Her 6 ayda bir çıkan sorunlar neticesiyle aradığım Smile ADSL'in ne müşteri hizmetleri ne de teknik servisi daha 1 kerede bi sorunu çözmediler.
İnternet paketimiz 8mbit'e kadar olmasına rağmen download hızı daha henüz hiç 120kb üstüne çıkamadı ne wireless ne de ethernetle. Ve bu yıllardır böyleydi, ancak yeni yeni anladığım üzre bu hız 2012 için çok komik bir hız.
Aradığımda bana elektrikçi bulmamı çünkü bina içinden bir sorun olduğunu ilettiler. Aradığım elektrikçi de daha önce kaç kere bu sorun için gittiğini ancak kablolarla ilgili bir sorun hiç olmadığını, genelde merkezden çözdüklerini söyledi, ancak kendisi de elektrikçi olduğundan ADSL şirketinin teknik servisinden daha fazla bilmesi beklenmemeliydi zaten.
Diğer bir aradığım elektrikçi de özet olarak, eğer telefonla konuşurken bir sorun yoksa modemde sıkıntı olabileceğini söyledi.
Ben 4. kere Smile ADSL'i aradım, 4. kere arıza kaydı oluşturabileceklerini sölyediler.
Bina içinden olan sorun için ücret ödemeyi kabul ettiğimi ancak modemden veya merkezden çıkıcak sorun için gelen tekni,k servise ücre vermeyeceğimi söyleyip kendilerinin teknik servisten birileirini göndermelerini istediğimi söyledim. Verilen cevap teknik servislerinin bina içi sorunlara bakmadıklarıydı.
Ben Smile ADSL'den bıktım. Kendilerini haklı çıkarma çabaları, yapmacık sonuca ulaştırmayan ses tonları ve tavırları, 48 saat içinde dönüşün hep yanlış kayıtlı numaraya yapılması ve en önemlisi internet hızının 8de biri hızla zar zor bağlanabilmemle ilgilenmemeleri nasıl işgüzar bir şirket olduklarını gösteriyor.
Daha şanslı kullanıcılar olucaktır elbette ama bunlar benim yaşadıklarım.
İyi günler.