yukarıda Piranhanın kalitesiz servisini anlattım.Şimdi asıl olan konuya gelelim arkadaşlar bu tableti nerede tamir ettirebilirim. Telefoncular bu işten anlarlar mı? İnternette pekçok tablet tamir siteleri onlardan birini önerebilecek var mı? İnternetten 9'' tablet dokunmatik ekran araştırdım ve 75 TL ye buldum bunu tatktıracak birri bulsam bile fiyat 150TLye yakın birşey olur. Piranha teknik servisine yaptırmayı düşününcede internette teknik servis hakkında yazan bir dünya olumsuz yorum var. NE YAPACAĞIMI BİLEMİYORUM?
http://www.sanalpazar.com/9-Tablet-Dokunmatik-Ekran__isp9488331