Smile ADSL'i SEÇMEYİN

nobodyactually
15-04-2011, 00:00   |  #1  
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
3 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

Birazdan Smile ADSL'e 6. kere aynı şikayetten bildirim yapmadan önce bu yazıyı Not Defteri'nde yazıp Google'da ilk sırada çıkan ADSL forumlarına atma kararı aldım. (Modemimin aktifleşmesini bekliyorum da)

Modemimi değiştirecektim ve Smile ADSL'in kampanyasına katıldım bu yüzden. Verdikleri AirTies-204 telefonda konuştuğum yetkili teknik servisçinin dediğine göre arızalı bir seriymiş. Bir işler yaptırıyor internet tarayıcımdan ve oldu bitti diyor. Ama olmuyor ve yine her birkaç saatte bir modemimi yeniden başlatmam gerekiyor. Eski modemimizde böyle bir sorun yoktu. Mail atıyorum "o halde neden bozuk modem verdiniz?" diye, cevap yok. 

Ücretsiz servis istiyorum diyorum, önce olmaz diyorlar, anca çirkef olursam "e oldu yollayalım o halde" diyip adımla kayıtlı olan işyerimin yerine gidiyorlar, bambaşka bir semt evimden. Gelecek adamcağızı gelmeden yakalıyorum neyse ki ve boşuna gitmiyor ama Smile ADSL içindeki iletişimsizlik, pes yani!

Müşteri memnuniyetsizlikleri konusunda bir numarayı arıyorsanız: SMILE ADSL. Kendilerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Lanet ediyorum her güne bu firmayı seçtiğim için. Bu cumartesi iptal edip TTnet'e ya da bilmiyorum başka bir şeye geçeceğim, ama ondan önce tüm bu forumlardan screenshot'ları kendilerine mail atacağım.

Mutlu günler dilerim sizlere.

Kapalı Hesap (203561)
15-04-2011, 19:10   |  #2  
Kapalı Hesap
Teşekkür Sayısı: 132
4,310 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2011

http://smiledankurtul.150m.com/ 

bunu okuyan zaten smile'dan vazgeçer :))

sercan69
15-04-2011, 19:36   |  #3  
Yeni Üye
Teşekkür Sayısı: 0
27 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

Vallaha ben ilk ve son internetim TTNET tir ama hizmet sıfır ama genede hiç olmazsa smile adsl gibi değil en azından daha sonra net alacak olursam Uydunettir kesinlikle ama onu zaten şimdiler alamayız artık TTNETe devam.
Bizim bir arkadaş smile adsl üyesi ama hiç memnun deiğl devamlı net kopmaları ve sağlıklı biçimde internet sitelerinde gezinememe problemini her gün yaşıyor bazen bir kesiliyor 1 saat kadar süre bulabiliyor bağlanması.
 

Mehmet-
15-04-2011, 22:47   |  #4  
Mehmet- avatarı
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
2,296 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2008

İsmi "Smile" ama insan işin içine girince resmen ağlıyor:)

Dincers
17-04-2011, 06:23   |  #5  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
15 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2010

yaşadığınız bölgeyi bilmiyorum ama şunu hatırlatmakta fayda var

1.si SmileADSL,Birinet falan filan ve diğer internet sağlayıcıları TTNetin hisselerini satın aldıkları için bi nevi TTnetin santrallerini kullanıyolar (Yada türk telekom?).Kendi santralleri olmadiklari için şunu diyebiliriz,bi problem kaynaklaniyorsa (genel olarak) bunun tüm ttnet kullanıcılarını yada ttnetin alt yapısını kullanan internet kullanıcılarınında etkilendiğini söyleyebiliriz.Ha eğer senin internet düzgün çalışmıyor komşununki çalışıyorsa o ayrı.Bende bu tür durumlardan çok çekmiş biri olarak size şunu söylemek istiyorum,bazen problem sizdende kaynaklanabiliyor örneğin dışardan gelen hat kablonuzun bi yerinde falan ufacık bi açık bile varsa hafif bir rüzgar esmesinde bile internet gidebiliyor << Aynı durumu yıllar önce yaşamıştım ve dışardan gelen anahat kablosunu bantla kapattıgımda sorunum çözülmüştü + kabloları kontrol etmekte fayda var.Şayet bütün bunları yaptıysanız ve internetiniz hala kopuyosa o zaman bağlı olduğunuz internet sunucusuna küfretmeye başlayabilirsiniz :D Bende şuanda PING durumundan muzdaribim ama problemim çözüldü gibi darısı başınıza


+ Siz siz olun modemli kampanyaya falan girmeyin,gidin temiz bi modem alın,kurun,içinizde kuruntu kalmasın

P.S: Konuyla pek bi alakası olmadı ama neyse

Banned
17-04-2011, 12:40   |  #6  
Banlandı
Teşekkür Sayısı: 1
323 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Kas 2009

hocam sen modeme firmware güncellemsi yaptın mı sorunu bu yolla çözebilirdin sanıyorum. eskiden ttnetten ilk aldığım airties modemde  kota sorgulamada güvenlik kodlarını göstermiyordu firmware ile çözdüler sorunu bence güncelleme yapmalısın buda senin sorumluluğunda.

enes erdem
19-04-2011, 08:30   |  #7  
Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
11 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Mar 2011

bir modem sorunu yaşamışsın başlık aynen şu 'smile adsl i seçmeyin'  pess!! diyorum sadece!!!  5. yıldır smile adsl kullanıyorum herhangi bir sorunda tarafıma bir görevli ulaşması maximum 1 gün sürmüşdür ve çokda memnunum. yaşadığın modem sorununu bırak smile bakmamasını modemi kendi yasal servisine götürerek bile çözebileceğini düşünüyorum. ve 'ADINLA KAYITLI' olan işyerine gitmişler die adamlara 'lanet' okuyosun resmen, adına kayıtlı yerden başka nereye gitmelerini bekliyordun orasınada pek anlamadım!! son olarak bu tür sorunlar her firmada her şekilde olabilir küçük bir örnek; bi süre önce bir yol çalışmasından dolayı telefon telleri koptu ve türk telekom 14 gün sonra bir görevli gönderdi!! ve bu, arızayı türk telekomun bilinen her kademesine iletmeme rağmen!! :)

KENAN_35
07-05-2011, 03:08   |  #8  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 2
990 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Ağu 2010

2sene smile kullandım hiç problem yaşamadım