15 Aralık günü rengine hayran olduğum Xperia Z5 Premium Chrome'u Sony Eurasia garantili olarak bizdeuygun.com'dan aldım. Telefon daha ilk günden kendini kapatıp açmaya ve kitlenmeye başladı. Yeniden kurulum yaptım fakat tekrarladı. Sony Mobile müşteri hizmetlerini aradım ve beni KVK Bakırköy servisine yönlendirdi. 23 Aralık günü telefonu KVK servisine bıraktım. Yapılan incelemede telefon için değişim kararı çıktı ama ellerinde sadece siyah varmış. Ben de telefonu rengine hayran olduğum için aldığımdan aynı rengi istediğimi söyledim. Bunun için beklemem gerektiğini ve ne kadar bekleyeceğimi bilmediklerini söylediler. Sony Mobile müşteri hizmetlerini aradığımda ise artık sorumlunun KVK olduğunu bunu onlarla halletmem gerektiğini söylediler. Kısaca çok beğenerek ve bütçemi zorlayarak Z5 Premium Chrome aldım ama telefon bozuk çıktı yani Sony bana bozuk telefon sattı. Kendi servisi olmadığı için beni başka servise yönlendirdi. Değişim kararına rağmen istediğim telefonnu beklemem gerekiyor. Kısaca Sony bozuk telefon satıyor ama ilgilenmiyor. Telefon için ciddi bir para cebimden çıkmasına ve bu para şu an Sony de olmasına rağmen bende telefon yok.