Steve Jobs'dan beklenmedik bir tepki

CHIP Online
22-09-2010, 20:15   |  #1  
CHIP Online avatarı
OP www.chip.com.tr
Teşekkür Sayısı: 26
36,771 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Oca 2004

Bir öğrenciden gelen e-posta Steve Jobs'u çok sinirlendirdi: İşte Jobs'un şaşırtıcı cevabı...

Okumak için: https://www.chip.com.tr/konu/stev ... ir-tepki_22566.html

Resimlerle: Steve Jobs'un Bill Gates hakkında sözleri

Long Island Üniversitesi son sınıf öğrencisi Chelsea Kate Isaacs, Steve Jobs'a e-posta attığında cevap geleceğinden pek umutlu değildi. Ancak Jobs'dan cevap geldiğinde de Isaacs bu cevaba pek sevinemedi.

iPad'lerin akademik kullanımlarını sorduğu Apple'ın insan kaynakları departmanından cevap alamayan Isaacs, bir arkadaşının da tavsiyesiyle Steve Jobs'a e-posta attı. Steve Jobs'a oldukça uzun bir e-posta atan Isaacs'e gelen cevap bayanı pek tatmin etmedi; "Bizim amaçlarımız sizin iyi notlar almanızı sağlamak değil. Üzgünüm."

Tüm konu: Steve Jobs'dan beklenmedik bir tepki

İzleyin: İşte ilk Macintosh!

Resimlerle: Steve Jobs'un Bill Gates hakkında sözleri


Kaynak: www.chip.com.tr

Tartışıyoruz: Steve Jobs'un tepkisini haklı görüyor musunuz?

uGuR.uK
22-09-2010, 21:35   |  #2  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
8,316 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Haz 2007

notları yükseltmek onların görevi değil tabikide, doğru, ticari bir şirket apple ama bunu bu şekilde söylemek müşteriye kesinlikle saygısızlık. heleki 2. sayfadaki tutumu ve resmen başından savması bunların kullanıcılarına ne kadar değer verdiğini gösteriyor zaten, yazık. en ucuza üretilip bol makyajla uçuk fiyatlara ürün satan ve yinede milyonlarca fanı bulunan bir şirketin ceo'su böyle davranıyorsa bunlar kendi aralarında kim bilir ne diyorlar takipçileri için... müstahak ama, apple logosu var diye herşeye balıklama atlayan bağımlılara az bile :)

Fattur
22-09-2010, 22:16   |  #3  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 1
5,768 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Tem 2008

İşte müşteriye verilen değer bu kadar. uGuR.uK ye katılıyorum...

brnonat
22-09-2010, 23:55   |  #4  
Yıllanmış Üye
Teşekkür Sayısı: 0
223 mesaj
Kayıt Tarihi:Kayıt: Eki 2009

Jobs saçma sapan şeyler söylemiş, arkadaşlarıma katılıyorum, bu tür sözler müşteriye söylenmemeli...