Birazdan Smile ADSL'e 6. kere aynı şikayetten bildirim yapmadan önce bu yazıyı Not Defteri'nde yazıp Google'da ilk sırada çıkan ADSL forumlarına atma kararı aldım. (Modemimin aktifleşmesini bekliyorum da)
Modemimi değiştirecektim ve Smile ADSL'in kampanyasına katıldım bu yüzden. Verdikleri AirTies-204 telefonda konuştuğum yetkili teknik servisçinin dediğine göre arızalı bir seriymiş. Bir işler yaptırıyor internet tarayıcımdan ve oldu bitti diyor. Ama olmuyor ve yine her birkaç saatte bir modemimi yeniden başlatmam gerekiyor. Eski modemimizde böyle bir sorun yoktu. Mail atıyorum "o halde neden bozuk modem verdiniz?" diye, cevap yok.
Ücretsiz servis istiyorum diyorum, önce olmaz diyorlar, anca çirkef olursam "e oldu yollayalım o halde" diyip adımla kayıtlı olan işyerimin yerine gidiyorlar, bambaşka bir semt evimden. Gelecek adamcağızı gelmeden yakalıyorum neyse ki ve boşuna gitmiyor ama Smile ADSL içindeki iletişimsizlik, pes yani!
Müşteri memnuniyetsizlikleri konusunda bir numarayı arıyorsanız: SMILE ADSL. Kendilerinden uzak durmanızı tavsiye ediyorum. Lanet ediyorum her güne bu firmayı seçtiğim için. Bu cumartesi iptal edip TTnet'e ya da bilmiyorum başka bir şeye geçeceğim, ama ondan önce tüm bu forumlardan screenshot'ları kendilerine mail atacağım.
Mutlu günler dilerim sizlere.