Steam İle İlgili Ciddi Bir Sorun

Furkan Uçak
06-09-2016, 04:38   |  #1  
Furkan Uçak avatarı
OP Taze Üye
Teşekkür Sayısı: 0
2 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2016

Merhaba arkadaşlar birkaç gün önce telefon numaramı değiştirdim sim kartı düşüncesiz bir şekilde çöpe attım zaten şuan kullanım dışı. Sadede gelirsek değiştirdiğim eski numaram Steam hesabımda kayıtlı olan numaraydı şimdi yeni telefon numaramı eklemek istiyorum fakat Steam'den eski numaranızı kaldırabilmek için o numaraya SMS ile doğrulama yapmak gerekiyor başka türlüde kaldırılamıyor. Steam'e desteğe dilim el verdiğince İngilizce ulaştım ve bana şu mesajla dönüş yaptılar;

Gördüğünüz gibi baya uzun İngilizce bir metin ve Google Translate'den çevirmeye çalıştım malum berbat cümleler çok az bir şeyler anladım.

Eğer buraya kadar hala okuduysanız teşekkür ederim son olarak linklere tıklayıp anladığım kadarıyla denilenleri yaptım sırasıyla:

+İlk linkte beni şu sayfaya yönlendirdi

https://store.steampowered.com/phone/manage

Eski telefon numarama ulaşamadığım için bu üç seçeneğin hiçbiri yardımcı olmadı. Çünkü SMS'i eski telefon numarama gönderiyor eski numaramı kaldırabilmek için sim kartın aktif ve telefonumda takılı olması gerekiyor.

+İkinci linkte gerekli doğrulamaları yaptıktan sonra beni şuraya yönlendirdi.  

https://support.steampowered.com ... B-3090#wallet-codes

Ben kredi kartı vs. ödemelerle oyun satın almadım sadece Steam Cüzdan Kodu satın alarak kodu aktifleştirdim ve o şekilde oyun satın aldım bu yüzden sayfanın en aşağısına yani Steam Cüzdan Kodları yazan yere geldim ancak bingo karşımda tekrar bir engel. Ben Steam Cüzdan Kodunu alabilmek için malum siteye gidip hesap numaralarını öğrenip bankamatikten o hesaba para yatırıyorum ardından malum siteye girip bonus karşılığında cüzdan kodunu satın alıyorum anlayacağınız elime böyle bir makbuz geçmiyor.

+Üçüncü linkte beni buraya yönlendirdiği anladığım kadarıyla bu siteye girip destek ekibinden ödeme geçmişi istemem gerekiyormuş dediklerini yaptım artık İngilizceyle'de değil Portekizceyle uğraşıyorum. Translate'den Türkçe-Portekizce çeviri yaptım(ne kadar çeviriyse) destek ekibine ''ticket'' yolladım geri dönüşlerini bekliyorum.

https://go4gold.uol.com.br/pt-br/ajuda#rmcl

+Dördüncü, beşinci ve altıncı linklerde de eğer Steam oyun platformu için oyun aldıysam oyun pakedinin üstünde yazan Steam kodunu destek ekibine yollamam gerekiyormuş anladığım kadarıyla fakat ben bu şekilde oyun satın almadım. Aynen bu şekilde:

Anlayacağınız sıkıntılı bir durum içerisindeyim eğer en ufak bir bilginiz varsa ve benimle paylaşırsanız çok makbule geçer okuduğunuz için teşekkür ederim.

Son Düzenleme: Furkan Uçak ~ 06 Eylül 2016 04:39 Neden: